Gå til innhold

Headset til PS3, anbefalinger?

Nitrius

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som har headset til PS3, enten det er bluetooth/trådløst, eller USB, hva anbefaler dere?

Har titta litt på det offisielle bluetooth headsetet fra Sony, men tenkte det kunne vært greit med noen flere erfaringer og/eller anbefalinger.

Eg har hatt det offisielle en god stund og syns det fungerer helt greit.

Lenke til kommentar

Vel, fra Cdon blir prisen inkl frakt 723kr.

Fra Gamestop er prisen 80 dollar som er 482,45 kr, og med 30 dollar i frakt så blir det 110 dollar totalt noe som da blir 663 norske kroner, du slipper toll på dette men må betale mva som er på 25%, så da blir mva'en 165 kroner, og totalen blir...

663+165 = 828Kr, gjerne nærmere 830 siden eg ikke tok med ører ;)

Kjøp fra Cdon du.

Lenke til kommentar

Vel, fra Cdon blir prisen inkl frakt 723kr.

Fra Gamestop er prisen 80 dollar som er 482,45 kr, og med 30 dollar i frakt så blir det 110 dollar totalt noe som da blir 663 norske kroner, du slipper toll på dette men må betale mva som er på 25%, så da blir mva'en 165 kroner, og totalen blir...

663+165 = 828Kr, gjerne nærmere 830 siden eg ikke tok med ører ;)

Kjøp fra Cdon du.

Ok takk :D

Lenke til kommentar

Jeg har brukt det offisielle playstation headsettet i et år nå, og syntes det fungerer helt greit. Merker jeg er ør og sliten i øret når jeg har spitl noen timer, så komforten er vel noe begrenset på det offisielle headsettet.

Tviler dog på at du finner mange andre gode kandidater til den prisen. Headsettet fungerer helt fint, men skal jeg spille zoombiemode på f.eks black ops foretrekker jeg skype som nevnt.

Skal jeg spille noen spill online er det enkelt å dra fram dette headsettet, og det fungerer helt uovertruffent, og skal jeg spille seriøst med venner er skype absolutt det enkleste. Valgte derfor å ikke legge ned store summer i et headset selv.

Ryktes dog om at et nytt offisielt playstation headset er på trappene om ikke alt for lenge, men jeg tror du blir veldig fornøyd med dagens offisielle headset :)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Et slikt headset vil jeg også ha bare trådløst/blåtann. Finner bare disse for ett øre...

Hva med dette: Logitech f 540

Vet jeg skreiv trådløst/blåtann men mente (kun) blåtann. I tillegg er prisen litt vel høy i forhold til Sonys originale 1 øres/mono headset. Det koster under 200 spenn inkl. frakt da er det litt drøyt at man må ut med 6-7 ganger mere for å få stereo. Selvfølgelig er det andre forskjeller også men uansett.

Lenke til kommentar

Et slikt headset vil jeg også ha bare trådløst/blåtann. Finner bare disse for ett øre...

Vet jeg skreiv trådløst/blåtann men mente (kun) blåtann. I tillegg er prisen litt vel høy i forhold til Sonys originale 1 øres/mono headset. Det koster under 200 spenn inkl. frakt da er det litt drøyt at man må ut med 6-7 ganger mere for å få stereo. Selvfølgelig er det andre forskjeller også men uansett.

Billig er det ikke. Men tviler på om det finnes stereo headset til 200,- kr. det har hvertfall ikke jeg sett. Turtle Beach P/PX 21 er vel det rimeligste jeg har funnet. Kjøpte ett fra VGP sist vinter. Betalte rundt 6oo kr for det. slapp unna tollen.

Lenke til kommentar

Billig er det ikke. Men tviler på om det finnes stereo headset til 200,- kr. det har hvertfall ikke jeg sett. Turtle Beach P/PX 21 er vel det rimeligste jeg har funnet. Kjøpte ett fra VGP sist vinter. Betalte rundt 6oo kr for det. slapp unna tollen.

Det tviler jeg også på og det er jeg ikke på leting etter men 5-600 + frakt burde være fullt mulig når Sony kan produsere mono til under 200 inkl. frakt som utsalgspris. Men ja, jeg er klar over at blåtannutvalget er elendig når det kommer til stereo headset og mus. Fatter ikke hvorfor. Elsker folk å ha ekstra dongle/en USB-port opptatt selv om de har innebygd blåtann både i PS3 og laptop?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...