protoneedhelp Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 garatien til bilen min går ut i januar så jeg vil gjerne kontrollere bilen før garantien har gått ut. takk på forhånd Lenke til kommentar
trra Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Her kan du få pris http://www.naf.no/NAF-tester-og-EU-kontroll/NAF-Garantiutlopstest/?serviceid=4 For min bil koster testen 2000kr. Endret 3. desember 2010 av trra Lenke til kommentar
jove81 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Har ikke pris fra NAF, men jeg bruker bare ett uavhengig mekonomenverksted, og der gikk de over hele bilen min før bruktbilgarantien min gikk ut, for ca tre kvarters arbeid, betalte jeg kr 0. Da skjekket dem alt, men fant ikke feil. og jeg tror de skjekket grundig og, for har kjørt i ett og ett halvt år etter dette, uten noen feil. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Har ikke pris fra NAF, men jeg bruker bare ett uavhengig mekonomenverksted, og der gikk de over hele bilen min før bruktbilgarantien min gikk ut, for ca tre kvarters arbeid, betalte jeg kr 0. Da skjekket dem alt, men fant ikke feil. og jeg tror de skjekket grundig og, for har kjørt i ett og ett halvt år etter dette, uten noen feil. wow, 0 kroner og du får sjekket bilen din grundig. Er det i oslo? Her kan du få pris http://www.naf.no/NAF-tester-og-EU-kontroll/NAF-Garantiutlopstest/?serviceid=4 For min bil koster testen 2000kr. å, det går ikke. ''Vi har ikke tilstrekkelige opplysninger om bilen til å gjennomføre en bestilling. Timebestilling for denne bilen må gjøres hos vår bookingsentral på tlf. 08 505''. Det var det som kom da tastet inn reg.nr Lenke til kommentar
MidnightCreep Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 I såfall er bilen din såpass ny at det er ikke registrert enda der... Jeg sjekket et par av bilene mine og det var kun min 2009 ikke kom opp der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå