Eilfel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg raser opp i vekt. På 5 dager har jeg gått opp 2 kilo og alt begynner å bli større. Skjønner ikke hva som skjer da jeg spiser nøyaktig det jeg har spist i lang lang tid nå og da har ikke vekta gått opp med ett gram omtrent, men plutselig på mandag begynte vekta å gå opp og slik har det fortsatt. Noen som vet hva som skjer? Begynner å bli desperat! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Å veie med med noen få dagers mellomrom vil være svært nøyaktig. En morgen veide jeg 73 kg, mens senere på dagen veide jeg 75,5. Helt normalt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har veid maks 60,5 kilo de siste mnd og plutselig veier jeg 62,5 kg Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) somregel veier jeg 72, en dag veide jeg 75, stakk på do, så veide jeg 72,5, sist trening veide jeg plutselig 70. Litt sånn variasjon er helt vanlig Som max har jeg veide 93, men det er et par år siden. Endret 3. desember 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Er du kvinne tar kroppen til seg ekstra væske under menstruasjon. Ellers kan det være så mangt, sansynligvis bare kroppen som har tatt til seg ekstra væske om du plutselig "spratt" opp. Lenke til kommentar
Gjest Julegrøt med nisse Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg har også gått opp en hel del i vekt, har blitt cirka 30 kilo større på 3 år. Sannsynligvis på grunn av for mye mat, øl og latskap. Lager sjelden middag selv, det går for det meste i ferdige middagsretter fra butikken. Jeg har blitt litt småfeit, men det bryr jeg meg fint lite om. Det har jo sine fordeler å være litt rund, trenger ikke å ta på seg halve garderoben om vinteren Så kan man jo gå rundt å provosere venner og bekjente ved å brette opp skjorta :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå