Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

HVA vil han? :S

Gjest Jenny15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle visst få notifikasjon for den replyen og, ja.

Jeg er 18, du er 20. To års forskjell. På tide å komme ned fra din høye hest nå.

OP, gjør hva du vil.

Som jeg har presisert flere ganger iløpet av de siste sidene, alder reflekterer absolutt ingen ting, uten om diverse lover i forskjellige land.

Lenke til kommentar

Jeg venter på innlegget om at han er en dritt, og utnytter småjenter.

Hvor lenge må jeg vente trådstarter?

Han kommer aldri til å klare å utnytte meg, så den posten kommer nok aldri. :)

Det kommer nok, vent å se.

Jeg lager litt popcorn i mellomtiden jeg. Denne tråden var meget underholdene.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jepp, det sa jeg for faen i helvete. Jeg skal heller ikke sex med ham før vi blir kjærester... så han kommer ikke til å klare å utnytte meg hvis han kun er ute etter sex

Hvor mange ganger må jeg gjenta dette egentlig..........?????????????????????????????? osv

Lenke til kommentar

Jepp, det sa jeg for faen i helvete. Jeg skal heller ikke sex med ham før vi blir kjærester... så han kommer ikke til å klare å utnytte meg hvis han kun er ute etter sex

Hvor mange ganger må jeg gjenta dette egentlig..........?????????????????????????????? osv

han kan jo bli kjæreste med deg, bare for og ha sex! faller ikke det inn i hode ditt?

• Liker 7
Lenke til kommentar

Yeye... hadde jeg vært naiv, hadde jeg bare trodd alt godt om han og den lange reglen der, noe jeg ikke gjør. :)

Ok, jeg skal kort og godt oppsummere samtlige sider av tråden for deg:

Alle mener du bør holde deg unna han.

Alle mener han har baktanker med å være sammen med deg (Sex f.eks).

Ingen ser noen grunn til at han skal date deg.

Det bør gå opp et lys.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Så klart, så klart. Derfor har jeg tenkt til å vente enda lengre etter vi har blitt kjærester. Moahaha.... Selvom jeg har veldig lyst til å ha sex med ham, men jeg klarer å styre meg skjønne rdu. - og hvis han gjør det slutt før den tid, så v et jeg at han ikke er noe å samle på uansett. simple as that :)

Yeye... hadde jeg vært naiv, hadde jeg bare trodd alt godt om han og den lange reglen der, noe jeg ikke gjør. :)

Ok, jeg skal kort og godt oppsummere samtlige sider av tråden for deg:

Alle mener du bør holde deg unna han.

Alle mener han har baktanker med å være sammen med deg (Sex f.eks).

Ingen ser noen grunn til at han skal date deg.

Det bør gå opp et lys.

Jojo, men Det bør nødvendigvis ikke bety at denne mannen og DERE tenker det samme... lol

Endret av cheec
Lenke til kommentar

WOW! Du er smart som vet hvor jeg ligger mentalt basert på det jeg har sagt her inne, haha! Dagens. :)

Deg gidder jeg ikke svare. Du er den eneste i denne tråden irriterer meg noe sinnsykt. Du bør strengt tatt vite at ting ikke er svart hvitt... dessuten detter alt ut det andre øret ditt uansett. Jeg blir glad hvis du holder deg unna tråden. :)

Jeg har heller aldri feid alle jevnaldre under en kam, men DE JEG har møtt på og blitt kjent med, har vært barnslige. Kanskje det heller er du som trenger briller her. ;)

Les mellom linjene for faen i helvete... Jepp, jeg vil bli jenta hans og ha sex med ham... det er fordi jeg liker han. Ingen gutter har behandlet meg like bra som han her... OG JA, jeg vet godt OG fornuften sier at jeg bør holde meg unna denne mannen mtp aldersforskjell og blablabla...

Igjen merker jeg at du plukker ut det du tror du kan svare på, og lar resten være. Og svaret ditt var en spydig haha-kommentar, som om det er rart at jeg tviler på modenheten og den mentale helsa di. Jeg var ikke sånn da jeg var 15 år gammel, og jeg kjenner få som var sånn etter at de fyllte 12 år, så jeg kan med stor sikkerhet vite hvor du ligger mentalt.

Hvor har jeg gitt uttrykk for at noe er svart-hvitt, opp-ned, eller verken-eller i det hele tatt? Jeg byr deg å finne én slik setning, eller bare ett ord, så skal jeg innrømme at jeg tar feil og forlate diskusjonen med en eneste gang. Jeg har begrunnet og reflektert over alle svarene jeg har gitt. Nei, her er det du som lar budskapet dette ut det andre øret. Du klarer ikke å svare for deg, du fornærmer alle som sier deg imot, og du lever videre i den trygge boblen din der alt er fint og rosenrødt.

Du sier at de guttene du har møtt på egen alder er barnslige, og dermed finnes ingen andre gutter du kan være sammen med på din egen alder.

Jeg leser ikke mellom linjene, jeg er ingen tankeleser. Du må skrive alt du vil si, og ikke tro at vi kan gjette oss til resten.

Med deg vil det gå ille når du får vite denne mannens sanne intensjoner, det sier jeg deg. Men du vil antakelig kaste deg i armene hans og gå hele veien bare på trass.

Ahaha, Zarac drar inn giftemål og gravplass, i samme bås som sex. Kjenner jeg begyner å gråte innvendig, hvordan klarer dere å ha et slikt livssyn. Dere har blitt så hjernevasket av kristendom og media at det er skummelt.

Du kan lese innlegget mitt én gang til, så kanskje du ser poenget, hvis ikke synet ditt er for tilsløret av religionsdiskusjonene på forumet.

Du må virkelig være virkelighetsfjern som automatisk går ut fra at er både kristen og hjernevasket hvis man ikke dyrker ditt snevre verdenssyn, for jeg er verken eller. Og når jeg i tillegg leser at du har fylt dine 20 år, da er jeg glad alder og livskunnskap ikke alltid går hånd i hånd. Man kan jo undres hvordan det skulle gå med verden.

@ Kammizez: Du og Zarac trenger briller. Det er alt jeg sier... Også må dere lære dere å lese mellom linjene å ikke se ting i svart/hvitt.

Jeg har aldri påstått at jentene her inne er misunnelig på meg. Jeg sa "kanskje, ikke vet jeg".

Takk PaperWalls... : ) Du sa det for meg.

Du må lære deg å ta ting for det de er, og ikke la følelsene dine tildekke fornuften, hvis det finnes noen, for den har jeg savnet lenge i alt du har sagt. Det eneste håpet ligger i at du fort endrer mål og mening, så da vil kanskje vinden snu før det er for sent. Du har enda mye å lære i livets skole. Det er synd at dette er ditt siste år på grunnskolen, og jeg håper inderlig at du velger å fortsette med skolegangen i mange år framover.

Og igjen underbygger du påstanden min om modenheten og den mentale alderen din. Så snart noen gir deg støtte, om det bare er en vegg av papir, da fatter du nytt mot og vender på ny kappen mot vinden.

Skal du alltid la andre si tingene for deg, eller skal du snart si dem selv? Jeg vil gjerne ha et svar. Hvis du ikke svarer meg nå, så tar jeg det som at du endelig har forstått alvoret, og er enig i det jeg sier.

Endret av Zarac
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det bør i det minste gi deg en indikasjon. Har du introdusert han for foreldrene dine forresten?

Som jeg har sagt tidligere, så tar jeg til meg alt det dere sier, uansett om det virker som om jeg bare ignorer dere.

Nei, men jeg har ikke introdusert han for mine heller, så det blir fair der. Men noen av kompisene hans vet om meg...

Lenke til kommentar

Det bør nødvendigvis ikke bety at denne mannen og DERE tenker det samme... lol

de fleste her har mye lengre livserfaring enn deg!

du har ikke tenkt tanken av at viss dere blir sammen, og du forsetter og utsette sex. at han kan bare ta seg til rette?

Eller at han bare stikker og finner seg en ny 15åring...

Lenke til kommentar

Kjære TS.

Spør du meg, så er det ikkje kun snakk om utnytting i denna saken her. Ja kanskje "mann25" er hyggelig og grei, men kor logisk er det egentlig at eit forhold mellom ei jenta på 15år og ein mann på 25år skal fungera? Eg er og redd for at du kan bli veldig fort såra, noko som kan gå hardt inn på deg. Spessielt om du tenker tilbake på alle desse advarsalane.

Sjølv om dykk kanskje har samme interresser, kjemi osv, betyr ikkje det at det trenger å vera ein match. (Ja, eg veit at eg ikkje veit noko om korleis dykk har det saman. Men eg, som alle andre her, prøver rett å slett prøva å hjelpa deg.)

Tankane i ditt hovud har forandra seg veldig fort. Både tankane dine om han, samt i innlegga dine. Når eg leste den første delen i denna posten, syntes eg du virka som ei moden og smart jenta. Så no når du forandrer måten væremåten din så kjapt, oppfatter eg det som at du ikkje er så moden som eg først trudde. Mykje på grunn av skrive-stilen din. Heilt greit at du ikkje liker alle svar du får tilbake, men kvifor trenger du angripa og bruka ord som "faen" og "helvette" i innlegga dine? Ein moden person viser respekt til andre. (Du er no ikkje den einaste umodne personen i posten.)

Mitt tips til deg: Snakk med "mann25". Spør han og snakk med han om kva han føler og vil med deg. Det er sånn voksne mennesker kommuniserer. 1 av dei viktigaste tingene i eit forhold er å ha god kommunikasjon.

Eg er klar over at det finnes mulighetar for dåke sjølv om aldersforsjellen er så stor, eg har sjølv sett bevis på det før.

Spørsmålet er: Korleis ser du for deg at detta forholdet kan bli? Er det egentlig noko du vil satsa på? Er du kanskje berre ute etter ein "fling"?

Det er nok av folk som trur alt kommer til å bli perfekt, men så blir det ikkje sånn. Det er viktig å tenka over kva du gjer deg inn på. Så spør deg sjølv.

Min meining, utan at eg veit kven verken du eller han egentlig er, er at du dropper det, rett å slett for at tanken på det blir feil. Eg har sjølv ei søster på 15 år, og ja du er kanskje meir moden enn ho, Kven veit. Eg veit i alle fall at det hadde vert uaktuelt for meg å sjå at ein 25åring hadde prøvd seg på ho, det hadde eg aldri akseptert. (Hadde og reagert om nokon av mine kompisar plutlsig gjekk etter 15åringar..)

Tenk deg litt om.. Av og til kan det vera lurt å stoppa ting før det er forseint, sjølv om det er følelsane inne i bildet. Du kommer enten no eller seinare, at du ikkje alltid kan velga å følga følelsane dine. Pass på deg sjølv og lykke til uansett kva du bestemmer deg for.

-Jente, 23.

• Liker 1
Lenke til kommentar

...

Kommunikasjonen mellom meg og denne mannen er ganske bra, og jeg har ikke tenkt til å ta opp følelser med han enda. Jeg er ikke noe keen på å skremme han bort... men jeg skal ta det opp senere når jeg blir mere trygg på han.

Hvorfor kan det ikke være en match da, da? Hva tenker du...

Jeg ser for meg at det blir mye pes fra andre rundt oss, og folk vil reagere kraftig, men jeg mener, om båndet mellom meg og han er sterkt nok, og begge vil virkelig dele livet sitt med hverandre, og kjærligheten er ekte, så vil ikke det ødelegge noe som helst for oss... men dette er kanskje ganske urealistisk å tenke. Vet om et par hvor jenta var 16 da hun ble sammen med en på 26, og de har vært sammen i 8 år nå, men...

Du vil sikkert le når jeg sier dette, men; jeg har faktisk lyst til å slå meg til ro med han. JA, i en alder av 15.. Jeg har ikke lyst til å gå ut å feste og drikke å leve livet på den måten... men heller på andre måter...

Btw, Hadde du stilt deg annerledes om jeg hadde vært 18, og han 28?

Lenke til kommentar

...

Du vil sikkert le når jeg sier dette, men; jeg har faktisk lyst til å slå meg til ro med han. JA, i en alder av 15.. Jeg har ikke lyst til å gå ut å feste og drikke å leve livet på den måten... men heller på andre måter...

Btw, Hadde du stilt deg annerledes om jeg hadde vært 18, og han 28?

Du hadde hvertfall passet bra med tricell..

Og jeg hadde fortsatt reagert...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...