Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

HVA vil han? :S

Gjest Jenny15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, greit da. Jeg er veldig dum, jeg er naiv, jeg er en hore, løs og billig tøs og mer horete skal jeg bli. :) Du er morsom.

Du vet, det er mulig å forkaste et slikt liv å leve litt mer sivilisert ;) Jeg skjønner godt at de 15 år guttene du er jevnaldrende med ikke frister ettersom de er utrolig barnslige, og så vidt vet hva sex og pubertet er.

Det handler om prinsipper og litt strenge krav. Og du har kalt opptil flere negative og dumme her inne, men er det rart de blir fortvilt? Jeg har selv lang fartstid på dette gode forumet, og har lært at brukerne her inne sitter inne med masse erfaring og kunnskap! Og jeg har sett folk som driver av med PUA til 15 åringer inne i denne tråden som sier at du bør kutte ut fyren fordi han ikke er ute etter et lidenskapelig forhold med kjærlighet for øye, også ser jeg at du sier du tar til deg alt alle her inne skriver... Men du gjør jo det motsatte, du går jo imot det majoriteten skriver her inne som sin anbefaling.

Er du virkelig avhengig av voksne menn som kan ha sex med deg, og kjøre deg rundt? Eller kan et vanlig liv, og et sexleketøy på si (Hvis sex er så dødelig viktig altså) gjøre samme nytta til gutta på egen alder når en viss mental likhet med deg?

Det er sånne som deg som ender opp som sosialklienter til slutt fordi de blir sammen med en fyr i ung alder, mister jomfrudommen i ung alder, dropper dong og p-piller og får unge før man har blitt myndig omtrent, og derfor må droppe utdanningen sin på grunn av ungen sin, mens faren stikker av fordi han ikke hadde planlagt å få unge. Er det virkelig det du vil?

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

hehe, ja, nerdene her inne sitter og leser til seg og kan sikkert mye teoretisk uten å ha prøvd i praksis. jeje :)

jepp. jeg har lyst til at kjæresten min oppfører seg som en far for meg, siden pappa stakk fra familien da jeg var liten. Jeg har lyst til å sitte på med han når han kjører bil og føle meg kul, også vil jeg seff at han skal betale alt for meg, slik at jeg slipper å punge ut fra lommeboken selv. Skal også prøve å bli gravid om... tja, ett års tid. Eller i august da jeg fyller 16. Det er sant som du sier, jeg er helt sikker selv på at jeg kommer på oslo S eller noe i den duren, eller bo i et lite kott hvor jeg får støtte fra NAV fordi jeg ble sammen med en fyr på 25 da jeg var 15.

• Liker 2
Lenke til kommentar

hehe, ja, nerdene her inne sitter og leser til seg og kan sikkert mye teoretisk uten å ha prøvd i praksis. jeje :)

Jeg kan lett bekrefte at enkelte her inne har neppe har så stort sosialt liv utenfor PC'en og forumet, men vi er da langt i fra alle som er nerds. Vil faktisk hevde at flesteparten er normale folk, som lever normale liv. Don't judge before you know ;)

selv om alle nerdene her inne bare er ute en dag i måneden så har de forsatt mer praksis en deg!

Tror nok denne jentungen er mer dreven enn det vi aner, som sagt kjenner til typen ettersom de finnes overalt her i Buskerud.

Lenke til kommentar

Wow, du beviser nok en gang på hvilket nivå du ligger på når det gjelder det mentale. :)

Du vet du sitter på det samme forumet som alle andre her gjør, ikke sant?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Det er sånne som deg som ender opp som sosialklienter til slutt fordi de blir sammen med en fyr i ung alder, mister jomfrudommen i ung alder, dropper dong og p-piller og får unge før man har blitt myndig omtrent, og derfor må droppe utdanningen sin på grunn av ungen sin, mens faren stikker av fordi han ikke hadde planlagt å få unge. Er det virkelig det du vil?

På de 3 siste linjene dine, Sameboe, beskrev du nettopp 2 av mine (tidligere) venninner.

Jeg prøvde å advare dem om at de heller skulle finne seg en på sin egen alder istedenfor en som kjører de rundt og knuller på de. Ikke tale om at det skulle skjer. 14-15 åringene på den tiden var overhodet ikke bra nok, ikke modne nok, hadde ikke lappen og (tydeligvis) ingen interesse av sene kvelder med seriøs prat i armkroken til sin kjære.

Den videre historien ang. jenta jeg kjenner var vel at hun da begynte å skulke veldig, veldig mye, havnet i helt feil miljø, drakk unormalt mye, lå med x antall personer, narkotika. Og til slutt gravid, uten barnefaren i nærheten.

At 15 årige jenter er rebelske er vel intet sjokk. De liker å overraske og overdrive, de er mye bedre enn alle andre, de fortjener mye mer enn alle andre og skal som regel være på toppen av verden.

Men denne tråden har jeg gitt opp. Alt jeg har å si er gratulerer og lykke til.

offtopic: hvorfor har ikke vi noe ala "Årets tråd" siden det finnes "Årets bruker" et cetera? Burde fått til noe slikt :p

Nå forhåndsdømmer du oss, slik enkelte gjorde med deg tidligere i tråden.

Vel, hva i alle verdens dager vet du om brukerne som sitter her inne?

• Liker 1
Lenke til kommentar

*snip*

ja sikkert det, skal ærlig innrømme at det ikke ble noe på meg før fylte 16, men ikke vanlig før rundt 17 år her faktisk :O

dog så vil jeg si at mitt inntrykk av den generelle massen her, er folk med mange venner og store sosiale omkretser!

Lenke til kommentar

På de 3 siste linjene dine, Sameboe, beskrev du nettopp 2 av mine (tidligere) venninner.

Jeg prøvde å advare dem om at de heller skulle finne seg en på sin egen alder istedenfor en som kjører de rundt og knuller på de. Ikke tale om at det skulle skjer. 14-15 åringene på den tiden var overhodet ikke bra nok, ikke modne nok, hadde ikke lappen og (tydeligvis) ingen interesse av sene kvelder med seriøs prat i armkroken til sin kjære.

Den videre historien ang. jenta jeg kjenner var vel at hun da begynte å skulke veldig, veldig mye, havnet i helt feil miljø, drakk unormalt mye, lå med x antall personer, narkotika. Og til slutt gravid, uten barnefaren i nærheten.

At 15 årige jenter er rebelske er vel intet sjokk. De liker å overraske og overdrive, de er mye bedre enn alle andre, de fortjener mye mer enn alle andre og skal som regel være på toppen av verden.

Tja... vet jo hva jeg snakker om da, har tross alt ei mor selv som fikk storebroren min i ung alder, hvor faren stakk av... og hun endte jo opp som sosialklient :) Har vært et fartsfylt liv du. Positive er jo at jeg ikke finnes bortskjemt, og at jeg har satt meg opp som mål at mine barn ikke skal leve under foreldre som lever på sosialen/staten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...