Populært innlegg Licht Skrevet 3. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 3. desember 2010 har noen noen sider/tips til hvordan jeg kan lære og kode? hensikten til slutt er og lage et tekstbasert mafiaspill med nye vrier. Lære og kode? Multitasking er vel en kunst som de fleste kan, dog, hvet ikke om noen lærebøker om multitasking. Vil anbefaler å spille litt stressende RTS for å læer deg multitasking Spøk til side: Nei, hvet ikke, vi hater deg for å ikke kunne norsk. Å løpe. Gå og løpe. Kommentar overflødig. 25 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gene Skrevet 3. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 3. desember 2010 Kommer fra en som skriver "hvet". Just sayin'... 35 Lenke til kommentar
Populært innlegg Licht Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 4. desember 2010 Kommer fra en som skriver "hvet". Just sayin'... Hvis det gikk tapt på noen: Deri ligger gullkornet. 22 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gene Skrevet 4. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 4. desember 2010 Hah, og du skrev at kommentar var overflødg? Når skal folk lære at det finnes idioter som meg, som absolutt må ha alt inn med teskje? 23 Lenke til kommentar
Populært innlegg Deaktivert Konto Skrevet 5. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 5. desember 2010 Kommer fra en som skriver "hvet". Just sayin'... Hvis det gikk tapt på noen: Deri ligger gullkornet. Trodde at det var multitaskinga som var gullkornet jeg óg... 12 Lenke til kommentar
solsvik2 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Kommer fra en som skriver "hvet". Just sayin'... Hvis det gikk tapt på noen: Deri ligger gullkornet. Uthev hver "hvet", hadde blitt myyye bedre. Men episk 2 Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Kommer fra en som skriver "hvet". Just sayin'... Og dette kommer fra en fyr som blander norsk og engelsk;) 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Kommer fra en som skriver "hvet". Just sayin'... Og dette kommer fra en fyr som blander norsk og engelsk;) ...Og dette kommer fra en fyr som ikke klarer å sette punktum. Lenke til kommentar
QuickForceHD Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 .. Man skal aldri starte en setning med ''og''... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Det er lov når man først har en ellipse! 1 Lenke til kommentar
opticus Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Skal man ikke ha mellomrom mellom punktum og påfølgende ord? "... Og" Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 29. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. mai 2011 Tråden lever opp til navnet ser jeg. 13 Lenke til kommentar
Jesperkatt Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 .. Man skal aldri starte en setning med ''og''... Man skal heller ikke starte en setning med punktum. De(t) skal være bak siste bokstav hvor det (til tider) er tillatt med flere. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) .. Man skal aldri starte en setning med ''og''... Man skal heller ikke starte en setning med punktum. De(t) skal være bak siste bokstav hvor det (til tider) er tillatt med flere. Kutt parantesen og bruk heller ordet "eller". Det eller de skal være bak siste bokstav hvor det kan være tillatt med flere under udefinerte omstendigheter. Endret 16. juni 2011 av Gabbe Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Burde ikke "I'm Awesome" være "I'm Awesome!" eller lignende? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Nja. Det var ikke jeg som skrev det. Men at det skal være et tegn på slutten er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Ikke tillatt å starte en setning med «og»? Selvsagt er det lov. http://www.riksmalsforbundet.no/Spr%C3%A5ktjenester/Spr%C3%A5kspalte.aspx?PID=136&Action=1&NewsId=94 3 Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Ikke tillatt å starte en setning med «og»? Selvsagt er det lov. http://www.riksmalsforbundet.no/Spr%C3%A5ktjenester/Spr%C3%A5kspalte.aspx?PID=136&Action=1&NewsId=94 Eg likar rim, men eg hatar prim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå