Mariehelene Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hver gang jeg skal joine så blir jeg "disconecta". må logge inn fire-fem ganger før jeg kommer inn og da er jeg jo kasta ut av pvp. noen som veit grunnen til dette? :S har skjedd etter den nye patchen.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 En kompis spurte om det her, er tydeligvis et problem hos mange. Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ser at mange opplever problemer som har med grafikk (kort) baserte ting på serveren jeg spiller. Noen har problemer når de bruker hovedkarakter og kan logge inn med andre karakterer. Prøv å skru ned oppløsning/grafikk nivået til laveste og se om det gjør noen forskjell. Ikke sikkert dette har noen relevans for deg, men burde være verd et forsøk. Tipper at Blizzard vil få mange tilbakemeldinger i tiden som kommer fra spillere som har brukt system som har vært tett oppunder minimum i WotLK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå