Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan sjekke opp jente på bussen?

Gjest bodybuilder

Anbefalte innlegg

Gjest bodybuilder

Jeg vet det meste om sjekking men det er en ting jeg lurer litt på.

For det første har jeg sett på en fin jente på bussen over ett år som vanligvis sitter der med en venninne.

Det andre er spørsmålet mitt, hvordan får jeg henne bort fra venninna uten å vite noen navn.

Når jeg bare ser henne 1-2 ganger daglig kan det være ganske vanskelig.

Spørsmålet mitt er altså hvordan kan jeg sjekke opp en jente på bussen?

Jeg er forresten en gutt, og 21 år gammel!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest bodybuilder

Ditt første mål må være å komme i kontakt med henne, la sex'n ligge inntil videre :p dkny er inne på noe.

Ja, men er ikke sjekking på buss ganske risikabelt.

Masse folk overalt vettu'.

Lenke til kommentar

Ditt første mål må være å komme i kontakt med henne, la sex'n ligge inntil videre :p dkny er inne på noe.

Derfor du tenkte å droppe sjekkinga, og bange henne med en gang?

Lenke til kommentar
Gjest bodybuilder

Derfor du tenkte å droppe sjekkinga, og bange henne med en gang?

Feil, tenker bare å sjekke henne opp i fred hver gang jeg ser henne.

Lenke til kommentar

Feil, tenker bare å sjekke henne opp i fred hver gang jeg ser henne.

Hvorfor må du absolutt "sjekke opp"? Bare gå og si hei og prat. Hun trenger ikke være alene, men skjønner at det er lettere fordi da har du jo en unnskyldning iom at hun kanskje ser ut som hun kjeder seg.

Lenke til kommentar

Som allerede nevnt, bare gå hen og prat. Nesten alle synes det er spennende å bli pratet til av et nytt menneske i det offentlige rom, som på en buss, så lenge dette mennesket opptrer kult og ikke som en total weirdo. Det spiller liten eller ingen rolle hva du sier – det avgjørende er kroppsspråk, øyekontakt, toneleie, osv. når du sier det, og videre utover i dialogen med dem. Jenter er generelt langt mer komfortable med en lite anstrengt dialog enn å bli utsatt for "førstklasses sjekketriks" (som ikke eksisterer, skjønt kanskje "førsteklasses levering av sjekketriks" er noe å snakke om).

Hvis du ikke får samlet mot nok til å ta kontakt, øv deg på andre jenter andre steder, og kroppen din vil forhåptentligvis snart innse at å prate til fremmede jenter ikke er noen big deal.

Hvis ikke det heller går, bla opp noe god pick-up-litteratur eller -materiale. Det kan du egentlig gjøre uansett, om vil du bli pro.

Lykke til!

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar

Ikke vær sleezy!! ikke være åpenbar på sjekkingen.

Ta det steg for steg. Én dag kan du vise henne ganske tydelig at du ser på henne. Gi et lite smil.

Gjør det kanskje et par dager.

Hvis hun en dag kanskje har et ledig sete ved siden av kan du jo sette deg ned med henne. Spørre henne hva klokken er, ikke snakk sånn kjempe mye. Men når du går av bussen, si hade bra da!

Neste gang du ser henne da er det ingenting i veien for at du kan innlede en skikkelig samtale. Så tar du det derfra!

Vet ikke om dette hadde funket. Men jeg selv hadde likt at det ble gjort på noen lunne den måten. At du ikke skremmer henne ved å begynne rett på de "personlige" spørsmålene med en gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest bodybuilder

Ikke vær sleezy!! ikke være åpenbar på sjekkingen.

Ta det steg for steg. Én dag kan du vise henne ganske tydelig at du ser på henne. Gi et lite smil.

Gjør det kanskje et par dager.

Hvis hun en dag kanskje har et ledig sete ved siden av kan du jo sette deg ned med henne. Spørre henne hva klokken er, ikke snakk sånn kjempe mye. Men når du går av bussen, si hade bra da!

Neste gang du ser henne da er det ingenting i veien for at du kan innlede en skikkelig samtale. Så tar du det derfra!

Vet ikke om dette hadde funket. Men jeg selv hadde likt at det ble gjort på noen lunne den måten. At du ikke skremmer henne ved å begynne rett på de "personlige" spørsmålene med en gang.

Greit! Prøver dette først :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...