Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

HVA vil han? :S


Gjest Jenny15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Jenny15

Jeg vil si at det er stor sannsynlighet for at han kommer over denne tråden.

Hvorfor det? :S

 

Du besriver ganske detaljert. Han kan google feks. 25 sammen med 15 elns. Når han finner tråden ser han det lett.

Ok, ok. La oss ikke gå off-topic, da. :)

Lenke til kommentar
Gjest Jenny15

En ting er ganske vesentlig her. Hvordan ser du ut? Er du fortsatt et barn, eller ser du ut som du er 18-20?

Nei, jeg ser ikke ut som et barn, hehe. Eldre folk har prøvd å sjekke meg opp, men ble helt daff da de fikk vite alderen min. Så vil nok si at jeg ser eldre ut, ja.

 

Hvordan det...?

Lenke til kommentar

En ting er ganske vesentlig her. Hvordan ser du ut? Er du fortsatt et barn, eller ser du ut som du er 18-20?

Nei, jeg ser ikke ut som et barn, hehe. Eldre folk har prøvd å sjekke meg opp, men ble helt daff da de fikk vite alderen min. Så vil nok si at jeg ser eldre ut, ja.

 

Hvordan det...?

 

mange eldre gutter som konsekvent går etter mindre jenter!

Lenke til kommentar

En liten oppdatering:

Jeg var i byen for å handle litt stuff på morgenen i dag, og møtte tilfeldigvis på denne fyren i byen her på hjemmestedet mitt (Han har hytte i fylket mitt). (Ja, kjøpesenteret er åpen i dag) Vi snakket litt, og han spurte om jeg ville bli med å se en film på kino etter vi begge var ferdig med å handle. Kjemien var i grunn bra, litt pinlig stillhet her og der, men det snakket vi om i etterkant, så det gjør ikke så mye.

 

Da vi var på kino, så var det JEG som tok inatitivet til å ligge i armkroken hans (ikke skyt meg...), og det så ut som om han likte dette. Han holdt rundt meg, ikke noe klåing eller noe som helst. Da filmen var ferdig, så fulgte han meg helt til bussterminalen (det er ganske langt) for å "passe på at jeg kom meg godt og trygt hjem" som han selv sa... Han betalte bussen for meg også, jeg sa at jeg kunne betale selv, men dette var noe han insisterte på... Han sa også at vi møtte prøve å få til en dag sammen igjen...

 

Jeg hadde altså ingen planer om å møte denne fyren! Men vi traff hverandre tilfeldig på kjøpesenteret i dag, utrolig nok.

 

Hva tenker dere???

 

Jeg tenker at dette kanskje ikke var så tilfeldig. Han vet hvor du bor. Han kan fint dikte opp en historie og si at han har en hytte der, overvåke deg og følge etter deg for å "tilfeldigvis" møte deg på kjøpesenteret.

Lenke til kommentar
Gjest Jenny15

Så du mener at han er stalker? lol. Hvem gidder vel å ta toget i 1 1/2 time for bare for å stalke og å håpe på at jeg kommer på kjøpesenteret? Foreldrene hans har faktisk hytte her, og han skulle dit med noen kompiser av han. Dessuten, sa han lenge før vi hadde avtalt, at han skulle på hytten her...

 

Tviler sterkt på at han bare ville stalke meg, men uansett, det er ikke stalking osv jeg spurte om!

Lenke til kommentar

Så du mener at han er stalker? lol. Hvem gidder vel å ta toget i 1 1/2 time for bare for å stalke og å håpe på at jeg kommer på kjøpesenteret?

 

En stalker.

 

Foreldrene hans har faktisk hytte her, og han skulle dit med noen kompiser av han. Dessuten, sa han lenge før vi hadde avtalt, at han skulle på hytten her...

 

Du erkjenner altså at det var planlagt.

 

Tviler sterkt på at han bare ville stalke meg, men uansett, det er ikke stalking osv jeg spurte om!

 

Han vil ikke bare stalke deg, han vil oppnå noe med det. Og som nevnt, så er du blitt forelsket ham og vil ikke godta noe vi forteller deg dersom det strider imot følelsene dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Jenny15

Hva i h snakker du om? Jeg blir seriøst irritert når du ikke skjønner hva jeg skriver, eller kan lese mellom linjene! Jiiiiiiiiiz. Hvordan i helvete kan det vært planlagt da jeg en gang ikke hadde fortalt han at jeg skulle handle på den morningen da han skulle på hytten her? Han visste en gang ikke at jeg skulle på kjøpesenteret. Tenk litt før du svarer. ;)

 

Og, nei. Hadde jeg vært naiv, hadde jeg trodd alt godt om han og beskyttet det han sa og gjør - noe jeg ikke gjør. Tvert i mot, så tviler jeg heller noe sinnsykt på han og tenker og tenker.. overanalyserer litt, kanskje. Ganske betenkt med andre ord. Kanskje det bare er meg, eller han. Hvem vet. Alt er bare spekulasjoner og "teorier" fra min side som jeg ønsker å dele med dere.

 

Jeg er ikke forelsket i ham, bare betatt av han - men det vil for F... ikke bety at jeg ikke hører på hva dere har å si til meg eller at fornuften forsvinner, ELLER at jeg blir blind av denne følelsen!

 

Er helvetes overrasket hvor raske VISSE folk i denne tråden, er til å ta beslutninger og fordommer mot folk de knapt kjenner - etter bare å ha lest noen få setninger. Wtf...

 

Vet at innlegget ble sykt rotete og dårlig formulert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er helvetes overrasket hvor raske VISSE folk i denne tråden, er til å ta beslutninger og fordommer mot folk de knapt kjenner - etter bare å ha lest noen få setninger. Wtf...

 

Hvis du sikter til meg, så må jeg si at det er du som er rask på avtrekkeren. Dette innlegget ser ut som det er skrevet i all hast og med boblende sinne. Ro deg ned før du skriver et sint innlegg. Da blir det kanskje ikke så rotete og dårlig formulert.

 

Jeg har ikke tatt noen beslutninger. Jeg har heller ingen fordommer mot 25-åringer, eller hvem du nå tenkte på. Jeg kjenner ham ikke, men av det du skriver, som er mer enn noen få setninger, så virker det ikke som du kjenner ham heller. Jeg er naturligvis skeptisk til ham. Og måten han opptrer på er desto større grunn til det. Bedre føre var enn etter snar. Og du trenger da vitterlig ikke å ha fortalt ham hvor du skal hvis han er en stalker. Ligger ikke det i begrepet?

 

Hva om han så viser seg å være den perfekte mann. Hva tjener du på å være sammen med ham? Kan du ikke få deg venner på din egen alder?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Jenny15

Det at meg og han blir sammen, tviler jeg ganske sterkt på uansett. Hvordan kan han se på meg som et kjæresteemnet, liksom - selvom vi har flere ting til felles, og at vi har en god kjemi. Kanskje han har tenkt på skjult forhold. Skjult og skjult... vi holdt rundt hverandre i offentligheten på bussterminalen. Ikke vet jeg hva han tenker. Jeg er jo så klart ganske skeptisk selv!

 

Nje, klarer og klarer. Har ikke så mange venner på min alder for å være helt ærlig. Nesten bare eldre. Har ikke hatt interesse for guttene jeg har blitt kjent med, som er på min alder. (Ikke på de jeg har møtt i hvert fall).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei igjen Jenny!

 

Jeg tror du rett og slett må tenke mer langsiktig. Det virker som du er klar over at et eventuelt forhold ikke vil fungere i lengre tid, og når du jo er skeptisk vedrørende denne mannen er det lite å hente i et forhold.

 

Jeg er som sagt tidligere like gammel som deg, og vet hvor vanskelig det er å være rundt jevnaldrende. Selv har jeg nesten bare eldre venner selv, og foretrekker disse fremfor jevnaldrende. Dette hovedsakelig på grunn av at de eldre er mer modne og tar meg seriøst. Jeg har også problemer med å interessere meg for jevnaldrende jenter, rett og slett fordi de både er for kjedelige og " dumme". Med "dumme" mener jeg at de er både underutviklet når det kommer til humor, og at jeg aldri føler at jeg kan være meg selv rundt de. Ofte føler jeg at jeg må spille mer barnslig enn det jeg faktisk er.

Derfor forstår jeg godt at du søker mot eldre, og at denne mannen kom inn i bildet.

 

Mest trolig går du i 10. klasse, og er midt opp i tentamen, forberedelser til eksamen til sommeren, tentamen til påsken, og du skal søke om videregående skole innen 1.mars. Med andre ord, det er mye som skjer, og det er nå det er viktig å konsentrere deg om skolen, samtidig som du skal håndtere fritidsinteresser og venner. Noen måneder med flørting med denne gutten krever ekstremt mye av deg som person, og du må legge mye krefter i det. Et eventuelt kortvarig forhold tar enda mer tid, og spørsmålet er om det er nå det er fornuftig å "sløse" bort uker og måneder på en gutt du om et halvt år mest trolig ikke vil ha noe med å gjøre.

 

Se også over alle mulige alternativer, som at denne mannen enten er med deg for seksuell aktivitet, forfølgning, interesse for ungdomskolejenter eller at dette er et veddemål med guttegjengen. Flere av disse alternativene vil virke usannsynlige, men tenk alltid over de mulige alternativene.

 

Håper du fortsetter å poste om du har noe på hjertet, og fortsettelsen i denne romanen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Zarac er ikke en viss person. Han og Smurstafa er de beste innen dette temaet.

 

Jeg vil heller annse trådstarter som ett troll.

 

Jeg vil ikke gå nærmere inn på hvem som er det største trollet i denne tråden, men du er iallefall en av de nominerte og kvalifiserte...

Endret av Paisley
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du besriver ganske detaljert. Han kan google feks. 25 sammen med 15 elns. Når han finner tråden ser han det lett.

 

Google: 25 sammen med 15

Første link, pga din post. :p

 

 

Som flere her synes jeg dette høres merkelig ut. Selvfølgelig kan det hende at han liker deg, men jeg tviler på at han ville vært interessert i et forhold uten noe seksuelt. 10 år eldre synes jeg er mye når du bare er 15. Hadde du vært 25 og han 35 hadde situasjonen stilt jeg annerledes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Jenny15

Zarac er ikke en viss person. Han og Smurstafa er de beste innen dette temaet.

 

Jeg vil heller annse trådstarter som ett troll.

Haha, wndel. Det smalt jo egentlig fra rett kjeft! Er du som er trollet her, vet du. Har lest trådene dine. Opp til deg hva du vil tro. Jeg har bedre ting enn å gjøre enn sitte å trolle på diskusjon.no, som det du gjør...

Lenke til kommentar

Det at meg og han blir sammen, tviler jeg ganske sterkt på uansett. Hvordan kan han se på meg som et kjæresteemnet, liksom - selvom vi har flere ting til felles, og at vi har en god kjemi. Kanskje han har tenkt på skjult forhold. Skjult og skjult... vi holdt rundt hverandre i offentligheten på bussterminalen. Ikke vet jeg hva han tenker. Jeg er jo så klart ganske skeptisk selv!

 

Nje, klarer og klarer. Har ikke så mange venner på min alder for å være helt ærlig. Nesten bare eldre. Har ikke hatt interesse for guttene jeg har blitt kjent med, som er på min alder. (Ikke på de jeg har møtt i hvert fall).

 

Hvilke signaler vil du sende ham? Du vet at å ligge i armkroken hans og holde rundt ham ikke forteller ham at du ikke er interessert i noe? Så det du gjør er veldig dumt. Slutt før det går lengre. Han tror at det går hans vei, og du vet ikke hva han er i stand til å gjøre når han finner ut at det ikke gjør det. Han kommer til å føle seg lurt, sveket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...