Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kjæresten min plages med gjentatte soppinnfeksjoner i underlivet. Hun har vært hos lege gjentatte ganger og fått behandling, men det kommer tilbake ca en gang i måneden. Vi har regelmessig sex, også når hun har små tegn til symptomer. Ca en dag etter samleie får jeg da et rødt og irritert utslett på og området rundt penishodet. (At underlivssopp ikke smitter må være en myte. Vi er begge testet for rubbel og bitt av kjønnsykdommer. At det ikke smitter direkte er godt mulig, men jeg får hvertfall utslag ca en dag etter hver gang hun har tegn til symptomer.) Sypmtomene hos meg forsvinner etter 2-3 dager, og blir helt borte. Det jeg er redd for er at dette kan føre til noen form for permanent skade, eventuelt kronisk innfeksjon? Noen som har erfaring med dette og vet, eventuelt har tips? Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hvilke utredninger/behandlinger har du gjort i forbindelse med sopp? Problemet kan ligge hos deg.. Underlivssopp smitter normalt sett ikke, men det finnes "sopp varianter" som også smitter mellom partnere. Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har vært hos legen to ganger. Først utelukket Clamydia, Gonoré og Herpes. Så "konstatert" sopp. Jeg behandlet med soppkrem, hvilket ikke løste problemet fortere enn det gjør uten behandling. Jeg har sluttet å bruke krem i underlivet, og det har gjort at det går raskere over. Kjæresten min har fått vaginaltabletter med melkesyre og en slags sterk pille som skulle ta det. Kan også nevne at hun går på p-piller, og at hun nå har gått tre uker på en ny type. Jeg kjenner veldig godt forskjell på når hun har utbrudd og ikke. Når hun har utbrudd kjennes hun tranger og langt varmere. Hun smaker også svært surt. Veldig surt godteri er den beste sammenligningen jeg kan komme på. Når det er riktig ille har hun også en slags "creme fraise" lignende utflod. Når vi har samleie ved overnevnte symtomer kan jeg være 90 % sikker på at jeg har mine symtomer morgenen etter. Disse forverres i løpet av 48 timer, før det blir helt borte i løpet av yttligere 24 timer. Jeg tror det er det veldig sure miljøet som gjør at jeg blir smittet. Og jeg merker at selv huden på hendene mine blir lettere irritert av kontakt med skjeden. Symptomene miner er som nevnt rødhet og utslett på penishodet og forhuden. I tillegg ser jeg at det er en del døde hudceller etterhvert. Allmentilstanden min er uberørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå