betaomega Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) OT-baren skal kåre hvilken av verdens 193 suverene stater som har det fineste flagget. I runde 1 går to flagg videre i hver pulje. Fristen for å stemme er 19. desember, og dere kan steme på så mange flagg dere vil. Pulje 1 Afghanistan Zimbabwe Aserbajdsjan Storbritannia Bolivia Pulje 2 Albania Zambia Bahamas De Forente Arabiske Emirater Pulje 3 Algerie Jemen Bahrain Ukraina Bosnia-Hercegovina Pulje 4 Andorra Vietnam Bangladesh Uganda Botswana Pulje 5 Angola Venezuela Barbados Tuvalu Brasil Pulje 6 Antigua og Barbuda Vatikanstaten Hviterussland Turkmenistan Brunei Pulje 7 Argentina Vanuatu Belgia Tyrkia Bulgaria Pulje 8 Armenia Usbekistan Belize Tunisia Burkina Faso Pulje 9 Australia Uruguay Benin Trinidad og Tobago Burma (Myanmar) Pulje 10 Østerrike USA Bhutan Tonga Burundi Pulje 11 Kambodsja Togo Den demokratiske republikken Kongo Sri Lanka Dominica Pulje 12 Kamerun Thailand Republikken Kongo Spania Den dominikanske republikk Pulje 13 Canada Tanzania Costa Rica Sør-Afrika Øst-Timor Pulje 14 Kapp Verde Tadsjikistan Elfenbenskysten Somalia Ecuador Pulje 15 Den sentralafrikanske republikk Syria Kroatia Solomonøyene Egypt Pulje 16 Tsjad Sveits Cuba Slovenia El Salvador Pulje 17 Chile Sverige Kypros Slovakia Ekvatorial-Guinea Pulje 18 Kina Swaziland Den tsjekkiske republikk Singapore Pulje 19 Colombia Surinam Danmark Sierra Leone Eritrea Pulje 20 Komorene Sudan Djibouti Seychellene Pulje 21 Estland India Lesotho Mongoliia Peru Pulje 22 Etiopia Indonesia Liberia Montenegro Pulje 23 Fiji Iran Libya Marokko Filippinene Pulje 24 Finland Iraq Liechtenstein Mosambik Polen Pulje 25 Frankrike Irland Litauen Namibia Portugal Pulje 26 Gabon Island Luxembourg Nauru Qatar Pulje 27 Gambia Italia Makedonia Nepal Romania Pulje 28 Georgia Jamaica Madagaskar Nederland San Marino Pulje 29 Tyskland Japan Malawi New Zealand Rwanda Pulje 30 Ghana Jordan Malaysia Nicaragua Saint Kitts og Nevia Pulje 31 Hellas Kasakhstan Maldivene Niger Saint Lucia Pulje 32 Grenada Kenya Mali Nigeria Russland Pulje 33 Guatemala Kiribati Malta Norge Saint Vincent og Grenadiene Pulje 34 Guinea Nord-Korea Marshalløyene Oman Samoa Pulje 35 Guinea-Bissau Sør-Korea Mauritania Pakistan Sao Tome og Principe Pulje 36 Guyana Kuwait Mauritius Palau Saudi-Arabia Pulje 37 Haiti Kirgisistan Mexico Panama Senegal Pulje 38 Honduras Laos Mikronesiaføderasjonen Papua Ny-Guinea Pulje 39 Ungarn Latvia Moldova Paraguay Pulje 40 Libanon Monaco Israel Serbia Endret 12. desember 2010 av betaomega Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Sør-Korea: Lazio-regionen i Italia: Endret 4. desember 2010 av Hanske Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Kiribati og Bhutan er mine favoritter! Bilder: Kiribati: Bhutan Endret 3. desember 2010 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Sør-Korea: Feil, starcraft-land. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 North korea is the best korea Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Mine favoritter: http://www.youtube.com/watch?v=UERBcR5NQYw&feature=related Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 *Bilde* En ting skal Nazistene ha, og det er at de kunne kunst! Mange Naziflagg er svært, svært flotte kunstverk, og kunne gjerne hatt det på veggen hjemme om det ikke var for symbolikken det utstråler. 9 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 *Bilde* En ting skal Nazistene ha, og det er at de kunne kunst! Mange Naziflagg er svært, svært flotte kunstverk, og kunne gjerne hatt det på veggen hjemme om det ikke var for symbolikken det utstråler. Ja, og så fikk de nå ting gjort. Veier, såpe, alt mulig fikk den gjengen skaffet. 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Favorittene er vel Canada, Amerika og England. Ellers så synes jeg også Somalia har et veldig fint flagg, og spesielt våpenskjold. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) jeg liker dette flaget med ørnen ps. er ikke nazist Endret 4. desember 2010 av Man of war 1945 6 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) lagde dette nå jeg jeg er ikke noe nazist et annet flag også det nederste som jeg lagde nettop kjeder meg Endret 4. desember 2010 av Man of war 1945 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 lagde dette nå jeg jeg er ikke noe nazist et annet flag også det nederste som jeg lagde nettop kjeder meg DRØØØØØYYT Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Libya Endret 4. desember 2010 av Bearar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå