Ms.Rabbit Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hadde en venninne av meg kommet drassende med en guttunge på 15 år, hadde jeg spurt hva f*** hun holdt på med, og om vi burde legge henne inn Haha! Hadde en venninne av meg kommet drassende på en 15-åring, så hadde vi alle reagert. Og da er det snakk om jenter fra "bare" 18 år og oppover. Langt merkeligere det, enn i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Til Ts, du heter ikke line? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Til Ts, du heter ikke line? Nei? Hvordan det..? TS. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Til Ts, du heter ikke line? Nei? Hvordan det..? TS. var redd for at jeg viste hvem du var Lenke til kommentar
Hel-H Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva fikk du av han til jul da? :-) Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva fikk du av han til jul da? :-) Dem var vel ikke sammen på julaften, så det ble kanskje ikke noen gave. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Tror han hadde kjøpt gave. Spurte oss om det var sært. Får vi noe update, jenten? Lenke til kommentar
Leah FernandezzZz Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Hehe, jøss... folk er her enda, ja. Det går forresten kjempebra med oss. Vi har hatt fantastisk samleie med levende lys rundt oss. Forrige helg var vi i Bergen sammen og i den flotte naturen som finnes der. I dag spiste vi middag hos broren hans. TS. Faen... glemte å krysse av anonymbruker. LOL og for de som lurer, jeg heter ikke jenny eller leah. Bare navn jeg bruker her for å ikke bli gjenkjent. Endret 9. februar 2011 av Leah FernandezzZz 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 100% troll-alarm. En random bruker som gir seg ut for å være TS. 1 Lenke til kommentar
Leah FernandezzZz Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jaja. Så klrt er jeg et troll fordi jeg bruker navn som jeg ikke heter på ekte fordi jeg ikke vil bli gjenkjent av noen som kanskje kjenner meg IRL... som du vil, mister.. : p Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 To brukere er vel ikke lov, så enten ett troll eller så... er det cheec. Hva skjedde med cheec? (Din andre bruker) Lenke til kommentar
Leah FernandezzZz Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Altså, jeg har en hovedbruker her inne som jeg er noe aktiv med. Og da admin oppdaget at cheec var meg som var min andre bruker, ble den utestengt. Og denne Leah-brukeren ble opprettet i fjor eller noe... Kunne jo brukt min hovedbruker her inne å krysse av anonymbruker på den, men det funket ikke på nettleseren Google Chrome, kanskje en bug eller noe. Får heller ikke krysset av på denne heller. Snart blir vel Leah utestengt også, og muligens min hovedbruker... jaja. Lenke til kommentar
Hel-H Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hva fikk du av han til jul da? :-) Dem var vel ikke sammen på julaften, så det ble kanskje ikke noen gave. Hun fikk julegave ja, men sa aldri hva det var. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jaja. Så klrt er jeg et troll fordi jeg bruker navn som jeg ikke heter på ekte fordi jeg ikke vil bli gjenkjent av noen som kanskje kjenner meg IRL... som du vil, mister.. : p Jeg tror jeg vet hvem du er 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jaja. Så klrt er jeg et troll fordi jeg bruker navn som jeg ikke heter på ekte fordi jeg ikke vil bli gjenkjent av noen som kanskje kjenner meg IRL... som du vil, mister.. : p Jeg tror jeg vet hvem du er Hehe, ja. Det tror jeg også du vet, hihi... hysj hysj 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg tror jeg vet hvem du er Hehe, ja. Det tror jeg også du vet, hihi... hysj hysj Hva er dette forno slags intern snakk? Hvordan kjenner dere hverandre? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg tror jeg vet hvem du er Hehe, ja. Det tror jeg også du vet, hihi... hysj hysj Hva er dette forno slags intern snakk? Hvordan kjenner dere hverandre? Vi kjenner hverandre fra forumet, med min hovedbruker her inne så klart. Pluss at vi har snakket en del på msn sammen... hehe 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Vi kjenner hverandre fra forumet, med min hovedbruker her inne så klart. Pluss at vi har snakket en del på msn sammen... hehe Trodde du mente at 15 år gamle gutter ikke var modne nok for deg? 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Vi kjenner hverandre fra forumet, med min hovedbruker her inne så klart. Pluss at vi har snakket en del på msn sammen... hehe Trodde du mente at 15 år gamle gutter ikke var modne nok for deg? Hey. Knife er fet og smart, han. Jeg har aldri sagt i tråden at alle 15 år gamle gutter er umodne, men heller at det er ganske tvilsomt at jeg i det hele tatt kommer til å få følelser for jevnaldre gutter, og det har aldri skjedd før heller. Slutt å kverulere så fært, plzzzzzzzzzzzzzzzzzz 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hey. Knife er fet og smart, han. Jeg har aldri sagt i tråden at alle 15 år gamle gutter er umodne, men heller at det er ganske tvilsomt at jeg i det hele tatt kommer til å få følelser for jevnaldre gutter, og det har aldri skjedd før heller. Slutt å kverulere så fært, plzzzzzzzzzzzzzzzzzz Pff, du hadde falt for Knife. sitter på et diskusjonsforum, ser ikke helt poenget med å ikke kverulere. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå