MilKman' Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Jeg har lest litt rundt på et par nettsider, og hørt noen rykter om at Android-markedet kommer til å gå kraftig ned i utvikling framover i tiden. Ikke vet jeg hvor langt fremover dette er, men ryktene sier så. Jeg har ingen argumenter hverken for eller imot, men jeg vil gjerne høre hva dere tror, og om noen kanskje har noen troverdige kilder å referere til angående dette. Så har dere hørt noe om dette selv? Tror dere det kommer til å gå rett i dass? Og hvorfor? Endret 3. desember 2010 av Ch : ) Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nei, det tror jeg ikke kommer til å skje. Har hørt at andoid market skal bli bedre enn Iphone sitt market. Android har ca. 10.000+ apps i dag, og Iphone har 150.000+ apps, men har hørt at android kommer til å ha mere apps, men når.. Det vet jeg ikke Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kommer jo også en helt ny Market når Gingerbread (2.3) kommer. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Det er 2.3 versjonen av Android-market? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå