War Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Strøm er mitt bidrag , andre betaler til røde kors og redd barna. Jeg har kuttet ut alle panelovnene om vinteren, 7300W hadde de trukket, 2000W trekker utstyret. Det er et bevisst valg og når ting dør erstattes de med mer effektgjerrige komponenter. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=254688 Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg kan bare si kjapt at å prøve å spør her på forumet "hva er min brukte pc verdt" er somregel dødfødt. Har selv solgt 15+ maskiner til helt kurante priser på bruktmarked.no/finn.no iløpet av siste halve året. Prisen den er verdt, er ikke det en som ikke har noe interesse eller behov for å kjøre pcen synes den er verdt, men hva den er verdt til noen som faktisk har lyst på en ny maskin. Har solgt tilsvarende maskin av det du viser der til rundt 3500kr på finn. faktisk noe billigere komponenter, og han som kjøpte den er strålende fornøyd enda. han skulle bare spille call of duty, og det var den jo helt super til.. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Så ja du kan lure folk / selge til de som ikke vet bedre eller gidder å sette sammen selv. Det er ikke det samme som hva den er verdt. Men som man alltid får som svar, selg den på bruktmarkedene og håp noen kjøper den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå