Nilsen Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Les mer Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 besvart ! får håpe jeg vinner noe i år (y) Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Damn, fin premie gitt. Men, jeg har ikke behov for et kabinett så jeg lar dere andre få rundt 0.01 (?) bedre sjanse til å vinne, og så krysser jeg fingrene for at karma virker som det burde og lar meg vinne noe jeg trenger senere Lenke til kommentar
baguett Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Håper på å vinne, da jeg brukte alle sparepengene mine på Antec 902 som var for liten for mitt skjermkort :/ Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Virker som et interessant objekt! @Error: Karma hjelper deg når du minst venter det. Hvis du er uheldig så kan det være Karma ikke gidder å gjøre noen ting i løpet av hele livet ditt Play while still can! Lenke til kommentar
Exodai Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Holy **** for en RÅ premie, denne skulle ha vært fin å få bytta ut med min Cooler Master ELite 330k. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) slett Endret 4. desember 2010 av Svedge Lenke til kommentar
Nazgarot Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Feil i oppgave 2? "Hvor mange eksterne 5,25"-brønner har Dragon Rider?" De er vell strengt talt interne... -ED- Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Så stygg at jeg passer for den yngre garde Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ikke vær så selvkritisk! Jeg er sikker på at du vil finne noen i de eldres rekker også! Lenke til kommentar
mungo Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Feil i oppgave 2? "Hvor mange eksterne 5,25"-brønner har Dragon Rider?" De er vell strengt talt interne... -ED- En intern brønn er kun tilgjengelig fra innsiden av kabinettet, dvs du må åpne sidedøren for å få adgang til den. Blir som regel brukt til interne harddisker. En ekstern brønn er tilgjengelig utenfra uten at du må åpne sidedøren. Blir som regel brukt til optiske drev, hot-swap-disker, viftestyring og kortlesere. Med mindre du forventer å finne plass til 5,25"-disker inni der så er spørsmålet riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå