Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

HVA vil han? :S

Gjest Jenny15

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke påstått noe som helst i tråden at jeg er så jævla moden mentalt. Så stfu. thx:)

Jeg liker ikke gutter på min alder. De er så uinteressant, og har ingen tiltrekningskraft på meg. Samme gjelder jevnaldre gutter... Barnslige folk hele gjengen - på de jeg har møtt.

Skyt meg :)

Endret av cheec
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke påstått noe som helst i tråden at jeg er så jævla moden mentalt. Så stfu. thx:)

Nettopp dette beviser hvor "moden" du er.

Dette er et diskusjonsforum, du må tåle at folk kommer med sine egne meninger når en mann på 25 år henger sammen med en jentunge på 15 år.

Endret av Friction#
Lenke til kommentar

Jeg kjenner deg ikke, så jeg skal ikke uttale meg om hvor moden du er eller ei.

Hele denne tråden er noe for seg selv.

Hvorfor i alle vide verdens dager skulle en 25 åring hatt interesse av å date deg? Hvorfor har du interesse av å date han?

Husker når jeg var 15 at ei venninne av meg hang rundt med 25 åringer ++, det gikk ikke så bra.

Hendte med en annen venninne, det gikk heller ikke bra.

Og jaggu meg hendte det ikke med to andre venninner og, det endte iallefall ikke bra da begge ble gravide i en alder av 15 og 16 år.

Så det jeg mener er at en burde tenke seg grådig om, ta det meste han sier med en klype salt, tenk gjennom hva du vil, hva andre folk kommer til å si.

Foreldrene dine kommer til å finne ut noe slikt en eller annen gang, så jeg hadde helst bare holdt meg unna denne karen som tydeligvis har en ting for litt (for) yngre jenter.

Lenke til kommentar

Det er bare to ting med denne karen:

1. Han er ute etter å få seg noe fra småjenter.

2. Kanskje han faktisk har følelser for småjenter, men da vil jeg påstå at han er tilbakestående.

Konklusjon: hold deg unna.

Godt oppsummert egentig.

Om han er ute etter sex, så vil jeg nok tro han kan spandere et par kinobilletter på deg, en slik sum er ikke akkurat mye for en 25-åring. Det er da godt mulig han holder på med andre jevnaldrende jenter også, det kan du jo egentlig ikke vite..

Om han er ute etter et forhold, så er det nok noe galt med han ja. en 25-åring er vanligvis på et helt annet mentalt nivå enn en 15 år gammel jente, uansett hvor moden du selv mener du er.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke gutter på min alder. De er så uinteressant, og har ingen tiltrekningskraft på meg. Samme gjelder jevnaldre gutter... Barnslige folk hele gjengen - på de jeg har møtt.

Skyt meg :)

Garantert flere 15-åringer som føler det på samme måte, men det betyr ikke at de involverer seg med gutter som er 10 år eldre, det er og forblir drøyt, når du bare er 15 år gammel, dessverre. Hvis du absolutt må ha en gutt som er litt eldre enn deg, så bør det holde med 3-4 år, eller hva? Det er få gutter i 20-års alderen som i hele tatt vurderer ei jente på 15 år.

Kunne nesten skjønt denne 25-åringen hvis du er den nye Tone Damli..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg vet egentlig at jeg bør holde meg til jevnaldre, og ikke menn i 20årsalderen, men likevel... Hvordan skal jeg klare det når jeg ikke finner jevnaldre noe tiltrekkende eller interessant? Jeg har aldri fått sommerfugler i magen av jevnaldre gutter, eller de på min alder, og jeg vil heller ikke være kjæreste med en på min alder, bare fordi det er bedre enn at jeg finner en mann på 25 feks... :(

Lenke til kommentar

Det er fordi du ikke har blitt skikkelig kjent med de, vil jeg tippe. Som du sier, så har du og gamlingsen snakket sammen siden september? OG hvis dere har snakket flere timer hver dag har dere blitt kjent (les: han har funnet ut om deg, du har funnet ut om "han")

Jeg ville bare brukt tid på jevnaldrede :)

Lenke til kommentar

Det er greit... jeg syntes det bare er greit med synspunkter fra andre forumbrukere også uansett hva jeg sier...

Da vil jeg heller angre på noe jeg har gjort, enn å sitte igjen å angre på at jeg ikke gjorde det...

edit: Dessuten, så setter jeg faktisk pris på at dere i det hele tatt gidder å ta tiden til å svare i denne tråden...

Endret av cheec
Lenke til kommentar

Feil valg er å satse på han. Riktig valg er å forlate han.

Du spør her, og det av en grunn. 9/10 sier du skal holde deg unna. Jeg vet ikke om den ene som sier motsatt er deg, eller han forsåvidt, eller en med ett og annet sosialt problem.

Men vi har gitt svaret vårt, og ikke bare ett JA/NEI svar, men en begrunnelse som tar 10 min å skrive, tipper jeg.

Lenke til kommentar

Mulig du har fått et litt dårlig inntrykk av jevnaldrende gutter. Du har tydeligvis hatt litt uflaks med de du har møtt. Greit nok at du vil være me noen eldre enn deg, men helst ikke noe mer enn 2-3 år, spør du meg.

Prøv å bli kjent med gutter som er et par år eldre enn deg, og bruk tid til å bli ordentlig kjent med dem, så vil du helt sikkert få følelser etterhvert.

Når du blir ordentlig kjent med dem skal du nok se at de ikke er så umodne som du tror...

Lenke til kommentar

Nettopp dette beviser hvor "moden" du er.

Dette er et diskusjonsforum, du må tåle at folk kommer med sine egne meninger når en mann på 25 år henger sammen med en jentunge på 15 år.

Jeg lurer på når dere forum-rotter, som sitter her dag inn og ut, og presser på deres egne meninger, uten å engang tenke over hva OP selv vil og tenker.

Aldersforskjell er et latterlig argument. Jeg er 20 år, men jeg er sikkert 12 i hodet.

"Jenny

Om du vil møte han, så møter du han. Ja han vil garantert ligge med deg, slik er gutter, sex er viktig for oss. Sex er det som gjør at vi jobber, studerer osv. Det er enda folk her inne som ikke forstår at hele menneskeheten er basert på sex, og mere sex.

De jentene her inne som sitter og sier at du skal holde deg unna, er enten triste og ensomme, eller så må de bare finne noen som ønsker å høre på deres meninger.

Kort og godt; Du gjør som du vil, drit nå i hva andre sier du skal gjøre, de kjenner hverken deg eller "mann25"

Endret av PaperWalls
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skal møte han i helgen, kan oppdatere hvis noen er interessert...

Ja, det kan godt hende, og jeg vil ha sex med ham, for han tenner meg noe helt sinnsykt, men dette er noe jeg velger å vente med bare for å være på den sikre siden. Ironisk nok, leste jeg innlegget ditt mens "I just had sex" av The Lonely Island stod på i bakgrunnen... :p

Jeg skjønner jo at folk her inne er sinnsykt skeptisk til mannen og dermed sier at jeg bør holde meg unna! - men det blir altfor dumt å dømme mannen eller meg på forhånd basert på kun det jeg har skrevet her inne. Ingen her vet heller ikke hvordan vi er når meg og han er med hverandre...

Og jentene da. Så klart skal de gå i mot meg å begynne å "disse" meg ut.. Hehe, morsomt det. Lukter kanskje noe misunnelse, ikke vet jeg.

Endret av cheec
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...