eksotisk-lady Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 etter å ha lest første side på innlegget og dine svar på andres svar ser det ut som du har bestemt deg egentlig om at han er den du vil ha uansett hva andre mener om det. jeg anbefaler ikke, men det er jo opp til deg. lykke til Lenke til kommentar
Knife Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hey. Knife er fet og smart, han. Jeg har aldri sagt i tråden at alle 15 år gamle gutter er umodne, men heller at det er ganske tvilsomt at jeg i det hele tatt kommer til å få følelser for jevnaldre gutter, og det har aldri skjedd før heller. Slutt å kverulere så fært, plzzzzzzzzzzzzzzzzzz Pff, du hadde falt for Knife. sitter på et diskusjonsforum, ser ikke helt poenget med å ikke kverulere. I pluss that.. hehe Fra jeg leste første side så minte denne tråden meg på en person som jeg kjente. Var ikke før etter et par side da jeg viste at, ja denne personen er jenta jeg kjenner Hun er en kul og moden jente Håper alt går bra til videre Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hvordan er ting nå da? Nå har dere jo kjent hverandre en stund, om ikke annet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det går kjempefint! Jeg er så glad for at jeg satset på denne mannen. Fikk et koselig brev i posten fra ham + et lite smykke. TS. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Åh, det er bra! Som de sier på Juntafil (ihvertfall ifølge en Eontegneserie jeg leste for mange år siden), så lenge det ikke går utover deg eller leksene så er det heeeeelt greit! 2 Lenke til kommentar
RuneKO Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Lever tråden enda? Hvis ja, lever forholdet enda? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Spør du om tråden lever enda når forrige post var i februar? Herregud, hvor langt bak i trådsidene dine måtte du leite for å finne? Jøss... Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Faen så tiden flyr, husker denne tråden som om det var i går. Lenke til kommentar
RuneKO Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Brukte sikkert 2 timer på å lese igjennom alt igår. Sykt underholdende 1 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Dette må være et tulleinnlegg... Lenke til kommentar
RuneKO Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Neida, det var faktisk morsomt å lese hvordan det utviklet seg, og kommentarer, krangler, osv osv! 1 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hahahahha sjukt Nesten så denne tråden bringer fram minner! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hos meg bringer den bare fram fortvilelse og oppgitthet. Men det hadde vært interessant å få høre hvordan det går med jenta. Lenke til kommentar
TrudeTrudesen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Etter å ha lest gjennom denne tråden, synes jeg det er på plass å få en oppdatering! 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Vi holder fortsatt sammen den dag i dag ! Jenny Postet av anonym: 009033687fe6765663dfaab1c0c99033 Lenke til kommentar
MrBrightside Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Ble helt forfjamset av å lese i denne tråden. Dere har tydeligvis holdt sammen en stund, så du tåler vel dette. Ingenting personlig, men likevel. 10 års forskjell? 15 og 25, nå 16 og 26? Jeg fatter det ikke. Sett fra typen din sin side.. jeg fatter det bare ikke. Igjen - ikke noe personlig, men hva i alle dager ser han i ei jente på 16 som han ikke ser i ei på +/- 26 begriper jeg bare ikke. Jeg er selv 23 og mye har med å gjøre at min søster er fire år yngre. Jeg har bodd under samme tak som henne fram til jeg var 20 og jeg vet godt hvordan ståa er hos yngre tenåringsjenter. Hun er UNG. Du er VELDIG ung. Men igjen, så lenge dere er lykkelig. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Nettopp lest gjennom hele tråden, hadde ikke sett den før nå, og nå er det vel på sin plass med en ny oppdatering? Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Nettopp lest gjennom hele tråden, hadde ikke sett den før nå, og nå er det vel på sin plass med en ny oppdatering? Samme her! Riktignok bare på grunn av at du dro den fram... Nå kan vi vel strengt tatt ikke være sikre på at det var hun som var den anonyme brukeren som sa at de fremdeles var sammen. Hvorfor plutselig bruke anonym bruker? Uansett, nok av underholdning og oppgitthet. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 28 og 18, lovlig det Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Ah necro, lenge siden jeg har sett en slik en her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå