charlsen Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Noen som har noen bilder av hu som er sjefen for de to folka? altså hu deilige sorry: husker ikke hva de heter :-? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hun heter Tiffany Thiessen Edit: Voila. Jeg husket det Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 er fastlane slutt? det var ikke på tv mandag.. har ikke fått sett på det på et par uker så jeg er litt uttafor.. så er det virkelig slutt? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 er fastlane slutt? det var ikke på tv mandag.. har ikke fått sett på det på et par uker så jeg er litt uttafor.. så er det virkelig slutt?Tar sikkert bare en sommerferie, så er det tilbake til Høsten...vet ikke noe mer... Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 er fastlane slutt? det var ikke på tv mandag.. har ikke fått sett på det på et par uker så jeg er litt uttafor.. så er det virkelig slutt?Tar sikkert bare en sommerferie, så er det tilbake til Høsten...vet ikke noe mer... Tviler sterkt på det, ettersom Fastlane var en av "sommer-satsningene" til TvNorge.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 er fastlane slutt? det var ikke på tv mandag.. har ikke fått sett på det på et par uker så jeg er litt uttafor.. så er det virkelig slutt?Tar sikkert bare en sommerferie, så er det tilbake til Høsten...vet ikke noe mer... Tviler sterkt på det, ettersom Fastlane var en av "sommer-satsningene" til TvNorge.. hvis du ser på prog oversikten for neste uke ser du at Fastlane kommer neste mandag 22:45 Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 gakk! www.tvtome.com folkens. ser ut til¨å ha blitt produsertaired 1 sesong, håper for guds skyld at det kommer mer, serien var fantastisk. seriealias på dama: Billy Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Var det i serien Beverly Hills 90208 (hvis det nummeret var riktig finner jeg frem tau og krakk) at hu Tiffany fikk sitt gjennombrudd? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 90210 PS: Fastlane suger mer enn noe annet som har gått på TV Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 PS: Fastlane suger mer enn noe annet som har gått på TV Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Enig med deg der K-Dog.. Mange flotte farger og damer i fastlane.. Husker noen "Silke on Teevee too?" Nøyaktig samme opplegg, pent for øya og lett for huet. Det er jo slikt man vil se om sommern Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Vi får se hva vi finner ut. Men jeg ser ikke på den serien... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 /me liker den serien da eg liker lett underholding. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 90210 PS: Fastlane suger mer enn noe annet som har gått på TV Fastlane er like ræva som Pacific Blue, pene damer og idiotisk innhold ... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 kort sagt en moderne Miami vice! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 90210 PS: Fastlane suger mer enn noe annet som har gått på TV Fatlane er like ræva som Pacific Blue, pene damer og idiotisk innhold ... Nei nå må du gi deg. Den førstegirssyklinga i PB er helt patetisk. Var moro første sessongen med bra damer og slikt, men det finnes grenser... Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 90210 PS: Fastlane suger mer enn noe annet som har gått på TV Fatlane er like ræva som Pacific Blue, pene damer og idiotisk innhold ... NO! pacific blue ruler! Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Fastlane er fett...masse fine damer å biler/mc. Spes. hu sjefs dama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå