vitaminbombe Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Hei Jeg og kjæresten er klare for å spice opp sexlivet vårt litt nå(selv om det er helt supert), så hun har gått med på og kjøpe seg maid/stuepike-kostyme og korsett:D Er det noen som vet noen gode butikker for dette på nett annet enn de listet under? Samme om det er er i Norge eller utlandet, men bør kunne levere innen ikke alt for mange dagene:P Har sett på følgende butikker/nettsider selv, men syntes ikke utvalget var så bra, og kjæresten min er veldig nøye på at det må passe bra(altså må størrelser være godt oppgitt med mål helst og finnes annet enn onesize small:P) duo erotica erotikknett kondomeriet sexbutikken flirt sexkatten(DK) orion temashop 6toyz kosetid grunderen.no lshop.no men har ikke helt funnet det store utvalget syntes jeg:P Endret 4. desember 2010 av vitaminbombe Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hva med Dealextreme.com? 1 Lenke til kommentar
vitaminbombe Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Hva med Dealextreme.com? Den var enda verre enn de andre sidene jeg har sett på Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) eBay, vel. Naughty French Maid Costume! Have fun. Endret 5. desember 2010 av Sandra Sundet Lenke til kommentar
Gjest Singleglove Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 http://www.themaidstore.com/ heitl klart!!!! Her får man skreddersydde uniformer i alle utførelser og stoffer... Finner man ikke noe her som faller i smak, så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg