Mysterious Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Virker som en fin farsfigur for deg det der 3 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Gratulasjoner er på plass. Gratulerer så meget. 1 Lenke til kommentar
cheec Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hvor ble det av innlegget mitt? : S En sinnsykt stor oppdatering: Jeg har nå snakket med ham i tlf GAAAAAANSKE lenge, om oss to og alt annet bortsett fra sex så klart, og vi er blitt sammen... (Ja, over tlf, hehe.... Jeg kan ikke akkurat reise til han midt på natten, og heller ikke omvendt) Har gått fort, ja, men likevel. Han sa også at han hadde så lyst til å vise meg til hele verden, hehe... Neste helg skal vi Hafjell sammen. Negativ kritikk tas i mot med stort smil på munnen... Og forresten, takk for at dere fulgte meg med på denne morsomme og pirrende reisen med masse usikkerhet som delvis er borte... ha fortsatt en fin ferie videre Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hvor ble det av innlegget mitt? : S En sinnsykt stor oppdatering: Jeg har nå snakket med ham i tlf GAAAAAANSKE lenge, om oss to og alt annet bortsett fra sex så klart, og vi er blitt sammen... (Ja, over tlf, hehe.... Jeg kan ikke akkurat reise til han midt på natten, og heller ikke omvendt) Har gått fort, ja, men likevel. Han sa også at han hadde så lyst til å vise meg til hele verden, hehe... Neste helg skal vi Hafjell sammen. Negativ kritikk tas i mot med stort smil på munnen... Og forresten, takk for at dere fulgte meg med på denne morsomme og pirrende reisen med masse usikkerhet som delvis er borte... ha fortsatt en fin ferie videre Forrige side, helt nederst. Jeg ser det iallefall Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Bli sammen over tlf hørtes jo mega seriøst ut. Dette er garantert en type som ikke er på samme bølgelengde med jevnaldrene folk og må ty til smårips i stedet... Be careful Lenke til kommentar
cheec Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Tusen takk for det, Fiction! Panda, jeg vet, jeg vet... Han sa at han egentlig hadde tenkt til å ta opp kjæresteemnet neste gang vi skulle møtes, men han syntes det var så lenge til, og jeg tok opp det emnet med han på tlf, så da sa han rett ut at han gjerne ville bli min. Var ganske hmm... rart for oss begge å bli sammen på den måten, ja. Men man trenger ikke nødvendigvis alltid bli sammen f2f for at det skal være seriøst... Lenke til kommentar
feggy Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Som forventet, men samtidig nitrist..... Gi oss en update gjennom tiden om hvordan det går da? Interessert i hvor lenge dette holder. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Oi, så hyggelig å høre! Syntes det kanskje gikk litt fort der, men det er i bunn og grunn ingen fasit på når man kan bli sammen etter date-fasen. Det vil kanskje bli styr rundt dere etterhvert når folk får vite om forholdet, men det er som du sier; hvis kjærligheten er ekte og båndet mellom dere er sterkt, så kan ikke ikke kritikken fra andre folk ødelegge det dere har sammen. Gratulerer så mye! Håper dere får mange fine år sammen, og kos deg masse på Hafjellturen. 1 Lenke til kommentar
cheec Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jepp,enig. Og tusentakk for det!! Skal kose meg masse. feggy, kan fint oppdatere gjennom tiden hvis det er ønskelig. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Si ifra når dere har sex, så skal jeg sitere alle dine innlegg hvor du har skrevet: kommer aldri til å ha sex med ham. Kommer nok til å ta litt lang tid før alt er funnet og skrevet ned, men det er verdt det. 3 Lenke til kommentar
cheec Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Si ifra når dere har sex, så skal jeg sitere alle dine innlegg hvor du har skrevet: kommer aldri til å ha sex med ham. Kommer nok til å ta litt lang tid før alt er funnet og skrevet ned, men det er verdt det. Er du veldig blind eller noe? Jeg skrev at sex med ham er helt uaktuelt inntil vi evt. skulle en dag bli sammen! Og ja, bare for å irritere deg litt mer, jeg gleder meg som en kåt girs til å ha sex med ham. Kjenner at jeg blir vill i trusen bare av tanken, men skal enda vente en liten stund til, med å ha sex. Endret 29. desember 2010 av cheec Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg kan godt finne flere innlegg hvor du ikke har nevnt noe om et forhold før sex. Hey, jeg blir ikke irritert, kjenner til følelsen såklart. Denne tråden er jo god underholdning for meg, og bedre kommer det til å bli. 3 Lenke til kommentar
cheec Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Vel, jaja, ok. Jeg har i hvert fall hele tiden ment at jeg aldri kommer til å ha sex med han før vi er i et forhold sammen. Og hvorfor er du så jævlig negativ? Bitter fordi det går sykt dårlig med deg på damefronten,eller? ...Eller kanskje fordi du er jomfru? Det kan godt tenkes, ja. Og ikke kom her å si at du har hatt sex eller er i et forhold. Folk sier mye rart på nettet. hehe Endret 29. desember 2010 av cheec Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Som du vil, trenger ikke si noen ting jeg. Hvorfor mener du jeg er så negativ? Morsomt å se hvordan du alltid kommer med personangrep her. Endret 29. desember 2010 av kammizez 7 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Og ja, bare for å irritere deg litt mer, jeg gleder meg som en kåt girs til å ha sex med ham. Kjenner at jeg blir vill i trusen bare av tanken, men skal enda vente en liten stund til, med å ha sex. Som jeg sa, hun kommer til å kjøre hele løypa bare på trass. 2 Lenke til kommentar
Xquzi Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Alle vet hvor dette ender, bare TS som ikke vil innse det. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kan du oppdatere oss igjen når du har introdusert han for foreldrene dine? 2 Lenke til kommentar
cheec Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Nei, det frister lite å oppdatere når dere er så sinnsykt negative og arrogante. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Lykke til. Ha tråden i bakhodet, og gjør det beste ut aav situasjonen. Lenke til kommentar
cheec Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Takk for det! Skal gjøre mitt beste. Ja, tankene/el. rådene herfra vil alltid være i bakhodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå