Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

HVA vil han? :S


Gjest Jenny15

Anbefalte innlegg

Gjest Jenny15

Ser ikke noe gale i det egentlig. Men jeg vil ikke anbefale TS dette vist hun er jomfru. Derimot er du dreven så kjør på. Dette handler ikke om kjærlighet, det handler om sex.

...Takk til deg, og du virker bare som et forumtroll. At det handler om sex, kan det godt være. Men hvorfor i all verden snakke så sinnsykt lenge med meg på msn nesten hver dag, uten å ha nevnt noe om et lite nuss en gang. Han sier selv at han ikke er noe fan av ONS, som han kunne lett fått fikset på byen hvis han var hypp på knull. Men man vet jo aldri

 

Du veit at man vanligvis ikke sier "Hei, skal vi knulle?" om man er ute etter det. Han bygger vel opp en interesse hos deg, legger inn aksjer osv. Å tro at en på 25 kan se noe i ei jente på 15, utenom sex er vel ganske naivt da han er en voksen mann, og du er et barn.

Jeg tror ikke det heller. Det hadde dessuten vært lettere for han og sjekket opp jenter på byen, i stede for å vente såppas lenge på å møte meg. Syntes ikke det henger helt sammen, men men. Får se.

 

Snakker med han nå, og jeg sa at jeg ville droppe den chillekvelden hos han etter middagen. Dette respekterte han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Jenny15

Tja. Det kan godt henne! Men jeg vet i hvert fall at sex, og at jeg blir med han hjem, er helt uaktuelt.

 

Uansett, så vil jeg takke for alle svar jeg har fått. Har fått klart opp litt i tankene mine. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det heller. Det hadde dessuten vært lettere for han og sjekket opp jenter på byen, i stede for å vente såppas lenge på å møte meg. Syntes ikke det henger helt sammen, men men. Får se.

 

Hvis han har et ønske om å ha sex med deg, så koster det ham veldig lite å snakke med deg på msn. Det kan hende at han foretrekker yngre jenter framfor dem på sin egen alder. Eller så liker han spenningen som følger med å lure, lokke og manipulere ei jente. Kanskje det er pirrende for ham at det er ulovlig. Det er ikke usannsynlig at han er ute etter sex.

 

Du sier at det ikke virker som om han er ute etter sex, men tror du at han ville oppført seg annerledes hvis han virkelig var det? Han er ikke dum. Han vet at det ikke nytter å presse ei jente hvis han vil få henne til sengs.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Jenny15

Er noe som skurrer når han på 25 bruker så mye tid på en 15-åring, men kan skjønne det om han bare vil ligge med deg.

Det kan ikke jeg skjønne. At han i det hele tatt gidder å bruke såppass masse tid på meg når han kun er ute etter knull. Hvorfor akkurat meg av alle andre jenter som han kan få på sin egen alder? - så jeg syntes han i grunn er en litt stusselig fyr...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er noe som skurrer når han på 25 bruker så mye tid på en 15-åring, men kan skjønne det om han bare vil ligge med deg.

Det kan ikke jeg skjønne. At han i det hele tatt gidder å bruke såppass masse tid på meg når han kun er ute etter knull. Hvorfor akkurat meg av alle andre jenter som han kan få på sin egen alder? - så jeg syntes han i grunn er en litt stusselig fyr...

 

Det er ikke noe nytt at noen kan være ekstremt tålmodige hvis de tror de har en sjanse. Han vil mene at det er verdt det.

 

Hva ser du egentlig for deg? Tror du virkelig at dere kan bli sammen og være åpne om det, er det noe du vil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

selv om folk på en fest ikke på peker at du ser mindre ut, så betyr ikke det at de ikke tenker det!

mange gutter har også en ting for mindre jenter da de ikke alltid har så stor suksess med jevnaldrene, dess større alders forskjell, dess større tulling. husk det at viss du blir med han hjem, så betyr ikke det at han tar nei for et nei!

Lenke til kommentar
Gjest Jenny15

Takker for innlegget ditt, Freddy. :) Har vært inne på den tanken selv, om det kunne være noe i den duren. Og nå som du kommer og skriver det jeg tenkte, så ble i hvert fall tankene mine enda klarere. Er nok lurest at jeg dropper hele fyren, ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Jenny15

selv om folk på en fest ikke på peker at du ser mindre ut, så betyr ikke det at de ikke tenker det!

mange gutter har også en ting for mindre jenter da de ikke alltid har så stor suksess med jevnaldrene, dess større alders forskjell, dess større tulling. husk det at viss du blir med han hjem, så betyr ikke det at han tar nei for et nei!

Faen heller. LEs hele tråden før du i det hele tatt svarer!! Herregud. Jeg nevnte i stad, at jeg valgte å droppe kvelden hjemme hos han etter vi hadde spist ute, noe han respekterte. Men har tenkt en del nå, og har kommet fram til at jeg bare dropper hele dusten. Thx.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

selv om folk på en fest ikke på peker at du ser mindre ut, så betyr ikke det at de ikke tenker det!

mange gutter har også en ting for mindre jenter da de ikke alltid har så stor suksess med jevnaldrene, dess større alders forskjell, dess større tulling. husk det at viss du blir med han hjem, så betyr ikke det at han tar nei for et nei!

Faen heller. LEs hele tråden før du i det hele tatt svarer!! Herregud. Jeg nevnte i stad, at jeg valgte å droppe kvelden hjemme hos han etter vi hadde spist ute, noe han respekterte. Men har tenkt en del nå, og har kommet fram til at jeg bare dropper hele dusten. Thx.

 

har faktisk lest hele tråden! men når du svarer flinkefreddy mens jeg skriver så er det ikke lett og oppdatere samtidig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Eks25dude

Kan forsåvidt si meg veldig enig i "FlinkeFreddy" jeg også.

 

Det hele minnet meg litt om en episode som skjedde meg da jeg selv var 25. Dette var selvsagt også i forbindelse med en fest, eller dvs. rimelig sent på natta etter mye festing. Jeg sto i matkø og var rimelig godt & solid påseilt da jeg tilfeldigvis kom i kontakt med ei jente som kunne litt norsk (dette var utenfor Norge). Vi fant veldig fort tonen og jeg ble faktisk med videre på et nasj hun skulle på. Det hele endte opp med at jeg fikk nummeret hennes og vi avtalte at vi skulle møtes noen dager senere.

Jenta var jo kjempesøt så jeg var selvsagt veldig positiv til denne planen. Som sagt så gjort. Vi ordnet en date og jeg dro innom der hun bodde. Og der begynte problemene for min del.

 

Det første jeg la merke til (i edru tilstand) var at hun så ganske ung ut. Mye yngre enn jeg husket fra festkvelden... Og plutselig var moren hennes der. Hun bodde altså fortsatt hjemme hos moren sin. Moren hennes var heldigvis hyggelig nok og jeg og dattera dro ut på daten vi hadde planlagt. Vi hadde en hyggelig date og jeg fant ut at hun var 17 år gammel. Hun var ei kjempeflott jente, men jeg følte meg rett og slett som en skitten drittsekk.

 

Første gang jeg møtte henne skal jeg ærlig innrømme at jeg var 100% seksuelt interessert, men i mitt hode var ikke jenta 17år, men 23-24. Poenget er vel at, som "FlinkeFreddy" sier, jeg så ikke noe kjærestepotensiale i denne situasjonen. Dette var ikke ei jente jeg ville ta med "hjem til mor" og jeg hadde absolutt ikke lyst til å møte moren hennes! Hadde jeg vært en skikkelig drittsekk kunne jeg sikkert ha dratt nytte av situasjonen, men i mitt hodet ble det hele bare fullstendig feil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skal ikke uttale meg om farskompleks osv, men jeg tror mange tenner på/liker å være i kontrollen. Om jeg var 25 kan jeg tenke meg at jeg ville vært på et langt høyere nivå når det gjelder egenlig absolutt alt, og være totalt overlegen en 15 år gammel jente. Jeg kunne ført en hvilken som helst samtale med henne uten problem og "imponert" henne med hva jeg hadde å si. Jeg ville visst hva jeg kunne sagt for å imponere henne ytterligere, og hva jeg kunne sagt for å gjøre henne smigret/glad. Bottom line: en 25-åring kan trolig manipulere en 15-åring i den retningen han vil.

 

Som 25-åring følger det jo forhåpentligvis en viss livserfaring med alderen. En 15-åring er sjanseløs. Og som vi alle vet elsker jenter eldre gutter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...