Toalettet Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hallo. JKeg stiller meg åpen til spørsmål mot Dendrofili(Å være Seksuelt Opphisset av trær) og Achluofilli(Seksuelt Opphisset av natten/mørk) Jeg har også en kjennskap til å være Kopro( Å avføre på noen/å bli dekt med avføring/Uropofili (å tisse på noen/å bli tisset på) Bare å spørre! Jeg svarer på de aller fleste spørsmål. 2 Lenke til kommentar
Erla2k Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er dette for å prøve å få like mye oppmerksomhet som han som var pedofil? Har veldig liten tro på at du er både dendro/achluo/koprofil som er så enormt sjeldent hver for seg. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Har du snakket om dette med venner? Deres reaksjoner? Du er koprofil (muligens heller koproseksuell). Men er du i tillegg heteroseksuell/heterofil? Evt. homo- eller biseksuell/fil? Da du sannsynligvis ønsker å gjøre dette med én eller flere partnere, aight? Når (alder) og hvordan fant du ut av dette? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 I hvor tidlig alder ble du klar over legningen din? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Pliscin Skrevet 5. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 5. desember 2010 Tenner du på trær uten bark, eller greiner uten blader? 19 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Bjørketrær. Helst med blader. Var vel i 20 års alderen jeg begynte av en eller annen grunn å like trær. Er bi-seksuell, ja. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Har fjernet off topic og tull fra tråden. Tråden får leve enn så lenge den holder, men hold dere hvertfall til topic 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Står du og runker ved siden av treet, eller tørrjokker du som en gal hannbikkje på det? Eller googler du bare bilder av trær, drar frem lykkesnoppen og setter igang? Og ja, jeg er seriøs. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 må det være ett helt tre for at du skal like det? eller er vedkubber også noe du tenner på? hva med møbler av tre? 3 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Står du og runker ved siden av treet, eller tørrjokker du som en gal hannbikkje på det? Eller googler du bare bilder av trær, drar frem lykkesnoppen og setter igang? Og ja, jeg er seriøs. Vel.. Det var jo litt i grove trekk, hehe. Å træ pinner inn i min gode bakdel tilfredstiller meg veldig godt. Også sitte på grener å onanere. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Slettet litt tull jeg også. SISTE ADVARSEL: Hold dere seriøse! Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Jeg gjentar spørsmålet mitt mtp om du har fortalt det til noen, og hva reaksjonene deres var. Jeg ser for meg at dette kan være viktig å vite for andre i samme situasjon. I samme gate: Hvordan formidler du dette til en partner? Edit: Enda noe jeg kom på: Sover du med lyset av eller på? (Jfr. achluofil) Endret 8. desember 2010 av Jonta Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Står du og runker ved siden av treet, eller tørrjokker du som en gal hannbikkje på det? Eller googler du bare bilder av trær, drar frem lykkesnoppen og setter igang? Og ja, jeg er seriøs. Vel.. Det var jo litt i grove trekk, hehe. Å træ pinner inn i min gode bakdel tilfredstiller meg veldig godt. Også sitte på grener å onanere. Au? Får du ikke flis? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Er vel mulig å pusse litt på kjeppen Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hvordan pynter du juletreet? 9 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hvordan pynter du juletreet? plastikk tre? men det kan jo nesten være om å ha en dukke av en naken dame for menn Lenke til kommentar
Populært innlegg bas Skrevet 16. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 16. desember 2010 Hva med småbusker og kvist? Eller blir det som pedodendrofili å regne? Tenner du på glattbarberte telefonstolper, eller foretrekker du litt busk og greiner? Hvilken tretype fortrekker du, selje med litt sprut eller tørr furu? 22 Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 HAHA, likte den siste der Men heilt ærlig so har eg og litt vanskelig for å ta deg seriøst, med so mangen ulike og sjeldne '-liar' Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 :rofl: Fikk meg en god latter er det noen som reagerer eller har busta deg når du sitter og runker foran trær? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 :rofl: Fikk meg en god latter er det noen som reagerer eller har busta deg når du sitter og runker foran trær? Haha, BBW! eller... BBT (big beautifull trees :!: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg