SG_93 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 hei lurer på om det er noen som har tips til noen tv serie komedier som That's 70 Show , Two and a half men , Men Behaving badly (US), My name is Earl? ps: har alt av simpson å de der greiene der Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 How I met your Mother Community It's Always Sunny in Philadelphia Shit my dad says The Big Bang theory How to Make It in America Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Siden du liker My Name Is Earl så godt, så anbefaler jeg Raising Hope. Ny serie fra skapern av My Name Is Earl(Gerg Garcia) satt i nærmest lik settning, men litt bedre og enklere plot spør du meg. Herlige skuespillere på serien(ikke acting-vise, men de fleste som ser serien liker dem). Du kan ellers sjekke ut de gode komiseriene som Community og Modern Family som er de herligste komiseriene som ikke er på kabel-tv. Å disse er herlige. Skal du ha noe humor-serie i form av animasjon så gå for Robot Chicken. Ellers så kan du sjekke ut komiseriene på kabel-tv ala de på HBO. Disse er av litt høyere kvalitet, og kanskje litt mer sære for deg hvis du er vandt med middelmådige serier som That`s 70`s Show(ja beklager). Bored To Death: Herlig serie rundt en forfatter som blir privatdetektiv via Craiglist. Anbefales på det sterkeste. Ellers er disse også gangske bra: Louie It`s Alaways Sunny In Phildelphia Eastbound & Down. Lenke til kommentar
Art Vandelay Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Curb Your Enthusiasm 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 The Office The King of Queens The Big Bang Theory Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Seinfeld og Curb. Komedie blir ikke bedre enn det. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Better off Ted er den morsomste serien jeg har sett! Helt fantastisk mach for min humor Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Takk for alle svar skal se litt igjennom å se hva jeg liker best Lenke til kommentar
Dr. B. Rumlebass Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=zpdgEv9us5A http://www.youtube.com/watch?v=knk7Kh7mKKI Alle episodene finnes på . Endret 4. desember 2010 av Dr. B. Rumlebass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå