Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

HVA vil han? :S


Gjest Jenny15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ PaperWalls: Skal møte han i helgen, kan oppdatere hvis noen er interessert...

 

Ja, det kan godt hende, og jeg vil ha sex med ham, for han tenner meg noe helt sinnsykt, men dette er noe jeg velger å vente med bare for å være på den sikre siden. Ironisk nok, leste jeg innlegget ditt mens "I just had sex" av The Lonely Island stod på i bakgrunnen...

 

Jeg skjønner jo at folk her inne er sinnsykt skeptisk til mannen og dermed sier at jeg bør holde meg unna! - men det blir altfor dumt å dømme mannen eller meg på forhånd basert på kun det jeg har skrevet her inne. Ingen her vet heller ikke hvordan vi er når meg og han er med hverandre...

 

Og jentene da. Så klart skal de gå i mot meg å begynne å "disse" meg ut.. Hehe, morsomt det. Lukter kanskje noe misunnelse, ikke vet jeg.

 

@ Hanske: Så klart er det uvant, men han er jo en mann.

 

Dette blir for dumt å bry seg om..

Endret av cheec
Lenke til kommentar

Jeg lurer på når dere forum-rotter, som sitter her dag inn og ut, og presser på deres egne meninger, uten å engang tenke over hva OP selv vil og tenker.

Aldersforskjell er et latterlig argument. Jeg er 20 år, men jeg er sikkert 12 i hodet.

 

 

Her er det rett på person og ikke på sak, ja.

Er selv 18, men når jeg ser på andre 18 åringer så begynner jeg jaggu å lure på om jeg er godt oppi 20-årene.

 

Selvfølgelig, hun får gjøre hva hun vil.

Jeg kunne ikke brydd meg noe som helst, men det som derimot er gale med denne saken er det faktum at det er en voksen mann og ett barn vi snakker om i denne sammenhengen. Og når noen oppretter en slik tråd er det klart man kommer med egne meninger om saken.

Jeg kunne gjerne gitt henne råd, om mannen hadde vært en gutt på 16-17. Men når "gutten" er 25 år gammel, da blir det for gale.

 

De jentene her inne som sitter og sier at du skal holde deg unna, er enten triste og ensomme, eller så må de bare finne noen som ønsker å høre på deres meninger.

 

Du trekker for raske konklusjoner også. Hva vet da du om de jentene som sitter her inne? Har de ikke lov å sitte på et forum om de vil?

Etter min fartstid her på snart ett år har jeg skjønt at det er et godt miljø og mange greier personer her, hvem vil da vel ikke sitte å prate med de hyggelige folkene i DNFK?

 

Om du vil møte han, så møter du han. Ja han vil garantert ligge med deg, slik er gutter, sex er viktig for oss. Sex er det som gjør at vi jobber, studerer osv. Det er enda folk her inne som ikke forstår at hele menneskeheten er basert på sex, og mere sex.

Kort og godt; Du gjør som du vil, drit nå i hva andre sier du skal gjøre, de kjenner hverken deg eller "mann25"

 

Her er jeg enig.

Vil du møte han, så møt han. Ingen kan hindre deg, bare deg selv.

Man trenger ikke tenke lengre enn sin egen nesetipp at han vil ha sex med deg.

Hva om foreldrene dine hadde funnet ut om dere to hadde hatt sex? De hadde da vel anmeldt han, så da hadde jeg heller roet ned på den fronten til jeg var 16 år.

Lenke til kommentar

Ehm, fordi han kan risikere å miste noen av kompisene sine hvis han blir sett med meg vel...?

 

jhar sagt det før, og sier det igjen, jeg finner ikke jevnaldre gutter noe attraktive eller interessant...

 

Forresten, så har han kjøpt julegave til meg hvis det har noe å si..?

 

Det er en liten risiko for å treffe noen av de gode vennene sine på bussholdeplassen. Og hvis han mister dem som venner hvis han er sammen med deg, da har han ikke gode venner.

 

Hva faen er det du snakker om egentlig? Hadde han vært flau over meg, så hadde jo ikke han en gang giddet å tatt initiativet til å holde rundt meg ute, noe han gjorde. :p Ehm... vi har faktisk kjent hverandre siden september, og har så og si snkket sammen hver dag omtrent.

 

Og du kan heller ikke vite hvor jeg ligger mentalt, haha:p Hadde jeg vært mye yngre enn han mentalt, så hadde ikke han giddet å snakket til meg en gang. ;)

 

Et sexobjekt trenger ikke å være moden eller kunne prate for seg. Vi som leser hva du skriver, vi vet hvor du ligger mentalt.

 

Jeg har ikke påstått noe som helst i tråden at jeg er så jævla moden mentalt. Så stfu. thx:)

 

Jeg liker ikke gutter på min alder. De er så uinteressant, og har ingen tiltrekningskraft på meg. Samme gjelder jevnaldre gutter... Barnslige folk hele gjengen - på de jeg har møtt.

 

Skyt meg :)

 

Du erkjenner altså at du er umoden og ikke fyllt utviklet mentalt. Hold deg unna denne mannen.

 

Du er rask med å dra alle over én kam. Men problemet er vel ikke at de jevnaldrende guttene ikke er interessante, men at du er så betatt av han på 25 år. For øvrig er det ironisk at du velger å kalle dem barnslige.

 

Okei, jeg er ikke moden i dine øyne, det er greit.

Ja, det vet jeg jo, fyr løs

 

Les hva du skrev i det forrige innlegget jeg siterer.

 

Forresten, les hva du har skrevet i hele tråden. Du har gått fra "ja, jeg bør nok holde meg unna," til "jeg liker ham, men hvis han vil ha sex med meg så synd for ham" og til "jeg skal ha sex med ham". Nå er det ikke langt igjen til giftemål og felles gravplass, tenker jeg.

 

Ja, jeg vet egentlig at jeg bør holde meg til jevnaldre, og ikke menn i 20årsalderen, men likevel... Hvordan skal jeg klare det når jeg ikke finner jevnaldre noe tiltrekkende eller interessant? Jeg har aldri fått sommerfugler i magen av jevnaldre gutter, eller de på min alder, og jeg vil heller ikke være kjæreste med en på min alder, bare fordi det er bedre enn at jeg finner en mann på 25 feks... :(

 

Det er ingen lov som sier at du må ha en kjæreste. Hvis du ikke finner en gutt som er nærmere deg selv av alder og sinn, så får du klare deg uten.

 

Det er greit... jeg syntes det bare er greit med synspunkter fra andre forumbrukere også uansett hva jeg sier...

 

Da vil jeg heller angre på noe jeg har gjort, enn å sitte igjen å angre på at jeg ikke gjorde det...

 

edit: Dessuten, så setter jeg faktisk pris på at dere i det hele tatt gidder å ta tiden til å svare i denne tråden...

 

Denne angeren vil bli mer dyrebar og mer langvarig, er jeg redd. Ingen ofre har ment at dette var bedre etterpå.

 

Det virker ikke som du setter pris på svarene våre. Du nekter jo å ta til deg noe vi sier.

 

Skal møte han i helgen, kan oppdatere hvis noen er interessert...

 

Ja, det kan godt hende, og jeg vil ha sex med ham, for han tenner meg noe helt sinnsykt, men dette er noe jeg velger å vente med bare for å være på den sikre siden. Ironisk nok, leste jeg innlegget ditt mens "I just had sex" av The Lonely Island stod på i bakgrunnen... :p

 

Jeg skjønner jo at folk her inne er sinnsykt skeptisk til mannen og dermed sier at jeg bør holde meg unna! - men det blir altfor dumt å dømme mannen eller meg på forhånd basert på kun det jeg har skrevet her inne. Ingen her vet heller ikke hvordan vi er når meg og han er med hverandre...

 

Og jentene da. Så klart skal de gå i mot meg å begynne å "disse" meg ut.. Hehe, morsomt det. Lukter kanskje noe misunnelse, ikke vet jeg.

 

Det virker ikke som du skjønner hva vi sier. Du mener jo at vi konsekvent dømmer ham fordi vi ikke er like forelsket som du er. Vi har ikke vært harde eller gått over streken. Vi sier bare at du bør holde deg unna, hvis du er klok. Du har lite å vinne og mye å tape.

 

Vi dømmer ham ikke. Som du sier, vi kjenner ham ikke, så han får samme behandling som en hvilken som helst annen 25-åring. Hvis vi med like god begrunnelse hadde sagt at du bør fortsette å treffe ham, ville du vært så rask til å si at vi dømmer da?

 

Hvorfor skulle vi ikke vite hvordan dere er med hverandre? Du har jo fortalt oss alt sammen. Og hvorfor skulle noen misunne deg? Jenter flest klarer å få kjærester på egen alder. Muligens er det derfor du er så glad i denne 25-åringen, ikke fordi du ser jevnaldrende som umodne, men fordi du ikke er atraktiv hos dem?

 

Jeg venter på svar på denne og mange poster før den. Det virker som du konsekvent overser innleggene mine. Ser du dårlig, eller viker du fra diskusjoner du vet du ikke kan vinne?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

WOW! Du er smart som vet hvor jeg ligger mentalt basert på det jeg har sagt her inne, haha! Dagens. :)

 

Deg gidder jeg ikke svare. Du er den eneste i denne tråden irriterer meg noe sinnsykt. Du bør strengt tatt vite at ting ikke er svart hvitt... dessuten detter alt ut det andre øret ditt uansett. Jeg blir glad hvis du holder deg unna tråden. :)

 

Jeg har heller aldri feid alle jevnaldre under en kam, men DE JEG har møtt på og blitt kjent med, har vært barnslige. Kanskje det heller er du som trenger briller her. ;)

 

Les mellom linjene for faen i helvete... Jepp, jeg vil bli jenta hans og ha sex med ham... det er fordi jeg liker han. Ingen gutter har behandlet meg like bra som han her... OG JA, jeg vet godt OG fornuften sier at jeg bør holde meg unna denne mannen mtp aldersforskjell og blablabla...

Endret av cheec
Lenke til kommentar

Zarac, det spiller nok ingen rolle hva du sier.. Hun har nok hele tiden hatt lyst til å ha sex med ham, og du ser jo nå på de siste sidene at hun selv bekrefter det..

Det spiller nok ingen rolle hva vi sier her inne, for hun har allerede bestemt seg. Men som sagt, hun er bare 15 år, hun ligger på et langt lavere mentalt nivå enn voksne mennesker, og vil nok derfor gjøre denne feilen uten å faktisk tenke over det. Hun vil nok lære når hun begår feilen.

du vet cheec, hjernen din er ikke fullt utviklet til å forutse konskvenser av handlinger før du er 25 år.

 

Og btw, hun er da også et kvinnfolk, som lar følelsene deres ta overhånd over logikken og fornuften. Rule of nature..

 

og cheec, du beviser vel egentlig din mentale alder når du lar følelsene ta overhånd, og begynner å angripe personener i et innlegg..

Når du kommer og sier at jentene her inne er misunnelig, så ville jeg ikke akkurat kalt det veldig modent gjort.

Endret av kammizez
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg lurer på når dere forum-rotter, som sitter her dag inn og ut, og presser på deres egne meninger, uten å engang tenke over hva OP selv vil og tenker.

Aldersforskjell er et latterlig argument. Jeg er 20 år, men jeg er sikkert 12 i hodet.

 

 

Her er det rett på person og ikke på sak, ja.

Er selv 18, men når jeg ser på andre 18 åringer så begynner jeg jaggu å lure på om jeg er godt oppi 20-årene.

 

Selvfølgelig, hun får gjøre hva hun vil.

Jeg kunne ikke brydd meg noe som helst, men det som derimot er gale med denne saken er det faktum at det er en voksen mann og ett barn vi snakker om i denne sammenhengen. Og når noen oppretter en slik tråd er det klart man kommer med egne meninger om saken.

Jeg kunne gjerne gitt henne råd, om mannen hadde vært en gutt på 16-17. Men når "gutten" er 25 år gammel, da blir det for gale.

 

De jentene her inne som sitter og sier at du skal holde deg unna, er enten triste og ensomme, eller så må de bare finne noen som ønsker å høre på deres meninger.

 

Du trekker for raske konklusjoner også. Hva vet da du om de jentene som sitter her inne? Har de ikke lov å sitte på et forum om de vil?

Etter min fartstid her på snart ett år har jeg skjønt at det er et godt miljø og mange greier personer her, hvem vil da vel ikke sitte å prate med de hyggelige folkene i DNFK?

 

Om du vil møte han, så møter du han. Ja han vil garantert ligge med deg, slik er gutter, sex er viktig for oss. Sex er det som gjør at vi jobber, studerer osv. Det er enda folk her inne som ikke forstår at hele menneskeheten er basert på sex, og mere sex.

Kort og godt; Du gjør som du vil, drit nå i hva andre sier du skal gjøre, de kjenner hverken deg eller "mann25"

 

Her er jeg enig.

Vil du møte han, så møt han. Ingen kan hindre deg, bare deg selv.

Man trenger ikke tenke lengre enn sin egen nesetipp at han vil ha sex med deg.

Hva om foreldrene dine hadde funnet ut om dere to hadde hatt sex? De hadde da vel anmeldt han, så da hadde jeg heller roet ned på den fronten til jeg var 16 år.

 

Dette er jo saken, det at dere sier hva dere mener, uten å kjenne verken OP eller denne såkalte mannen, det er da saken? Og jeg går på deg fordi dine synspunkter er latterlige, og hører til 1400 talls kristne.

 

Er det loven du sikter til, det med barn og mann? Når du slutter å la regler og lover definere deg som menneske, så tror jeg du kan se dette fra en litt mer reflektert side.

 

For raske konklusjoner sier du, hvor tok du det fra? Igjen så kommer du med påstander som kanskje virker smarte, men de er tatt ut i fra løse luften, uten noe som helst hold. Spar meg.

 

Om foreldrene får vite det, så skal jeg ikke påstå verken om de hadde blitt sinte, eller anmeldt han? Men de fleste forstår at 15 åringer vil ha sex, og kan ha sex. Det at alle her inne griner over så kalt pedofili, er enda en ting jeg har sett meg grunding lei av. Så en gang for alle:

 

16 ÅRS GRENSEN ER SATT FOR Å KUNNE TA OVERGRIPERE OG PEDOFILE. OM EN 15 ÅRING HAR FRIVILLIG SEX MED EN OVER 16, SÅ ER DETTE VERKEN OVERGREP, PEDOFILI, ELLER NOEN SAK SOM KAN ANMELDES.

 

Baser valgene dine på dine egne ønsker du OP, bare tenk gjennom dem, og ikke tro på en eneste gutt i verden om han sier han ikke vil ha sex med deg, det kan jeg garantere basert på biologi og natur at er en ren løgn.

 

Ahaha, Zarac drar inn giftemål og gravplass, i samme bås som sex. Kjenner jeg begyner å gråte innvendig, hvordan klarer dere å ha et slikt livssyn. Dere har blitt så hjernevasket av kristendom og media at det er skummelt.

Endret av PaperWalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar

@ Kammizez: Du og Zarac trenger briller. Det er alt jeg sier... Også må dere lære dere å lese mellom linjene å ikke se ting i svart/hvitt.

 

Jeg har aldri påstått at jentene her inne er misunnelig på meg. Jeg sa "kanskje, ikke vet jeg".

 

Takk PaperWalls... : ) Du sa det for meg.

Endret av cheec
Lenke til kommentar

Et spørsmål her..

Hva var det som utgjorde forskjellen fra "tror jeg skal droppe fyren.. Ja, jeg skal helt sikkert droppe fyren. Jeg syns han er litt creepy" til "Jepp, jeg vil bli jenta hans og ha sex med ham... det er fordi jeg liker han."

 

Og den forskjellen skjedde vel på noen dager, hvis jeg ikke tar feil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@ Kammizez: Du og Zarac trenger briller. Det er alt jeg sier... Også må dere lære dere å lese mellom linjene å ikke se ting i svart/hvitt.

 

Jeg har aldri påstått at jentene her inne er misunnelig på meg. Jeg sa "kanskje, ikke vet jeg".

 

Hvis meg et innlegg der du vil vi skal lese mellom linjene..

Min mening er nå hvertfall at det bare er noe du finner på for at du skal ha en unnskyldning for å mene to vidt forskjellige ting..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er jo saken, det at dere sier hva dere mener, uten å kjenne verken OP eller denne såkalte mannen, det er da saken? Og jeg går på deg fordi dine synspunkter er latterlige, og hører til 1400 talls kristne.

Jeg er så langt ifra kristen som mulig og er glad for det. Og at hver og ens mening er subjektiv er jeg og veldig glad for.

 

For raske konklusjoner sier du, hvor tok du det fra? Igjen så kommer du med påstander som kanskje virker smarte, men de er tatt ut i fra løse luften, uten noe som helst hold. Spar meg.

Du som kommer her og sier at de få jentene som er her inne er triste og ensomme, er ikke det en rask konklusjon for deg å ta?

Du kjenner ikke jentene her på forumet på samme måte som jeg ikke kjenner OP. Spar meg.

 

Om foreldrene får vite det, så skal jeg ikke påstå verken om de hadde blitt sinte, eller anmeldt han? Men de fleste forstår at 15 åringer vil ha sex, og kan ha sex. Det at alle her inne griner over så kalt pedofili, er enda en ting jeg har sett meg grunding lei av. Så en gang for alle:

16 ÅRS GRENSEN ER SATT FOR Å KUNNE TA OVERGRIPERE OG PEDOFILE. OM EN 15 ÅRING HAR FRIVILLIG SEX MED EN OVER 16, SÅ ER DETTE VERKEN OVERGREP, PEDOFILI, ELLER NOEN SAK SOM KAN ANMELDES.

Ja, 15 åringer vil ha sex. De kan ha sex så mye de vil for min del, men vær da for helvete snill å bruk beskyttelse for det er ikke hyggelig å være mor i en alder av 15 år.

Og om 15 åringen har sex frivillig, det kan anmeldes.

 

Ahaha, Zarac drar inn giftemål og gravplass, i samme bås som sex. Kjenner jeg begyner å gråte innvendig, hvordan klarer dere å ha et slikt livssyn. Dere har blitt så hjernevasket av kristendom og media at det er skummelt.

Kristendom? Spar meg.

Lenke til kommentar

Dette er jo saken, det at dere sier hva dere mener, uten å kjenne verken OP eller denne såkalte mannen, det er da saken? Og jeg går på deg fordi dine synspunkter er latterlige, og hører til 1400 talls kristne.

Jeg er så langt ifra kristen som mulig og er glad for det. Og at hver og ens mening er subjektiv er jeg og veldig glad for.

 

Du fremmer ihvertfall kristen tro som om du var en predikant, så jeg vet ikke hva du er?

 

For raske konklusjoner sier du, hvor tok du det fra? Igjen så kommer du med påstander som kanskje virker smarte, men de er tatt ut i fra løse luften, uten noe som helst hold. Spar meg.

Du som kommer her og sier at de få jentene som er her inne er triste og ensomme, er ikke det en rask konklusjon for deg å ta?

Du kjenner ikke jentene her på forumet på samme måte som jeg ikke kjenner OP. Spar meg.

 

Jeg har lest nok til å gjøre meg opp en mening, så jeg trodde det lå litt i kortene at jeg ikke trakk for raske konklusjoner, men nei...

 

Om foreldrene får vite det, så skal jeg ikke påstå verken om de hadde blitt sinte, eller anmeldt han? Men de fleste forstår at 15 åringer vil ha sex, og kan ha sex. Det at alle her inne griner over så kalt pedofili, er enda en ting jeg har sett meg grunding lei av. Så en gang for alle:

16 ÅRS GRENSEN ER SATT FOR Å KUNNE TA OVERGRIPERE OG PEDOFILE. OM EN 15 ÅRING HAR FRIVILLIG SEX MED EN OVER 16, SÅ ER DETTE VERKEN OVERGREP, PEDOFILI, ELLER NOEN SAK SOM KAN ANMELDES.

Ja, 15 åringer vil ha sex. De kan ha sex så mye de vil for min del, men vær da for helvete snill å bruk beskyttelse for det er ikke hyggelig å være mor i en alder av 15 år.

Og om 15 åringen har sex frivillig, det kan anmeldes.

 

Her gir jeg litt opp, du skriver jo bare mer piss.

 

Ahaha, Zarac drar inn giftemål og gravplass, i samme bås som sex. Kjenner jeg begynner å gråte innvendig, hvordan klarer dere å ha et slikt livssyn. Dere har blitt så hjernevasket av kristendom og media at det er skummelt.

Kristendom? Spar meg.

 

Spar meg for dine latterlige påstander og lav måls kommentarer. Jeg vurderte i 2 sekunder å bare flame dritten ut av deg, men jeg prøvde å ta en rolig og reflektert tone. Du er tydeligvis 18, missforstår meg rett.

 

.

Lenke til kommentar

Et spørsmål her..

Hva var det som utgjorde forskjellen fra "tror jeg skal droppe fyren.. Ja, jeg skal helt sikkert droppe fyren. Jeg syns han er litt creepy" til "Jepp, jeg vil bli jenta hans og ha sex med ham... det er fordi jeg liker han."

 

Og den forskjellen skjedde vel på noen dager, hvis jeg ikke tar feil?

Fordi dette var før jeg møtte han etter vorsen... Og har blitt mindre skeptisk til denne mannen etter de gangene jeg har møtt ham i det siste, men så klart, jeg er fortsatt skeptisk... Ingenting som tyder på at han BARE vil ned i buksen på meg, foreløpig i hvert fall.. i så fall, så hadde han ikke giddet og brukt så mye tid på meg. men så klart, man vet jo aldri

 

Holde meg unna? Ikke enda, før han begynner å gjøre ting som tyder på at han bare vil ha sex... hva om jeg en dag sitter igjen og angrer? Hva om han faktisk liker meg? Dette får jeg ikke funnet ut før jeg fortsetter og møte ham... Jeg vil i hvert fall sitte igjen som en bitter jente hvis jeg ikke gir dette en sjangse, hvis han faktisk likte meg, men valgte heller å holde meg unna fordi de fleste på et forum sa det...

 

Shit, det ble sykt rotete og dårlig skrevet. Håper du skjønner hva jeg mener

Endret av cheec
Lenke til kommentar

1. Hvis meg innlegget hvor jeg fremmer kristen tro som om jeg var en predikant. Les dine egne poster

 

1. Jeg har lest nok til å gjøre opp min egen mening og. Hva du mener om meg, bryr meg nada. Hva du påstår fra løse luften om meg, bryr meg.

 

3. Les litt i de norske lover. Kanskje du skal lese deg opp selv, ettersom jeg har rett, som du også fikk svar om på PM.

 

4. /flamesuit on. Skuffende, men forventet.

 

Tekstformatering vil ikke virke, så dere får selv forstå hva jeg har endret i quoten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...