Flygg Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 er det noen som har erfaringer med gamezone.no? tenkte på å handle der, men vet ikke hvor bra de er på f. eks leveringstid. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Leveringstiden er sikkert den samme som alle andre Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Vel, jeg har ikke prøvd å bestille over nett, da de holder til her i byen, og jeg av den grunn istedet handler der. De er i hvert fall seriøse, noe jeg trygt kan si, og at jeg sjeldent har opplevd problemer. Noe om leveringstid kan jeg dessverre ikke si. Leveringstiden er sikkert den samme som alle andre Hehe, når ler jeg godt. Det er masse useriøse butikker der ute, og noen leverer raskt, andre svært tregt. Jeg forstår godt hans spørsmål, for det er så mange andre, men noen av dem er som sagt dessverre dårlige - grunnen til at han spurte. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Takk, tror jeg tar å bestiller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå