Blåbær Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 En liten tanke jeg hadde. For meg hadde det ikke gjort noe, men nysgjerrig på hva andre mener. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg ser ingen fordeler med dette, men opplys meg gjerne Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) ser ikke problemet med at TS skal få stenge sine egne emner hvis de anses som løst, emnet sklir OT eller folk kommer med bara svada som svar.. Har selv opplevd å spørre etter en UV-lampe, men alle 6 svarene jeg fikk var "don't do drugs", "hasj er ikke bra for deg" osv. Endret 3. desember 2010 av Sangesland 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nei. Og greit man kommer med hvorfor du ønsker dette når du oppretter denne tråden. Det er ingen grunn til å stenge en tråd når den er løst. 1 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det er ingen grunn til å stenge en tråd når den er løst. du synes kanskje det er kjekt når en tråd blir bumpa etter 2 år i stillhet? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Om det er relevant: ja. 2 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ser ikke helt problemet med det... Er vel verre å ha 15 tråder som omhandler mer eller mindre det samme fordi 14 av dem er stoppet. 2 Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det er vel enklare å diskutere dette per forum, enn globalt. Om ein tråd med datahjelp vert bumpa etter to år fordi bumparen opplever liknande symptom som trådstartar (eller ikkje gidder å lage sin eigen tråd) er det mykje gamalt å bla gjennom (Hijackthis-loggar, spørsmål og svar som er svært konkrete for trådstartarens tilfelle) før ein kjem til det nye. Mykje skjer innanfor dette området på nokre år, så ofte er gamle svar ikkje relevante (særleg i virusspørsmål). Her meiner eg det kan vere ein fordel med automatisk stenging, som eg ser på nokre andre sider - trådstartar markerar tråden som løyst, om det ikkje kjem nye innlegg eller endring av status etter to veker vert tråden låst automatisk, fordi ein reknar med det konkrete problemet er løyst. Å blande inn eit nytt problem ikkje relatert til tilfellet skaper meir rot enn problemløysing. I ein debatt om eit politisk eller anna samfunnsmessig tema ser eg få grunnar til at trådstartar skal kunne stenge tråden, eller at ein skal bruke automatisk stenging. Å diskutere bruk av oljepengar er like interessant no som det var for fire år sidan, sjølv om ting kanskje har endra seg. Det kunne kanskje vere ein fordel med eit varsel før ein svarar om at siste innlegg er gamalt (eg har ikkje definert tidsgrensa), og at det som står der ikkje nødvendigvis er dagsaktuelt, og at ein bør ta omsyn til det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg startet tråden i utgangspunktet for en diskusjon, men ser at flere har kommet med gode argumenter for at det burde vært tillatt. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ja, det synes jeg. Kan forstå om det er flere ulemper med det, men synes skaperen burde få slette også. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ingen ordinære brukarar bør få tilgang til å slette innlegg, korkje sine eigne eller andres (joda, det er mogleg å fjerne innhaldet og skrive "tomt" i innlegg med rediger-funksjonen, men det er ikkje lov til å gjere det om det øydelegg samanhengen i tråden). I ein debatt om eit tema vil trådstartaren vere subjektiv (om han ikkje er engasjert, kvifor lage tråden), og han bør ikkje få slette innlegg i tråden sin sjølv om folk ikkje er einig med han. Alle (inkludert trådstartar) kan rapportere ein tråd og be moderatorar om å gjere noko med den. Dersom trådstartar har interesse av at tråden er ryddig/stengt, kan han bruke denne. Eg er for automatisk stenging og varsel om gamal tråd (som forklart i mitt førre innlegg), men eg meiner at brukarar ikkje bør få fleire knappar å trykke på enn dei har i dag. Bryr du deg, rapporter og ver tydeleg, så ordnar det seg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nei, fordi i mange tilfeller er ikkje det "din" tråd, men forumet sin tråd. Forumet er interessert i at mange skal kunne få nytte av ein tråd. Om trådstarter stenger den fordi hans problem er løyst kan det forhindre at andre melder seg på diskusjonen med andre synspunkt og spørsmål om emnet. Vil du stenge ein tråd så kan du rapportere den. Deretter er det opp til moderatorane å vurdere om det er grunnlag for å stenge den. Synest ikkje bumping av gamle trådar er eit så stort problem at det er behov for å stenge fleire trådar. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Står ikke navnet på trådstarter som eier, nei. Men jeg synes den som lager den, eier den. Dette er med mindre det er en diskusjonstråd (som vi har for BFBC2, CoD BO, osv), mener jeg TS skal få slette. Iallefall i mer "personlige" kategorier, som noen underkategorier på "Samfunn". Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Forumet er like mykje ein samlingsplass for informasjon som ein diskusjonsarena (og i ein grad, rådgjevingsteneste). Difor meiner eg at innhald ikkje skal slettast med mindre det bryt forumreglane, uansett kor mykje trådstartar/postar ynskjer det. Om kunnskapsrike brukarar stadig må gjenta seg sjølv fordi dei ikkje kan referere til gamle trådar med svar på det same temaet/spørsmålet (og situasjonen rundt ikkje har endra seg), vil det truleg redusere engasjementet deira. I t.d. jussforumet (som kan vere svært personleg) er det ofte interessant å sjå på trådar om saker som liknar kvarandre, det ville vere dumt om ein ikkje kunne gjere dette. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Ser at debatten har forskjøvet seg litt her, mitt forslag var kun om muligheten til å stenge egne tråder. Sletting av poster er jeg helt imot, pga som sagt at man kan ødelegge innholdet i tråden. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Hovudregelen er at trådar ikkje skal stengjast, eller slettast for den saks skyld. Sett over heile forumets levetid, med utgangspunkt i dagens kultur, trur eg talet på unødig stengte trådar er større enn trådar som burde vore stengt og ikkje er det. Viss alle kan stenge trådar, trur eg ikkje dette talet vil gå ned. Eit ideal med ingen stengte trådar er sjølvsagt akkurat det, eit ideal. I praksis vil det vere nødvendig å stenge enkelte trådar. Derfor har vi moderatorar som gjer dette der det blir vurdert nødvendig. Meiner dei som ønskjer at alle kan stenge trådar, at dagens løysing ikkje fungerer godt nok? Kan dykk i så fall fortelje kva som er problemet? ser ikke problemet med at TS skal få stenge sine egne emner hvis de anses som løst, emnet sklir OT eller folk kommer med bara svada som svar.. Dette er ikkje grunnar for å stenge ein tråd. Løyste trådar kan bli "uløyste", anten det er trådstartar eller andre som har meir å kome med. OT og andre unødvendige postar bør fjernast (slette dei, eller splitte ut til ein eigen tråd/flytte til eksisterande tråd). Ved å stenge tråden straffar du berre dei som deltek i tråden. Dette er destruktivt for den gode diskusjonen. Det er ingen grunn til å stenge en tråd når den er løst. du synes kanskje det er kjekt når en tråd blir bumpa etter 2 år i stillhet? Matsemann har alt gitt eit godt svar her. Generelt må det seiast at unødvendig bumping er eit lite problem. Som ein digresjon er ofte det største problemet når trådar blir bumpa dei 10-12 personane som må rope ut "BUMP!!!" og liknande. Stenging av trådar er ein form for sensur. På ei nettside som lever av diskusjon og utveksling av informasjon, høyres det litt bakvendt ut med opning av stor grad av sensur. (Retningslinjene sensurerer i utgangspunktet ein god del, utan at dette er tema for tråden.) Elles syns eg fleire har kome med gode innlegg om kvifor dette ikkje vil vere ei god ordning. Men eg sett stor pris på gode argument som talar for ei sånn ordning. Eg har ikkje noko i mot å endre synspunkt viss ting talar for det. Endret 3. desember 2010 av ttt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå