Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

HVA vil han? :S


Gjest Jenny15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser egentlig ikke vitsen med denne tråden, du er jo fast bestemt på å la dette utvikle seg uansett hva alle sier. Du hadde jo alt baktanker i starten, men fortsetter likevel. Folk sier ting, du fortsetter likevel. Og kritiserer hestejenta når hun sier imot deg.

 

Go on - ligg i armene hans, gjør mer og mer, kyss, bli kjærester, ha sex - det er det du vil, uansett om alle advarer deg, og du har derfor ingen sympati om noe går galt.

 

Er forresten enig i den som skrev at en som virker sosialt smart for en 15-åring, muligens ikke er det for de på hans alder (på tross av at han har venner).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hensikten med tråden var vel ikke å få råd, men å få samtykke.

 

Jada, jeg har tanken godt i bakhodet, men du må jo også vite at det er ikke alltid man kan styre følelsene sine.

 

Hvorfor ikke? Jeg gjør det hver dag. Jeg ønsker meg ny bil, men det blir med tanken. Jeg mennesker jeg hater som pesten i øynene, men lar dem gå i fred. Er ikke du, som alle andre, ansvarlig for dine egne handlinger?

 

Ok, det er helt greit. Lukter ugler i mosen? Hm, hva tror du vil skje egentlig?

Skal huske på å oppdatere neste gang jeg skal møte ham igjen, ja.:)

 

Jeg tror du blir utnyttet. Han må absolutt ikke tvinge deg for å utnytte deg. For du blir utnyttet, selv når du er med på det. Du lytter til hans ord som søte melodier. Og du vil ende opp angrende, se ham forlate deg og gå til neste uskyldige jente.

Lenke til kommentar

Er egentlig sykt hvor fordomsfulle og hvor fort folk klarer å trekke raske bestlutninger uten å kjenne fyren, eller i det hele tatt se hvordan mannen og meg sammen. "Du blir utnyttet, dermed basta. Ingen unntak" jaaavel...? :p

 

Jeg skal ikke ha sex med han, så han kommer aldri til å klare å utnytte meg. i så fall, lykke til, til han ;) Kan ikke helt se for meg at hans intensjoner er å bare utnytte meg når han har brukt penger (når jeg helt klrt sier i fra at jeg vil betale selv) på meg, ditchet familieselskap for å være med meg, og holdt meg i hånden i fullt offentlighet...

Lenke til kommentar

Er egentlig sykt hvor fordomsfulle og hvor fort folk klarer å trekke raske bestlutninger uten å kjenne fyren, eller i det hele tatt se hvordan mannen og meg sammen. "Du blir utnyttet, dermed basta. Ingen unntak" jaaavel...? :p

 

Jeg skal ikke ha sex med han, så han kommer aldri til å klare å utnytte meg. i så fall, lykke til, til han ;) Kan ikke helt se for meg at hans intensjoner er å bare utnytte meg når han har brukt penger (når jeg helt klrt sier i fra at jeg vil betale selv) på meg, ditchet familieselskap for å være med meg, og holdt meg i hånden i fullt offentlighet...

 

Er det ikke ganske innlysende at fyren ikke akkurat ville avslørt seg for å være en som utnytter deg?

 

og btw, du sier jo selv at du ikke kan kontrollere følelsene dine, så hvorfor så sikker på at dere ikke kommer til å ha sex?

Når du for noen sider siden sa at du bare skulle droppe fyren, og et par uker senere oppfører du deg som dere er et par..

 

Og ikke utelukk at han kan bruke makt for å ha sex med deg..

 

Såklart har mange her fordommer om en 25 år gammel gutt som holder på med en 15 år gammel jente. En mann og et barn i et forhold sammen er helt feil..

Lenke til kommentar

Oppfører meg som om meg og han var kjæresten? WTf... haha :p jeg snakker ikke om ham til mine venner eller tror noe er seriøst en gang. Men når meg og han er sammen, så oppfører vi oss som et kjærestepar nesten, det blir mere riktig...

 

Jeg kommer aldri til å ha sex med ham med mindre vi blir sammen, enkelt og greit...

Hehehe, han vil ikke avsløre seg nei. Lurer da på hvorfor i h.... han gidder å bruke såppass mye tid på meg da i så fall i tillegg bor jeg et stykke fra han:P

 

Lenke til kommentar

Oppfører meg som om meg og han var kjæresten? WTf... haha :p jeg snakker ikke om ham til mine venner eller tror noe er seriøst en gang. Men når meg og han er sammen, så oppfører vi oss som et kjærestepar nesten, det blir mere riktig...

 

Jeg kommer aldri til å ha sex med ham med mindre vi blir sammen, enkelt og greit...

Hehehe, han vil ikke avsløre seg nei. Lurer da på hvorfor i h.... han gidder å bruke såppass mye tid på meg da i så fall i tillegg bor jeg et stykke fra han:P

 

 

Wow..

 

Ser ikke helt hva som er forskjellen i øverste avsnitt der, men uansett, du tar poenget..

 

Med mindre dere blir sammen, ja, da er det jo greit... Da har jo han igrunn oppnådd det han ville..

hvorfor han i h.... han gidder å bruke så mye tid på deg? Nei, hvorfor tror du det???

Lenke til kommentar

Er egentlig sykt hvor fordomsfulle og hvor fort folk klarer å trekke raske bestlutninger uten å kjenne fyren, eller i det hele tatt se hvordan mannen og meg sammen. "Du blir utnyttet, dermed basta. Ingen unntak" jaaavel...? :p

 

Jeg skal ikke ha sex med han, så han kommer aldri til å klare å utnytte meg. i så fall, lykke til, til han ;) Kan ikke helt se for meg at hans intensjoner er å bare utnytte meg når han har brukt penger (når jeg helt klrt sier i fra at jeg vil betale selv) på meg, ditchet familieselskap for å være med meg, og holdt meg i hånden i fullt offentlighet...

 

Tror du at det koster ham noe å holde deg i hånden eller si at han droppet et familieselskap? Tror du en kinobillett og en bussbillett er store verdier for en mann på 25 år? Han behøver ikke å skrape i lommeboka og spare slik tenåringer gjør. Hva mener du at intensjonene hans er?

 

Nei, vi kjenner ikke fyren og vi har ikke tatt noen beslutninger, det er det bare du som har gjort.Ut fra hva du forteller, høres det ikke ut som du kjenner han så godt heller.

 

Vi leser bare om en ukjent mann på 25 år som kontakter ei jente på 15 år, og vi gir deretter. Med alder kommer livserfaring og vi som er eldre enn deg vet at virkeligheten ikke er som på tegnefilm. Mange menn, eldre, yngre eller jevngamle, er ute etter å utnytte jenter.

 

Jeg vil kalle deg godtroende, naiv og dumdristig, som lar deg utnytte. Tror du virkelig at utnyttelse begrenser seg til sex?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg tror at det kanskje vil koste ham å holde meg offentlig, ja, siden han har et diiigert nettverk der han er fra...

 

Jeg vet ikke, det kan være sex, eller bare fordi han er interessert i meg, vet jo seff ikke 100% hva han vil. Uansett, så hadde det vært lettere for han å stikke på byen å ta med seg en kjerring hjem derfra, eller valgt å date en annen fra byen hans i stede for meg for jg bor som sagt et stykke unna, for han finnes ikke sosialt tilbakestående, så det burde ikke vært det store problemet........

 

Oi, rotete innlegg, sorry..

 

Edit: NEI, jeg for faen ikke et jævla troll. Dette er seriøst. Hvorfor skulle jeg finne på å tulle om noe sånt som dette? Men opp til deg hva du vil tro...!

Endret av cheec
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, det kan være sex, eller bare fordi han er interessert i meg, vet jo seff ikke 100% hva han vil. Uansett, så hadde det vært lettere for han å stikke på byen å ta med seg en kjerring hjem derfra, eller valgt å date en annen fra byen hans i stede for meg for jg bor som sagt et stykke unna, for han finnes ikke sosialt tilbakestående, så det burde ikke vært det store problemet........

Han bruker deg truleg for å auka si eiga sjølvkjensle. Du ser jo sikkert sjølv kor mykje tid og krefter du bruker på honom og forholdet dykkar.

Lenke til kommentar

Du fortsetter å følge opp tråden, enda så vrang du er. Du er ikke ute etter å gjøre det rette, du vil at vi skal bifalle at det du gjør er det rette.

 

Enda så diiiiiigert nettverk han har (som du forresten ikke kan vite sikkert), så ser jeg ikke hvorfor han ikke kan holde deg offentlig. Hvorfor ikke? Må intensjonene hans dermed være forskjellig fra hva de ville vært dersom han ikke holdt hender?

 

Du vet ikke hva han vil. Utnytter han deg mindre hvis dere blir sammen, mener du? Hva vil du? Hvorfor må du bli sammen med en mann på 25 år, av alle? Hvordan skulle det fungere? Kan ikke DU finne deg en på din egen alder?

 

Vet du hva han gjør når han ikke er med deg? Tror du ikke han får den omgangen han trenger med jevnaldrende damer i tillegg til å ha deg utenfor byen? Eller mistet han begge testiklene og all maskulin drift da han traff deg?

Lenke til kommentar

Jeg er redd at uansett hva vi sier vil du fortsette med denne mannen, så jeg ser ikke store nytteverdien med denne tråden.

Samtidig undrer jeg på om du er med denne mannen for å føle bekreftelse på at du er pen og attraktiv hos eldre mennesker, eller at du bare savner nærvær med gutter ettersom du selv ikke er med så mange på din egen alder?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ehm, fordi han kan risikere å miste noen av kompisene sine hvis han blir sett med meg vel...?

 

jhar sagt det før, og sier det igjen, jeg finner ikke jevnaldre gutter noe attraktive eller interessant...

 

Forresten, så har han kjøpt julegave til meg hvis det har noe å si..?

Endret av cheec
Lenke til kommentar

Han blir flau over deg?

Hvis han ikke kan sees offentlig med deg er det ganske obvious at det ikke vil fungere? Du bør ta et hint om at fingrene bør holdes unna fatet.

Og hvorfor skulle han være interessert i deg, som er langt under hans mentale alder (får vi da hvertfall håpe) ? Hvorfor er du så fryktelig interessant?

 

Du stiller jo selv spørsmål ved interessen og motivene. Jeg kan ikke forstå at du diskuterer mot oss og forsvarer han..

 

Edit: Og da gaven ble avslørt tenkte du sikker noe sånn som: "Ååååååeh. Han er så søt."

 

Nå husker jeg ikke når dere møttes og når dere begynte å "holde på", men hvis jeg tror rett er det altså etter ca 1.desember. Og i mine øyne er det LITT tidlig å gi gaver etter 20 dager. Spesielt!!

Endret av feggy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva faen er det du snakker om egentlig? Hadde han vært flau over meg, så hadde jo ikke han en gang giddet å tatt initiativet til å holde rundt meg ute, noe han gjorde. :p Ehm... vi har faktisk kjent hverandre siden september, og har så og si snkket sammen hver dag omtrent.

 

Og du kan heller ikke vite hvor jeg ligger mentalt, haha:p Hadde jeg vært mye yngre enn han mentalt, så hadde ikke han giddet å snakket til meg en gang. ;)

Endret av cheec
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...