Virke Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Dama hadde idèen. Bygde min en egen setting. Prøvde å lage det litt creepy framfor brun hud og rød munn. Takker for all konstruktiv kritikk. EDIT: Hvis noen lurer på hva det har med kaffe å gjøre, så er det faktisk malte bønner på leppene. Endret 3. desember 2010 av MrWinkietinkle 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 syns ikke teksten i midten passet inn. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Det er vel egentlig ikke det vi skal se på? Orker bare å ikke finne et av bildene mine på nettet uten tillatelse. Sorry. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Denne delen burde det også verk kaffe på: http://img820.imageshack.us/img820/3798/ss20101203212958.jpg Lenke til kommentar
Virke Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Nå vet jeg at du er et troll... Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Meget god idé, men blir litt for kjedeleg. Kanskje ein litt meir dynamisk komposisjon, muligens visa meir av fjeset. 1 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Mulig det. Har bilde av mesteparten av nedre del av ansiktet. Croppet mye her gitt... Kan se på det til uken Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Dette føles veldig merkelig å se på. Du skriver at du prøvde å lage det "litt creepy", og i så måte må jeg si at det fungerer. Det flate lyset og det tette utsnittet gjør at det ser ut som munnen bare kommer ut av ingenting, og ikke egentlig er festet på et ansikt. Det blir, i alle fall for meg, ganske guffent. Men det kan jo også hende at jeg er oversensitiv for munner som kommer ut av ingenting. Det som gjør at dette virkelig blir rart, er når den kontekstløse munnen av ukjent opphav gjør en sånn "stikke-tunga-ut-på-en-litt-sensuell-måte"-greie. Det kræsjer fullstendig med den ellers ubehagelige stemningen, noe som blir ganske interessant å se på. Jeg veit ikke helt om det var dette du egentlig prøvde på, men uansett liker jeg resultatet. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Takk takk. Var noe slikt jeg prøvde meg på. Har ikke sett noe lignende før såå... Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Creepy var det værtfall, det skal du ha Ser nesten ut som det er en kis med bart, hehe, men det er jo kaffe`n som gjør det Men morsom idè, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå