Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

HVA vil han? :S


Gjest Jenny15

Anbefalte innlegg

Er noe som skurrer når han på 25 bruker så mye tid på en 15-åring, men kan skjønne det om han bare vil ligge med deg.

Det kan ikke jeg skjønne. At han i det hele tatt gidder å bruke såppass masse tid på meg når han kun er ute etter knull. Hvorfor akkurat meg av alle andre jenter som han kan få på sin egen alder? - så jeg syntes han i grunn er en litt stusselig fyr...

 

Det er jo ulovlig med prostitusjon nå. Jeg håper for din del at det ikke er tilfelle, men han vil nok bare få seg et ligg. Jeg tror han bare vil gi inntrykk av at han er glad i deg, slik at du ikke anmelder han hvis han ligger med deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La oss ta dette et steg av gangen. Hva kan en 25-åring få ut av en 15-åring som han ikke kan få av en på sin alder? Dette er ikke for å spotte din intelligens eller oppegåenhet, Jenny15, men du er (sammenlignet med ham) et barn. Har dere noen felles interesser? Greier liksom ikke helt å se hva han kan ønske å få ut av deg utenom noe fysisk.

 

Hva ser du i han egentlig? Ønsker du at det skal være noe mer enn film og preik?

 

EDIT: Leste først gjennom tråden nå og ser at du velger å droppe fyren. Tror det er et lurt valg.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Jeg ser at du har tatt valget ditt, men jeg svarer likevel i tilfelle ei annen jente skulle komme over tråden.

 

Er noe som skurrer når han på 25 bruker så mye tid på en 15-åring, men kan skjønne det om han bare vil ligge med deg.

Det kan ikke jeg skjønne. At han i det hele tatt gidder å bruke såppass masse tid på meg når han kun er ute etter knull. Hvorfor akkurat meg av alle andre jenter som han kan få på sin egen alder? - så jeg syntes han i grunn er en litt stusselig fyr...

 

Hva skulle han ellers brukt så masse tid på? Ikke vennskap. Han har sannsynligvis ikke noe større problemer med å få seg venner på egen alder enn damer.

Lenke til kommentar

Saken er at du er 15 år... Du har masse å lære i livet, i forhold til det han har. Han kan også være en psychopat, det kan man aldri vite :dontgetit:

 

Jeg ville holdt meg unna han. Du er ung. Du finner deg nok en annen, som er mer på din egen alder... Skjønner ikke helt hva han vil, nei.

 

Men, kjærligheten har ingen fasit heller... Man skal ikke tenke så mye på alderen ;)

Lenke til kommentar

Denne fyren får nok finne seg en på sin egen alder, i hvert fall en som er mye nærmere hans egen alder enn trådstarters. Kan jo minne om en regel for oss gutta hva alderen til jenter angår, jeg er sikker på at flere her har hørt om den:

 

(*egen alder* / 2) + 7

 

For min del er det som regel uaktuelt å møte en jente hvis hennes alder er mindre enn det formelen over gir som svar.

Lenke til kommentar
Gjest Jenny15

Jepp, er nok best at jeg finner meg en jevnaldre gutt, i stede! :)

Tja, vet om flere par hvor aldersforskjellen er 10+ hvor forholdet er hemmelig, men hvor de likevel viser seg sammen i offentligheten mens de leier hverandre i hånden. Det ene paret har vært sammen i flere mnd nå. Jenten er 16, og han 26, så... Litt ekkelt, det må jeg si.

Lenke til kommentar

Jepp, er nok best at jeg finner meg en jevnaldre gutt, i stede! :)

Tja, vet om flere par hvor aldersforskjellen er 10+ hvor forholdet er hemmelig, men hvor de likevel viser seg sammen i offentligheten mens de leier hverandre i hånden. Det ene paret har vært sammen i flere mnd nå. Jenten er 16, og han 26, så... Litt ekkelt, det må jeg si.

 

hun er lovlig, ikke at det gjør saken bedre....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Jenny15

En liten oppdatering:

Jeg var i byen for å handle litt stuff på morgenen i dag, og møtte tilfeldigvis på denne fyren i byen her på hjemmestedet mitt (Han har hytte i fylket mitt). (Ja, kjøpesenteret er åpen i dag) Vi snakket litt, og han spurte om jeg ville bli med å se en film på kino etter vi begge var ferdig med å handle. Kjemien var i grunn bra, litt pinlig stillhet her og der, men det snakket vi om i etterkant, så det gjør ikke så mye.

 

Da vi var på kino, så var det JEG som tok inatitivet til å ligge i armkroken hans (ikke skyt meg...), og det så ut som om han likte dette. Han holdt rundt meg, ikke noe klåing eller noe som helst. Da filmen var ferdig, så fulgte han meg helt til bussterminalen (det er ganske langt) for å "passe på at jeg kom meg godt og trygt hjem" som han selv sa... Han betalte bussen for meg også, jeg sa at jeg kunne betale selv, men dette var noe han insisterte på... Han sa også at vi møtte prøve å få til en dag sammen igjen...

 

Jeg hadde altså ingen planer om å møte denne fyren! Men vi traff hverandre tilfeldig på kjøpesenteret i dag, utrolig nok.

 

Hva tenker dere???

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil begynne med å si at det slett ikke er uvanlig for 15 åringer ( er gutt på 15 selv) å bli kjent med mennesker av det motsatte kjønn som er noen år eldre. Dette er på ingen måte skryting, men jeg har selv erfart at jenter på 19-20 har vært interessert, dog har det aldri vært 10 års forskjell.

Min erfaring er at disse eldre personene som tar kontakt ofte sliter litt sosialt. Noen har veldig få venner, noen har kun et par, noen har mange venner, men dårlig erfaring hos det motsatte kjønn.

 

For meg virker det som om at denne mannen føler seg trygg sammen med deg, noe han ikke føler med jevnaldrende kvinner. Ofte søker menn seg ned på aldersstigen fordi de ikke klarer å verken snakke eller være med jevnaldrende personer. Jeg har venner og veninner som er sammen med eldre mennesker, men da med 1-3 års aldersforskjell. Jeg har en teori om at jenter i midten av tenårene syntes det er spennende med eldre gutter, og dette kan være noe denne mannen ønsker å teste ut.

 

Jeg mener helt klart at dette er en mann det ikke er noe vits å bruke tid på, med mindre du ønsker å være med han for å være seksuell aktiv.

Etter min mening vil et forhold mellom dere aldri fungere på grunn av aldersforskjellen, og jeg ville gitt et forhold mellom ei på 15, og en på 25 maks et par måneder. Som forelder ville jeg reaget kraftig om min datter var sammen med en på 25, og jeg mener helt klart at det aldri vil bli et ordentlig og fungerende forhold mellom dere. En liten del av meg er redd for at denne mannen ønsker å ha kontakt med deg intill du blir 16, og er over den seksuelle lavalderen. Mest trolig er han nok med for å få en slags godkjennelse på at han kan være rundt jenter/kvinner.

 

Jeg vil helt klart oppfordre til å bryte kontakten med denne personen. Fortell han at du ikke lenger vil at han skal ta kontakt, blokker han fra msn og facebook, og ikke svar på meldinger han eventuelt vil sende. Det er ingenting for deg å hente her, ettersom du fremstår som en oppegående jente!

Se deg selv i speilet, og forhåpentligvis forstår du at et forhold med en aldersforskjell på 10 år aldri vil fungere. Om du velger å bryte kontakten, vær bestemt og konsekvent. Si klart ifra at du ikke ønsker meldinger, at du ikke ønsker kontakt og vær bestemt. Ikke kom med setninger som " kanskje det kunne fungert om jeg var et par år eldre". Jeg forstår at du ikke ønsker å såre han, men han er ingen kvise på 15, han er en mann på vei ut i arbeidslivet på 26.

 

Avsluttende vil jeg bare si at de jentene som tok kontakt med meg, heldigvis tok til fornuften og fant seg en på sin egen alder. Det er noe jeg anbefaler deg også.

 

Lykke til! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Jenny15

Ok, takk for svar, Paisley!:)

Han her sliter ikke sosialt. Han kommer fra en velstående familie (sikkert ganske irrelevant), har mange venner rundt seg, godt etablert osv... Merket også da jeg møtte han på kjøpesenteret, så var det en del kompiser som ringte han for å finne på noe. Rart at han i det hele tatt bruker penger og masse tid på meg hvis han kun er ute etter et eller flere knull (hvis det er tilfelle)....... Kanskje han ikke hadde hatt noe i mot et skjult forhold med meg, kanskje det er det han tenker... Kanskje han liker eller er interessert i meg... Ikke vet jeg. Hadde blitt ganske kleint med skjult forhold uansett, så det er uaktuelt.

 

Som sagt tidligere, så er det best om jeg holder meg unda hele fyren. Det er bare det at tanker rundt det som har skjedd, spilles om og om igjen i hodet mitt, hehe. Sikkert bare jeg som overanalyserer... som vanlig.

 

Merker at jeg skriver ganske rotete!! Får bare unnskylde med at jeg er opprinnelig svensk...

Lenke til kommentar

det virker som du alt har blitt en smule forelsket i han, og at du nå kommer til og beskytte han uansett hva vi sier her.

vil også si det at, viss vennene hans finner ut at han dater ei på 15, så er det sosialt selvmord!

 

for alt du vet så kan det være en syk spøk han og kompisene har.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Jenny15

Nei, det skal MYE til før jeg blir forelsket. Nei, så naiv er jeg ikke. Beskytter ikke det han sier. Tvert i mot. Prøver jeg heller å finne en "logisk" forklaring på hvorfor han er slik som han er mot meg, noe som ender med at jeg bare overanalyserer ting, som igjen fører til kruss og dull - Det er derfor jeg skriver til DERE her, hva jeg tenker, slik at dere kan komme med meninger, synspunkter osv...

 

 

for alt du vet så kan det være en syk spøk han og kompisene har.

Kanskje, kanskje ikke. Det er mange alternativer - man vet jo aldri.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...