hiims1998 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 hei jeg kjøpt en gaming pc for en uke siden (GX660) alt gikk fint men når jeg sko prøve hd kamera så fant jeg det ikke. prøvd også på facebok og ta bile derfra men det gikk ikke noen som vet hvor jeg kan laste ner drivere eller noe sånt? Lenke til kommentar
IonNight Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 hei jeg kjøpt en gaming pc for en uke siden (GX660) alt gikk fint men når jeg sko prøve hd kamera så fant jeg det ikke. prøvd også på facebok og ta bile derfra men det gikk ikke noen som vet hvor jeg kan laste ner drivere eller noe sånt? med pc'en så fikk du med en cd, med os og en med drivere, på den ligger forhåpentligvis drivern til webcameraet hvis jeg forsto det riktig, at det var det? Det skal være enkelt å finne på cd, og hvis ikke det funker så for du kontakte de du kjøpte'n av. Jeg sjekka laptoppen i pris og utstyr, Det jo en grisebra laptop til 13,5k, det er like mye som den nye macbook air som ikke er på langtnær så bra: det var et bra kjøp som man kan ha i noen år, den hadde jeg også kjøøpt hvis jeg skulle ha ny pc. Lenke til kommentar
hiims1998 Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 hei jeg kjøpt en gaming pc for en uke siden (GX660) alt gikk fint men når jeg sko prøve hd kamera så fant jeg det ikke. prøvd også på facebok og ta bile derfra men det gikk ikke noen som vet hvor jeg kan laste ner drivere eller noe sånt? med pc'en så fikk du med en cd, med os og en med drivere, på den ligger forhåpentligvis drivern til webcameraet hvis jeg forsto det riktig, at det var det? Det skal være enkelt å finne på cd, og hvis ikke det funker så for du kontakte de du kjøpte'n av. Jeg sjekka laptoppen i pris og utstyr, Det jo en grisebra laptop til 13,5k, det er like mye som den nye macbook air som ikke er på langtnær så bra: det var et bra kjøp som man kan ha i noen år, den hadde jeg også kjøøpt hvis jeg skulle ha ny pc. tusen takk fikk det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå