Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

HVA vil han? :S


Gjest Jenny15

Anbefalte innlegg

Cheec:

Eg meiner at det trenger ikkje å vera ein match sjølv om dykk har så mykje til felles. Er dåke meint for å vera kjærestar eller venner? Poenget mitt er vell egentlig at folk kan fort misstolka sine egne følelsar. Så berre pass på at du forstår dine.

 

Ja, eg hadde nok stilt meg annaleis. Når eg ser tilbake på meg sjølv som 15åring, og som 18åring, var detta 3 viktige år, 3 år eg forandra meg på, og vokste mykje. Psykisk sett. Og eg trur nok at det er sånn med dei fleste. Det er dei årene som ofta former deg til den du er.

 

Og slapp av, eg ler ikkje av nokon. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...

Du vil sikkert le når jeg sier dette, men; jeg har faktisk lyst til å slå meg til ro med han. JA, i en alder av 15.. Jeg har ikke lyst til å gå ut å feste og drikke å leve livet på den måten... men heller på andre måter...

 

Btw, Hadde du stilt deg annerledes om jeg hadde vært 18, og han 28?

 

Du hadde hvertfall passet bra med tricell..

Og jeg hadde fortsatt reagert...

Tricell - hvem er det, og hvorfor det....?

Endret av cheec
Lenke til kommentar

Kommunikasjonen mellom meg og denne mannen er ganske bra, og jeg har ikke

Du vil sikkert le når jeg sier dette, men; jeg har faktisk lyst til å slå meg til ro med han. JA, i en alder av 15.. Jeg har ikke lyst til å gå ut å feste og drikke å leve livet på den måten... men heller på andre måter...

 

ok, virkelig? Du vil slå deg til ro med ham som 15-åring? Hvor mange forhold som starter når du er 15 år varer så lenge tror du? Jeg tror vi er ganske nære 0...

Slapp nå av, du er bare 15 år og forelsket! Du har fortsatt(mest sansynlig) mange år på skole og mye mye annet å gjøre, så jeg lurer veldig på hvordan du skal få til alt sammen.

Prøv å vær litt realistisk. Jeg tviler også sterkt på at mann25 er villig til det.

Og nok en gang, hvis denne mannen virkelig er forekslet i deg, så ligger hans mentale nivå så langt nede i forhold til hans egen alder, at det må være noe galt med ham.. Vet det har blitt sagt flere ganger før, men du har jo egentlig aldri gitt noen respons..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, virkelig. Jeg har mere lyst på et langt og seriøst forhold hvor jeg kan elske partneren min i gode og onde dager selvom den forelskelsen er over... jeg har så lyst til å gjøre det meste for ham, og få ham til å føle seg bra, jeg har så lyst til å reise rundt med han å oppleve nye kulturer, jeg har så lyst til å vise min kjrælighet til ham gjennom lidenskapelig sex og på andre måter, har så lyst til å overraske ham med middag når han kommer hjem fra forelesningen/jobb...... hehe, vet, dette er i grunn ganske urealistisk.

 

Det kan godt hende at hans mentale nivå ligger langt nede, men hvem bryr seg da så lenge meg og han kan kommunisere bra, og være seriøse når det trengs...

Lenke til kommentar

Ja, virkelig. Jeg har mere lyst på et langt og seriøst forhold hvor jeg kan elske partneren min i gode og onde dager selvom den forelskelsen er over... jeg har så lyst til å gjøre det meste for ham, og få ham til å føle seg bra, jeg har så lyst til å reise rundt med han å oppleve nye kulturer, jeg har så lyst til å vise min kjrælighet til ham gjennom lidenskapelig sex og på andre måter, har så lyst til å overraske ham med middag når han kommer hjem fra forelesningen/jobb...... hehe, vet, dette er i grunn ganske urealistisk.

 

Det kan godt hende at hans mentale nivå ligger langt nede, men hvem bryr seg da så lenge meg og han kan kommunisere bra, og være seriøse når det trengs...

 

Hey, jeg har da også hatt et crush når jeg var yngre. Jeg skulle gifte meg med en superstjerne, og leve lykkelig sammen med henne og masse penger..

skjedde det? nope.

Kan det skje? joda, men nei...

 

Tro meg, du har bare et lite crush på ham! Det vil etterhvert gå over, og du vil se tilbake og tenke over hvor idiotisk alt sammen var. Og hvis du satser på et forhold med ham, så vil du bli såret, uten tvil! forholdet vil ikke vare. Bare spranget mellom 15 og 18 år er enormt, og du vil forandre deg.. Jeg vedder på at de fleste her kan skrive under på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sånn. Da var jeg tilbake etter en ok lang og meget koselig samtale med denne fyren i tlf..:):)

 

Nei, det stemmer ikke helt..:p jo mere dere sier jeg bør holde meg unna og hvorfor, jo mere skeptisk blir jeg (til denne mannen) lol... og det er sant, men jeg velger fortsatt å ta den sjangsen... altså, å fortsette å møte ham og se hvordan ting utvikler seg som sagt....

Lenke til kommentar

Ja, virkelig. Jeg har mere lyst på et langt og seriøst forhold hvor jeg kan elske partneren min i gode og onde dager selvom den forelskelsen er over... jeg har så lyst til å gjøre det meste for ham, og få ham til å føle seg bra, jeg har så lyst til å reise rundt med han å oppleve nye kulturer, jeg har så lyst til å vise min kjrælighet til ham gjennom lidenskapelig sex og på andre måter, har så lyst til å overraske ham med middag når han kommer hjem fra forelesningen/jobb...... hehe, vet, dette er i grunn ganske urealistisk.

 

Det kan godt hende at hans mentale nivå ligger langt nede, men hvem bryr seg da så lenge meg og han kan kommunisere bra, og være seriøse når det trengs...

 

Hey, jeg har da også hatt et crush når jeg var yngre. Jeg skulle gifte meg med en superstjerne, og leve lykkelig sammen med henne og masse penger..

skjedde det? nope.

Kan det skje? joda, men nei...

 

Tro meg, du har bare et lite crush på ham! Det vil etterhvert gå over, og du vil se tilbake og tenke over hvor idiotisk alt sammen var. Og hvis du satser på et forhold med ham, så vil du bli såret, uten tvil! forholdet vil ikke vare. Bare spranget mellom 15 og 18 år er enormt, og du vil forandre deg.. Jeg vedder på at de fleste her kan skrive under på det.

(Sign)

Lenke til kommentar

Jo mer vi sier at hun ikke bør være involvert med kar'n, jo mer vil hun ha han.

 

edit: Begynte å lure på hva en mann på 25 gjør på vors med 15åring?

Hva jeg, en jente på 15, gjorde på vors med eldre folk, blir mere riktig kanskje... jeg kjenner ene vennen hans, og hadde ingenting å gjøre den dagen, så jeg ble med og koselig var det...

Lenke til kommentar

Jeg lurer også på det. Alder er virkelig ikke bare et tall. Han har tross alt levd ti år lengre enn henne. Om vi regner med at hun begynte å "bli seg selv" rundt år, la oss si 13, har hun hatt TO år på å "finne seg selv" (hater virkelig å si det). Han har hatt 12... Jeg syns det sier litt.

 

Og ikke for å virke frekk, men basert på erfaring (spesielt fra fb), er det ikke alltid de jentene (og guttene for den slags skyld) som panisk fremmer sin "modenhet" som er de mest modne. Om du virkelig er det føler du ikke trang til å skryte av det.

 

Men, for all del! Du føler deg sikkert dødsdeilig og interesang, og det er jo alltid koselig med oppmerksomhet! Bare sats på at det er verdt det om noe skulle skje.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Haha, constanse.. Jeg har aldri skrytet på meg at jeg er moden eller påstått det noen som helst steder i tråden.

 

Deilig og interessant er jeg sikkert for noen, for andre ikke. Har i hvert fall fått høre det en del ganger, men hver sin smak.

 

Jaja, du er jente, så klart skal du gå i mot meg med en gang som alle de andre jetene som har svart meg :p hahaha... saaaaaaaaay no more biatch

  • Liker 2
Lenke til kommentar

^

Neinei, beklager. :)

Du må jo få ha det gøy om du vil, det er jo du som styrer ditt eget liv. Du spurte derimot om min mening ved å starte denne tråden, så jeg benyttet muligheten til å diskutere litt med dem over meg.

 

Modenhetsdiskusjonen gikk litt generelt (så noen heller patetiske greier på facebook), men jeg skal ikke skjule at jeg syns at glippen mellom 15 og 25 er litt drøy, med mindre 25-åringen er virkelig sosialt tilbakestående, og det har du jo sagt at han IKKE er, så da vet jeg ikke lenger. Du er nok one of a kind som har fått dette til.

Lenke til kommentar

WOW! Du er smart som vet hvor jeg ligger mentalt basert på det jeg har sagt her inne, haha! Dagens. :)

 

Deg gidder jeg ikke svare. Du er den eneste i denne tråden irriterer meg noe sinnsykt. Du bør strengt tatt vite at ting ikke er svart hvitt... dessuten detter alt ut det andre øret ditt uansett. Jeg blir glad hvis du holder deg unna tråden. :)

 

Jeg har heller aldri feid alle jevnaldre under en kam, men DE JEG har møtt på og blitt kjent med, har vært barnslige. Kanskje det heller er du som trenger briller her. ;)

 

Les mellom linjene for faen i helvete... Jepp, jeg vil bli jenta hans og ha sex med ham... det er fordi jeg liker han. Ingen gutter har behandlet meg like bra som han her... OG JA, jeg vet godt OG fornuften sier at jeg bør holde meg unna denne mannen mtp aldersforskjell og blablabla...

 

Igjen merker jeg at du plukker ut det du tror du kan svare på, og lar resten være. Og svaret ditt var en spydig haha-kommentar, som om det er rart at jeg tviler på modenheten og den mentale helsa di. Jeg var ikke sånn da jeg var 15 år gammel, og jeg kjenner få som var sånn etter at de fyllte 12 år, så jeg kan med stor sikkerhet vite hvor du ligger mentalt.

 

Hvor har jeg gitt uttrykk for at noe er svart-hvitt, opp-ned, eller verken-eller i det hele tatt? Jeg byr deg å finne én slik setning, eller bare ett ord, så skal jeg innrømme at jeg tar feil og forlate diskusjonen med en eneste gang. Jeg har begrunnet og reflektert over alle svarene jeg har gitt. Nei, her er det du som lar budskapet dette ut det andre øret. Du klarer ikke å svare for deg, du fornærmer alle som sier deg imot, og du lever videre i den trygge boblen din der alt er fint og rosenrødt.

 

Du sier at de guttene du har møtt på egen alder er barnslige, og dermed finnes ingen andre gutter du kan være sammen med på din egen alder.

 

Jeg leser ikke mellom linjene, jeg er ingen tankeleser. Du må skrive alt du vil si, og ikke tro at vi kan gjette oss til resten.

 

Med deg vil det gå ille når du får vite denne mannens sanne intensjoner, det sier jeg deg. Men du vil antakelig kaste deg i armene hans og gå hele veien bare på trass.

 

Ahaha, Zarac drar inn giftemål og gravplass, i samme bås som sex. Kjenner jeg begyner å gråte innvendig, hvordan klarer dere å ha et slikt livssyn. Dere har blitt så hjernevasket av kristendom og media at det er skummelt.

 

Du kan lese innlegget mitt én gang til, så kanskje du ser poenget, hvis ikke synet ditt er for tilsløret av religionsdiskusjonene på forumet.

 

Du må virkelig være virkelighetsfjern som automatisk går ut fra at er både kristen og hjernevasket hvis man ikke dyrker ditt snevre verdenssyn, for jeg er verken eller. Og når jeg i tillegg leser at du har fylt dine 20 år, da er jeg glad alder og livskunnskap ikke alltid går hånd i hånd. Man kan jo undres hvordan det skulle gå med verden.

 

@ Kammizez: Du og Zarac trenger briller. Det er alt jeg sier... Også må dere lære dere å lese mellom linjene å ikke se ting i svart/hvitt.

 

Jeg har aldri påstått at jentene her inne er misunnelig på meg. Jeg sa "kanskje, ikke vet jeg".

 

Takk PaperWalls... : ) Du sa det for meg.

 

Du må lære deg å ta ting for det de er, og ikke la følelsene dine tildekke fornuften, hvis det finnes noen, for den har jeg savnet lenge i alt du har sagt. Det eneste håpet ligger i at du fort endrer mål og mening, så da vil kanskje vinden snu før det er for sent. Du har enda mye å lære i livets skole. Det er synd at dette er ditt siste år på grunnskolen, og jeg håper inderlig at du velger å fortsette med skolegangen i mange år framover.

 

Og igjen underbygger du påstanden min om modenheten og den mentale alderen din. Så snart noen gir deg støtte, om det bare er en vegg av papir, da fatter du nytt mot og vender på ny kappen mot vinden.

 

Skal du alltid la andre si tingene for deg, eller skal du snart si dem selv? Jeg vil gjerne ha et svar. Hvis du ikke svarer meg nå, så tar jeg det som at du endelig har forstått alvoret, og er enig i det jeg sier.

 

Så din såkalt "overdrivelse" av ekteskap og gravplass var egentlig bare for å si at hun går for fort frem? Jeg ser virkelig ikke at hun gjør det, og jeg ser virkelig ikke poenget med å bruke en så latterlig overdrivelse, samtidig som du prøver å presse på kristne verdier, for å så nekter for dem.

 

Alders argumentet må virkelig være et nytt lavmål, men for meg så fremstår slike som deg, kun enda en forum-rotte som har lært seg små herse teknikker, som sikkert virker på de som er på ditt nivå eller under. Som det sikkert er et grådig flertall av her på forumet, men spar deg, for alle du virkelig vil diskutere med, så blir det bare for dumt.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si at han er kun ute etter ditt eller datt, er selv sammen med ei som er 15.. jeg er 19, og har selv fått høre i fra noen at jeg kun er ute etter "sex".. Og det irriterer meg noe så J..... Noen folk er kun ute etter det ja,men det betyr jo ikke at alle er.. Nå er da ikke 15-19 så stor forskjell i forhold til ditt tilfelle. Men det er lite gøy og få høre sånne ting :thumbdown: Men men uansett lykke til, og god jul :yes:

 

Folk må selv begynne og ta noen valg i livet, om valget er rett eller feil? Det er jo nesten opp til en selv om man tar sjansen eller ikke.

 

Bare for og si litt om problemet jeg har selv, jeg får ikke lov av foreldrene til kjæresten min og være med henne, pga jeg er fire år eldre.. Det er kun alderen de dømmer meg etter. Hun har jeg nå vert sammen med nå i et halvt år, hvorfor skal ikke vi kunne ha det greit sammen? Du har sikkert ikke det "foreldre problemet" som jeg har da. Jenta jeg er sammen med er en gjennomsnittlig ganske flink person på skolen, og selv om hun er med meg betyr det ikke at hun skal gi opp alt bare for og være med meg. Jeg har selv sagt at hun skal prioritere det foran meg. Det er kjipt ja men jeg ser ting fra hennes side også. Håper du selv tenker sånn og han "fyren" din får jeg kalle det.

 

Det tror jeg heller ikke du hadde gjort. Vist du har planer om og fortsette med han(har ikke lest alle inleggene) så synes jeg du skal si til han uansett at du Prioriter Skole,familie,venner først, før han, det er veldig viktig. Kjenner så mange som har kun prioritert kjæresten fremfor alt annet.. Lite man kan gjøre vist forholdet går skeis..

 

Er kanskje litt off-topic med inlegget mitt men uansett det ble som det ble :ph34r:

Endret av lfceven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, constanse.. Jeg har aldri skrytet på meg at jeg er moden eller påstått det noen som helst steder i tråden.

 

Deilig og interessant er jeg sikkert for noen, for andre ikke. Har i hvert fall fått høre det en del ganger, men hver sin smak.

 

Jaja, du er jente, så klart skal du gå i mot meg med en gang som alle de andre jetene som har svart meg :p hahaha... saaaaaaaaay no more biatch

 

Jeg spør rett ut, hvor moden mener du selv at du er i forhold til andre jenter på din alder?

 

Så langt har jeg sett flere menn enn kvinner svare deg imot i tråden, så kjønn har nok lite med det å gjøre. Men er det en kvinne, da kan du skylde på at de er misunnelige, eller lignende.

 

Så din såkalt "overdrivelse" av ekteskap og gravplass var egentlig bare for å si at hun går for fort frem? Jeg ser virkelig ikke at hun gjør det, og jeg ser virkelig ikke poenget med å bruke en så latterlig overdrivelse, samtidig som du prøver å presse på kristne verdier, for å så nekter for dem.

 

Alders argumentet må virkelig være et nytt lavmål, men for meg så fremstår slike som deg, kun enda en forum-rotte som har lært seg små herse teknikker, som sikkert virker på de som er på ditt nivå eller under. Som det sikkert er et grådig flertall av her på forumet, men spar deg, for alle du virkelig vil diskutere med, så blir det bare for dumt.

 

Beklager, men jeg mente ikke at det malplasserte innlegget ditt fortjente et bedre svar enn det fikk.

 

Gå tilbake til religion-delen av forumet, eller hvor enn du kom fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...