Nitrius Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Hmm skjønner. Vel mute knapp er fint når man ikke vil at andre skal høre deg, f.eks et rom hvor mange prater og du selv ikke er interessert, i stede for å gå igjennom og mute alle å en hver, kan jeg skru på headsettet og mute micen, så hører jeg ikke noe fra de igjennom høyttaller anlegget, og de hører ikke noe fra meg. Virker nesten som det offisielle PS3 headsettet er det eneste som kommer i nærheten av kriteriene mine, er bare synd at øret mitt ikke syntes det var noe komfortabelt å ha på. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Eg har også det offisielle, men det ble vondt å ha i øret etter bare 10 minutter. Kjentes ut som eg hadde fått en skikkelig killevink på øret. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 De som du putter i øret er helt for jævlig spør du meg. Kjøpte Logitech s540 for noen uker siden. De koster litt, men duverden og deilige de er ibruk. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Vel, bruker jo et stereo headset til PCen, men i og med at jeg har PS3 koblet opp til et lydanlegg så vil jeg gjerne fortsette med det. Så derfor er et mono headset det eneste jeg er på jakt etter for øyeblikket. Endret 29. desember 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå