Gå til innhold

Headset til PS3, anbefalinger?

Nitrius

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Ryktes dog om at et nytt offisielt playstation headset er på trappene om ikke alt for lenge, men jeg tror du blir veldig fornøyd med dagens offisielle headset :)

Det er ikke rykter, men offisielt.

New PS3 Bluetooth Headset

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et slikt headset vil jeg også ha bare trådløst/blåtann. Finner bare disse for ett øre...

Hva med dette: Logitech f 540

Vet jeg skreiv trådløst/blåtann men mente (kun) blåtann. I tillegg er prisen litt vel høy i forhold til Sonys originale 1 øres/mono headset. Det koster under 200 spenn inkl. frakt da er det litt drøyt at man må ut med 6-7 ganger mere for å få stereo. Selvfølgelig er det andre forskjeller også men uansett.

Billig er det ikke. Men tviler på om det finnes stereo headset til 200,- kr. det har hvertfall ikke jeg sett. Turtle Beach P/PX 21 er vel det rimeligste jeg har funnet. Kjøpte ett fra VGP sist vinter. Betalte rundt 6oo kr for det. slapp unna tollen.

Det tviler jeg også på og det er jeg ikke på leting etter men 5-600 + frakt burde være fullt mulig når Sony kan produsere mono til under 200 inkl. frakt som utsalgspris. Men ja, jeg er klar over at blåtannutvalget er elendig når det kommer til stereo headset og mus. Fatter ikke hvorfor. Elsker folk å ha ekstra dongle/en USB-port opptatt selv om de har innebygd blåtann både i PS3 og laptop?

Jeg er enig i den. Ganske så merkelig att sony ikke lager egne stereo/surround headset til sine konsoller.

Også rart att de ikke lager en større håndkontroll som de kan selge som extra utstyr. Ikke alle som har hender som en 12 år gammel japse :whistle: Må da være ett stort marked for dette?

Lenke til kommentar

Forstår ikke hvordan det fungerer på spill hvor man er "avhengig" av å høre lyder rundt og bak seg. Også kalt sorround eller eventuelt stereo. Det er vel mono det headsettet?

Altså headsetet til Sony fungere slik at du bare hører det folk sier, lyden fra selve spillet kommer da ut høyttalerne på TVen eller anlegget man evt. har hjemme f.eks.

Lenke til kommentar

Bestillte turtle beach på torsdag, og den er enda ikke sendt. når får jeg den ?

Du får det 4. januar 2011

Serr ? du må da tulle xD

Ja, SERR! Jeg ringte dem for deg og spurte når sanmei får det jævla headsettet sitt! "4. jan. LOOOOL" sa dem og la på.

Det var da flott det !

Lenke til kommentar

Forstår ikke hvordan det fungerer på spill hvor man er "avhengig" av å høre lyder rundt og bak seg. Også kalt sorround eller eventuelt stereo. Det er vel mono det headsettet?

Altså headsetet til Sony fungere slik at du bare hører det folk sier, lyden fra selve spillet kommer da ut høyttalerne på TVen eller anlegget man evt. har hjemme f.eks.

Jeg hører fint hva folk sier også via mine høyttalere så hva skal jeg da med et mono headset? Bør da holde lenge med kun en mikrofon som man har i en bøyle over hodet. Kan ikke være mye behagelig å ha den proppa i øret (over lengre tid).

Lenke til kommentar

Jeg hører fint hva folk sier også via mine høyttalere så hva skal jeg da med et mono headset? Bør da holde lenge med kun en mikrofon som man har i en bøyle over hodet. Kan ikke være mye behagelig å ha den proppa i øret (over lengre tid).

Ja bare en mikrofon holder, men noen liker å skille ut pratingen fra anlegget sitt/TVen hjemme. Samt at man har en fin måte mute folk på, er bare å sette på headsetet og mute micen sin om man ikke vil prate, så slipper man f.eks å måtte gå innom hver person som prater i rommet å mute en og en.

Lenke til kommentar

Bestillte headset forrige torsdag (9/12) fra cdon. Turtle Beatch px21. På cdon står det at det er sendt. Har fått mail om det og. Men får ikke noe kollinummer. På emailen står det Kollinummer: Men ingen ting bakom. Får man ikke kollinummer med cdon ?

Endret av sanmei
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hatt det offisielle PS3 bluetooth headsettet en stund nå, men er egentlig ikke helt fornøyd, funker flott, men kjenner det ikke er så behagelig å ha på øret. Har jo et Jabra BT125 bluetooth headset, som fulgte med Warhawk en gang i tiden, og det er bedre å ha på øret, men det har ikke noe mute funksjon.

Uansett, lurer litt på om jeg skal levere tilbake PS3 Bluetooth headsettet og se om jeg finner noe annet. Skulle gjerne hatt et headset lignende det som følger med X360. Er forøvrig bare interessert i noe som er trådløst, og som bare dekker et øre, da jeg liker å ha snakkingen i headsettet og lyden fra selve spillet ut igjennom høyttaller anlegget.

Edit: Et trådløst headset, som bare dekker et øre, med mute knapp og er behagelig å ha på er hva jeg er på jakt etter.

Edit2: Ingen som har peiling på når dette nye offisielle ps3 bluetooth headsettet kommer til Norge?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Hatt det offisielle PS3 bluetooth headsettet en stund nå, men er egentlig ikke helt fornøyd, funker flott, men kjenner det ikke er så behagelig å ha på øret. Har jo et Jabra BT125 bluetooth headset, som fulgte med Warhawk en gang i tiden, og det er bedre å ha på øret, men det har ikke noe mute funksjon.

Uansett, lurer litt på om jeg skal levere tilbake PS3 Bluetooth headsettet og se om jeg finner noe annet. Skulle gjerne hatt et headset lignende det som følger med X360. Er forøvrig bare interessert i noe som er trådløst, og som bare dekker et øre, da jeg liker å ha snakkingen i headsettet og lyden fra selve spillet ut igjennom høyttaller anlegget.

Edit: Et trådløst headset, som bare dekker et øre, med mute knapp og er behagelig å ha på er hva jeg er på jakt etter.

Edit2: Ingen som har peiling på når dette nye offisielle ps3 bluetooth headsettet kommer til Norge?

Har sjøl brukt LOGITECHtidligere. Fungerer bra det. Kun volumknapp, ingen mute funksjon. Men ser ikke helt problemet med det.

Endret av duttebassen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...