Gå til innhold

Billige blekkpatroner...?


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor det er fornuftig å kjøpe blekkpatroner ?? Det gjelder for min del til en HP DeskJet 980cxi, men det er sikkert nyttig info å dele med andre. Jeg synes det er ekstremt dyrt med nesten kr 750,- for farge + sort patron (Elkjøp) !!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[offtopic]

Steike bra av blekkpatron.no :lol:

Skulle besøke dem og fikk slengt i fleisen at min nettleser var for gammel. Jeg måtte oppgradere til verjson 4 av enten Internet Explorer eller Netscape...

 

Jeg kjører Opera 7.11 :p

[/offtopic]

 

Anyways.

Elkjøp slår ikke Expert. Expert skulle ha 200 spenn for en svart patron til Canon BJC-4100. Elkjøp skulle ha 85. (40 på blekkpatron.no)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Steike bra av blekkpatron.no :lol:

Skulle besøke dem og fikk slengt i fleisen at min nettleser var for gammel. Jeg måtte oppgradere til verjson 4 av enten Internet Explorer eller Netscape...

 

Jeg kjører Opera 7.11 :p

 

Nettsiden blir sikkert drevet av Microsoft.

Hvorfor skulle Microsoft tilby noe billig? ;)

Anyways, sidene er skrevet i .asp og jeg skjønner ikke hva som forgår i toppetasjen hos utviklerene til blekkpatron.no når de utelukker store potensielle kundegrupper.

Lenke til kommentar
Steike bra av blekkpatron.no :lol:

Skulle besøke dem og fikk slengt i fleisen at min nettleser var for gammel. Jeg måtte oppgradere til verjson 4 av enten Internet Explorer eller Netscape...

 

Jeg kjører Opera 7.11 :p

 

Nettsiden blir sikkert drevet av Microsoft.

Hvorfor skulle Microsoft tilby noe billig? ;)

Anyways, sidene er skrevet i .asp og jeg skjønner ikke hva som forgår i toppetasjen hos utviklerene til blekkpatron.no når de utelukker store potensielle kundegrupper.

 

 

Haha vet du hvor stor markedsandel opera har?4-5%

Nei ie ruler og alltid kommer til,opera er for knotete spør du meg.

Lenke til kommentar
Haha vet du hvor stor markedsandel opera har?4-5%

Nei ie ruler og alltid kommer til,opera er for knotete spør du meg.

Det syntes jeg også da jeg begynte å bruke Opera. Knot litt mere så får du det til ;).

 

hvis du endrer innstillenge dine på Opera slik at den identifisererseg som M$ IE 6 så går det veldig bra med hensyn til feilmeldinger om oppgradering av nettleser....

Jeg vet det, men det er prinsippet jeg snakker om. Websidene skal ikke tilpasses én browser. Nå har nesten Microsoft også skjønt det også. Nå slipper jeg inn på microsoft.com og xbox.com etc uten for mye styr. Ikke at jeg er så ofte der inne da, men men.

 

Og la oss ikke forvandle denne tråden til en IE vs. Opera tråd...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...