Toalettet Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hey! Jeg har en gullspray, men jeg lurer på hva jeg kan spraye.. hehe Har sprayet faceplaten til Xboxen ble fet. Noen som vet? Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Mange ting å spraye med gullspray. Har foreksempel sprayet en sparkesykkel en gang... Stund sidan no Eller du kan spraye dekselet på mobilen din før du setter det på igjen Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Å spraye en gammel sykkel er fett. Spraya også fotballskoa mine, ble kule. Dette var ofc ikke dyre ting da. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Du kan spraye en tann så du får en midlertidig gulltann, omtrent som en "tyggistatovering" Eller du kan kjøpe deg en sånn her, feste den i en lenke, spraylakke hele stasen og ha den rundt halsen. I begge tilfellene blir du kuleste kiden i gata. Endret 5. desember 2010 av srbz 1 Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Spørsmålet er vel hva du ikke kan lakkere... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Tungen, nesehårene, digitalklokke, frontruten på bilen, brillene til far. Tåneglene er tja, kommer an på hvilket kjønn du er. Men den listen er altså også ganske lang. Endret 5. desember 2010 av srbz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå