Gå til innhold

Blackberry Bold 9780 med Telenor/Trigcom

anri22

Anbefalte innlegg

Hei!

Først og fremst så ønsker jeg meg en blackberry bold 9780 og eg fant en på Pixmania for snaue 3500 kroner. Det første spørsmålet er: Er pixmania trygt? Har hørt rykter om at det er en svært dårlig butikk. Fant og den samme mobilen for snaue 300 kroner dyrere på ludostore.

Og så, viss jeg kjøper Blackberryen vil jeg da ha mulighet til å bruke telenor abbonomentet mitt, eller må jeg skifte til trigcom? Viss jeg skifter til trigcom, kan jeg da bare kjøpe et billig månedsabbonoment?

Mange Takk

mvh,

Anri

Endret av anri22
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei!

Først og fremst så ønsker jeg meg en blackberry bold 9780 og eg fant en på Pixmania for snaue 3500 kroner. Det første spørsmålet er: Er pixmania trygt? Har hørt rykter om at det er en svært dårlig butikk. Fant og den samme mobilen for snaue 300 kroner dyrere på ludostore.

Og så, viss jeg kjøper Blackberryen vil jeg da ha mulighet til å bruke telenor abbonomentet mitt, eller må jeg skifte til trigcom? Viss jeg skifter til trigcom, kan jeg da bare kjøpe et billig månedsabbonoment?

Mange Takk

mvh,

Anri

Hei,

Jeg kan ikke svare om Pixmania er bra eller ikke, jeg har selv hatt litt skepsis knyttet til dem, men du kan jo gå på prisjakt.no eller kelkoo.no og lese brukertilbakemeldingene der. Jeg skjønner ikke helt hvordan de kan selge den telefonen så billig, men det er en annen sak. Jeg har pleid å bestille fra ebay i Storbritannia og det har alltid gått greit, man betaler kun momsen på produktet når den blir kjørt gjennom tollen, med mindre du avtaler med sender at verdien på varen blir senket til under 1000 kr og at den sendes som gave.

Angående abonnement må du bruke Trigcom, ellers er telefonen ubrukelig ettersom du mister både GPS (som brukes av mange apps), datatrafikk (surfing) og selvsagt push-email. Hvis du bytter til Trigcom kan du velge det billigste abonnementet deres og slippe bindingstid.

-X

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...