Mr_Tiger Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hva med barkebiller? 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Dere! Hva kaller man en som tenner på trær? Dendropyrofil! HAHAHA! 7 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Hva var hensikten med det innlegget der? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 du har bare svart på noen få spørsmål Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Uttrykke min overlegne humoristiske sans. 3 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hvis TS føler seg støtt av vitsen fjerner jeg den øyeblikkelig. Just say the word. Lenke til kommentar
stunn Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Har du tisset / avført på noen? - Hvordan var deres reaksjon? Er dette en vanskelig legning for deg? - Hvordan går det med denne tiltrekningen? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Er dette for å prøve å få like mye oppmerksomhet som han som var pedofil? Har veldig liten tro på at du er både dendro/achluo/koprofil som er så enormt sjeldent hver for seg. Lurer også litt på dette. Greit nok at du har en fetish som er litt uvanlig, men å ha tre så uvanlige fetisher blir litt overdrevet. Kommer nok ikke til å ta deg seriøst før du kommer med et ordentlig innlegg hvor du kommer med litt mer informasjon rundt fetishene og ditt forhold til dem. Dette lukter kraftig ungdomstrolling fra en gjeng med gutter i 14-16års alderen som nettopp har funnet ut av ordene. Endret 15. mai 2011 av Carlgutt 6 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Er dette for å prøve å få like mye oppmerksomhet som han som var pedofil? Har veldig liten tro på at du er både dendro/achluo/koprofil som er så enormt sjeldent hver for seg. Lurer også litt på dette. Greit nok at du har en fetish som er litt uvanlig, men å ha tre så uvanlige fetisher blir litt overdrevet. Kommer nok ikke til å ta deg seriøst for du kommer med et ordentlig innlegg hvor du kommer med litt mer informasjon rundt fetishene og ditt forhold til dem. Dette lukter kraftig ungdomstrolling fra en gjeng med gutter i 14-16års alderen som nettopp har funnet ut av ordene. Mennesker skal få lov til å tenne på akkurat det de ønsker, men for meg virker dette ikke seriøst, ettersom du svarer på svært få av spørsmålene. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Edit: Enda noe jeg kom på: Sover du med lyset av eller på? (Jfr. achluofil) Jeg kom for dette spørsmålet, synd det ikke ble besvart. Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Personlig vil jeg bare vite hvordan julen er hjemme hos Hr. Bæsj-og-Tre-Jukk-i-Mørket. 3 Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg kom for dette spørsmålet, synd det ikke ble besvart. "...belyst". 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg