Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

HVA vil han? :S


Gjest Jenny15

Anbefalte innlegg

Gjest Hestejenta

Du virker ikke helt bra, og det gjør ikke han heller. Kanskje det er ment å være?

 

Du er bare femten år, så det er ikke så lett å være ansvarlig overfor en selv. Men nå burde du være det. Den eneste grunnen til at han snakker med deg, er fordi du sannsynligvis er den eneste jenta som gir han oppmerksomhet. Kanskje føler du det samme, at du ikke får så mye oppmerksomhet av gutter. Uansett er ikke dette veien å gå, hans interesse for deg har tydelig utviklet seg til en besettelse, som tidligere notert av Zarac over.

 

Du må sette grenser for din egen uansvarlighet, siden det tydeligvis ikke er noen andre som gjør det. Det kan være tungt å innse, men la barn være barn og voksne være voksne. Det ordner seg nok for deg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Jenny15

Hei igjen Jenny!

 

Jeg tror du rett og slett må tenke mer langsiktig. Det virker som du er klar over at et eventuelt forhold ikke vil fungere i lengre tid, og når du jo er skeptisk vedrørende denne mannen er det lite å hente i et forhold.

 

Jeg er som sagt tidligere like gammel som deg, og vet hvor vanskelig det er å være rundt jevnaldrende. Selv har jeg nesten bare eldre venner selv, og foretrekker disse fremfor jevnaldrende. Dette hovedsakelig på grunn av at de eldre er mer modne og tar meg seriøst. Jeg har også problemer med å interessere meg for jevnaldrende jenter, rett og slett fordi de både er for kjedelige og " dumme". Med "dumme" mener jeg at de er både underutviklet når det kommer til humor, og at jeg aldri føler at jeg kan være meg selv rundt de. Ofte føler jeg at jeg må spille mer barnslig enn det jeg faktisk er.

Derfor forstår jeg godt at du søker mot eldre, og at denne mannen kom inn i bildet.

Føler det helt likt som deg, Paisly. Skal oppdatere deg senere når det skjer noe, hvis du ønsker det!:)

 

Og jeg er helt enig med deg. Det at jeg i det hele tatt bruker krefter/tenker på denne mannen, gjør meg litt sliten til tider. Prøver å ikke tenke eller overanalysere hver eneste detalj så mye, men det er ikke alltid like lett...

 

Zarac @

Hmm... mener du at du tror han kan være interessert i meg? Hvis, ja, hvorfor det?

Jeg har ikke lyst til å sende altfor klare signaler enda. Har lyst til å vente til jeg blir trygg på han før jeg i det hele tatt tar opp det jeg tenker, med han. Redd for å skremme han bort... Har lyst til å "handle" riktig nå, og spille kortene riktig... Er utrolig redd for å bli såret... Altfor redd. Sjansene er vel kanskje større at det er jeg blir lurt og sveket.

Lenke til kommentar
Gjest Wendelinho

Zarac er ikke en viss person. Han og Smurstafa er de beste innen dette temaet.

 

Jeg vil heller annse trådstarter som ett troll.

Haha, wndel. Det smalt jo egentlig fra rett kjeft! Er du som er trollet her, vet du. Har lest trådene dine. Opp til deg hva du vil tro. Jeg har bedre ting enn å gjøre enn sitte å trolle på diskusjon.no, som det du gjør...

 

 

Dumt å si i mot Zarac er det jeg mener. Og da skal du si ''Ja''.

 

Jeg gidder ikke lese det 100-linjer lange foredraget ditt. Ett ord er greit:

Ja, enig, Wendelinho.

Lenke til kommentar

Hmm... mener du at du tror han kan være interessert i meg? Hvis, ja, hvorfor det?

Jeg har ikke lyst til å sende altfor klare signaler enda. Har lyst til å vente til jeg blir trygg på han før jeg i det hele tatt tar opp det jeg tenker, med han. Redd for å skremme han bort... Har lyst til å "handle" riktig nå, og spille kortene riktig... Er utrolig redd for å bli såret... Altfor redd. Sjansene er vel kanskje større at det er jeg blir lurt og sveket.

 

Her har du et ganske klart bevis på at du er interessert i ham.. Du har allerede gitt ganske gode signaler allerede vil jeg si.

Syns du sier du ikke vil ha noe mer med ham å gjøre? Så kommer du og sier at du ikke vil skremme ham bort. Anbefaler deg sterkt å være fornuftig og høre på hva de andre her sier, og holder deg unna han, for han vil ikke bringe noe godt med seg. Enten vil han bare hoppe til køys med deg, eller så vil han faktisk ha et forhold til en 15 år gammel jente, som igrunn er enda sykere..

 

Og til Wendelinho: gjør deg selv en tjeneste og hold deg unna dette forumet, om du ikke har noe nyttig å si.. Jeg tror de fleste her har fått nok av deg nå.

Lenke til kommentar

virker på meg som at du er forelsket, grunnen til dette er at du ikke hører på noe av det vi sier! og vær gang noen sier noe du ikke liker om han, så blir du dritt sur!

 

Grunnen til at folk dømmer han på 25 er det, at det er ikke normalt av en som er så gammel og like en så ung! de få guttene som gjør det, er sosiale avvik som kan ha helt syke fantasier osv. når du blir litt eldre så kommer du til og skjønne hva jeg mener, som sagt en jeg gikk i klasse med i 7år roter nå rundt med ei på 14, han gikk fra og ha 2 venner til og bli byens mobbeoffer! (han har hatt sex med ho)

 

du trenger ikke og like det vi sier, men for guds skyld hold deg unna han, det kommer du til og tjene på i lengden.

samtidig som de fleste her kommer til og bli utrolig triste når du blir såret fordi han har gjort et eller annet faenskap

Lenke til kommentar

Zarac @

Hmm... mener du at du tror han kan være interessert i meg? Hvis, ja, hvorfor det?

Jeg har ikke lyst til å sende altfor klare signaler enda. Har lyst til å vente til jeg blir trygg på han før jeg i det hele tatt tar opp det jeg tenker, med han. Redd for å skremme han bort... Har lyst til å "handle" riktig nå, og spille kortene riktig... Er utrolig redd for å bli såret... Altfor redd. Sjansene er vel kanskje større at det er jeg blir lurt og sveket.

 

Jeg vet ikke hva han ser i deg. Men noen ganger er gutter interessert i jenter. Utrolig, men det har skjedd før.

 

Å sende ham uklare signaler med viten og vilje er dumt. Hva skulle det være godt for? Du blir ikke lurt hvis du vet hva du vil. Hvordan du så fort kan å fra å droppe hele fyren til å bli redd for å skremme ham bort, er hinsides min forståelse. Men det hører jo med når man diskuterer med kvinnfolk.

Lenke til kommentar
Gjest Jenny15

virker på meg som at du er forelsket, grunnen til dette er at du ikke hører på noe av det vi sier! og vær gang noen sier noe du ikke liker om han, så blir du dritt sur!

Vil gjerne sitere innlegget mitt som jeg har skrevet litt tidligere i tråden.

Og, nei. Hadde jeg vært naiv, hadde jeg trodd alt godt om han og beskyttet det han sa og gjør - noe jeg ikke gjør. Tvert i mot, så tviler jeg heller noe sinnsykt på han og tenker og tenker.. overanalyserer litt, kanskje. Ganske betenkt med andre ord. Kanskje det bare er meg, eller han. Hvem vet.

 

Alt er bare spekulasjoner og "teorier" fra min side som jeg ønsker å dele med dere.

 

Jeg er ikke forelsket i ham, bare betatt av han - men det vil for F... ikke bety at jeg ikke hører på hva dere har å si til meg (jeg tenker faktisk mye på det dere skriver) eller at fornuften forsvinner, ELLER at jeg blir blind av denne følelsen!

Han er ikke sosialt tilbakestående, som folk flest her vil tro. Han har et stort nettverk med ganske mange venner og er ganske sosial av seg. Som sagt, han er en travel person... (Jeg beskytter ikke han når jeg skriver dette. Men siden folk tror feil om han på DENNE sosiale fronten, så er det kanskje greit at jeg sier hvordan det egentlig er - at han ikke er sosialt tilbakestående)

Lenke til kommentar
Gjest Hestejenta

Hvorfor forteller du oss om dette om du ikke bryr deg om hva vi har å si? Det er tydelig at du har lite å foreta deg om dagene, kanskje du kunne aktivisert deg i organisasjon eller idrett? Finne en sak du bryr deg om, politisk eller miljøorientert. Det er mye bedre for deg enn dette. Slik du holder på nå blotter du bare ditt eget og 25-åringens privatliv på Internett, tydeligvis til din egen store underholdning. Men denne rusen du føler av å få svar på tråden kan du også få oppleve gjennom andre aktiviteter. Det fins mange ulike hobbyer og idretter som ikke involverer ditt personlige liv. Du trenger å rømme ditt eget indre for å få kontroll på din egen stress og uro.

Lenke til kommentar
Gjest Jenny15

Hvis du hadde lest alle innleggene mine, så hadde du fort funnet ut at jeg tar alle råd og det folk skriver til meg og tenker på det.

 

Uansett, ta og hold deg unna tråden, da Hestejenten, hvis du skal være så j... usaklig som du er og dømme meg på forhånd uten å ha snakket med meg. Gå ut og lek med hestene dine, eller noe. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Hestevenn

Jeg vet at du kjenner deg igjen i beskrivelsen. Dette er det største i livet ditt. Å dele denne utviklende historien er det største som har hendt i år. Men livet kan bli bedre

Lenke til kommentar

Mulig det bare er jeg som er blitt panaroid, men jeg begynner å tro at alle som poster som gjester på samfunnsdelen nå kun er dekknavn for wendeliho. Har dere ikke noe saklig å komme med, så hold dere helder borte. Dette uavhengig om jenny faktisk tar til seg rådet deres eller ei.

 

Føler dog Zarac har et poeng. Jeg er redd det vil gå for langt før du tar et valg, og at du innser gjerningen til denne mannen når det er for sent å gå tilbake.

 

Jeg kommer med mer utfyllende post i morgen, trådstarter :)

Lenke til kommentar

Det er ekstremt usannsynlig at han er ute etter å bare være venner med deg, men det finnes jo alltid unntak fra regelen. Syns det er utrolig hvor naive noen personer er. (Les: 15 år gamle jenter.) Det er helt klart at dere er på forskjellig utviklingsnivå, grunnet aldersforskjellen, og generell livserfaring.

 

Jenny, det er klart at du bare er ute etter bekreftelse for at det du gjør er rett og bra, og at det er ingen problemer med dette forholdet du innleder med denne personen. Vet du at det er galt/rett med deg selv kanskje?

 

Du burde selv tenke over hvor du vil med dette, og konsekvensene av dette. Jeg skal ikke si deg hva du burde gjøre, men råder deg til å være ekstremt forsiktig, og håper du ikke gjør noe du angrer.

Lenke til kommentar
Gjest Jenny15

Mener du at han kun er ute etter å knulle meg etter alt som har skjedd? I så fall, too bad for him. Skal i hvert fall ikke ligge med han med mindre vi blir kjærester, noe jeg nesten er sikker på ikke kommer til å skje uansett.

 

Ja, vi er på helt forskjellige stadier i livet, ingen tvil om det. Det er bare det at vi klaffer sinnsykt bra sammen og har lik syn og meninger på ting og tang...

 

Fornuften sier at dette er galt. Magefølelsen sier at han kanskje er ute etter å utnytte meg (lykke til med det sier jeg bare), hjertet sier noe helt annet...

Lenke til kommentar

Om han bare er ute etter å knulle deg, vet du bedre enn meg, men når både magefølelse og fornuft sier at noe er galt, så burde du kanskje reagere på det?

 

Angående det med å utnytte deg, vel beklager å si dette, men du er igjen litt naiv. Jeg er ganske sikker på at om du velger å fortsette dette, og det er hans intensjon å utnytte deg, at han vil finne en måte å gjøre det på.

 

Edit: Jeg ser at dette innlegget ble veldig negativt vinklet, men jeg vil igjen råde deg til å være forsiktig.

Endret av Nafanua
Lenke til kommentar
Gjest Jenny15

Hehe, hvis du hadde lest innleggene mine, så hadde du nok visst at jeg tviler og grubler over denne fyren, og ikke minst overanalyserer hver eneste detalj... og tanken at han kan kanskje utnytte meg, har jeg jævlig godt i bakhodet.

 

Innlegget ditt var mere rotete, syntes jeg. Skjønte ikke så mye av det du skrev.

 

Takk for svar uansett! Alltid greit med synspunkter fra andre forumbrukere...:)

Lenke til kommentar

Du skriver:

 

"Jeg tror ikke det heller. Det hadde dessuten vært lettere for han og sjekket opp jenter på byen, i stede for å vente såppas lenge på å møte meg. Syntes ikke det henger helt sammen, men men. Får se."

 

Det kan vel være at han gjør det? For alt du vet så kan han holde på med flere. Det er vel kun han som vet.

 

På grunn av aldersforskjellen så tror jeg det er lurt av deg å kutte litt på kontakten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...