debattantesofie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Harald Eia og Bård Tufte Johansen har fått mye kritikk for høstens Storbynatt. Noen mener humoren er utdatert, andre har innvendt at komikerne sparker i feil retning. Hva mener dere? Lenke til kommentar
tuppenballe Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ikke like morsomt som team antonsen, ut i vår hage, tre brøde som ikke er brødre etc. Men tror ikke det er helt meningen heller. Jeg liker det iallefall! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 2nd. Team antonsen og lignende (som Dats nevnte) er mye morsommere. De burde gi seg på topp, nå er det liksom ikke så morsomt lengre... Over-done, på en måte, synes jeg. Lenke til kommentar
debattantesofie Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Innslaget om Trym var jo bare tragisk. Dårlig humor. Og all køddingen med månen til Harald. Er det morsomt? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg synes de har tapt seg, ikke engang Oslo-losen er like morsom lenger. Tror ikke jeg lo en gang av forrige episode jeg så. Toppet seg når de hadde med supermorsomme Morten Ram.... Lenke til kommentar
debattantesofie Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Hva var poenget med den sketsjen om skattepengene? Dette er jo et program som går på statskanalen... Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hva var poenget med den sketsjen om skattepengene? Dette er jo et program som går på statskanalen... poenget med den? En del av hele programmet: slenge litt spark hit og dit politisk, uten å ta et tydelig partimessig standpunkt Lenke til kommentar
debattantesofie Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Å sparke for å sparke? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 De sparker oppover, helt greit for meg. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 dette er nok noe den generelle invandrer har satt spørsmåltegn ved, og dermed relevant. ikke tenk så mye over alt... Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det er grei underholdning, men latteren sitter langt fra så løst som på bla uti vår hage og åpen post. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Hva var poenget med den sketsjen om skattepengene? Dette er jo et program som går på statskanalen... Den var veldig bra... Syns SBN er helt greit, det de har gjort før har vært mye bedre da.. Håper de tar seg litt opp igjen snart Vil ikke si Radiosesepsjonen på TV er noe særlig bedre, men nok til å se på... Endret 3. desember 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Tidvis brilliant, jevnt over ok. Med andre ord status quo for norsk TV-underholdning. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Lurer på hvorfor det ikke ble sendt direkte på nett-tv i går...? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Synes de prøver for hardt. Enkelte bidrag kan være litt morsomme, men stortsett er det samme gamle "vri om stemmen og ha en parykk på hodet"-type humor. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Sesongene med Åpen Post er det jeg liker best av Bård & Harald. Storbynatt er det svakeste de har laget hittil. Nå må det sies at programmet glatt overgår Radioresepsjonen på TV. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 de som sier at de sparker nedover er de som egentlig blir sparket på. oppover. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Sinnsykt bra med Espen Eckbo i dag Lenke til kommentar
betaomega Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Hva har skjedd med Oslolosen? Han er jo ikke morsom lenger! Endret 10. desember 2010 av betaomega Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Oslolosen var vel aldri moro han? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå