Vodka Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har et veldig enkelt spørsmål, hva menes/betyr ordet "hansom" eller "hansome"? Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Handsome, betyr kjekk-ish. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 har faktisk lurt litt på det samme, men ikke så mye at jeg har orket å spør Takk for svar uansett. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 http://en.wiktionary.org/wiki/handsome Lenke til kommentar
Vodka Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Hehe, takk Googla det selv men fikk ikke et ordentlig svar på det Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Ikke så rart hvis du skrev hansom og hansome istedenfor handsome Lenke til kommentar
( ) Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg har et veldig enkelt spørsmål, hva menes/betyr ordet "hansom" eller "hansome"? Jeg så overskriften tilfeldigvis, og bare måtte reagere: Det finnes også noe som heter "hansom cab", i to ord. -akr Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) That can come in hansom. You are handsome. Nyttig Kjekk Jeg er ikke helt sikker da. Endret 11. januar 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Handsome = kjekk Lenke til kommentar
( ) Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 That can come in hansom. You are handsome. Nyttig Kjekk Jeg er ikke helt sikker da. Der er ingen grunn til forvirring. Handsome betyr kjekk, attraktiv, el.l. Hansom cab er en spesifikk variant av cab, og ble oppfunnet ca 1836. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå