Skogslik Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Usikker på om dette er rett plass, men prøver her. Jeg må avregistrere bilen min, ca 1 år. Koster dette noe? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Nei, Og gjør du det før 01.01.2011, så slipper du også å betale årsavgift for 2011. Registrerer du så bilen *etter* 01.07.2011, så betaler du 1/2 årsavgift. (For 2011, dersom du holder bilen avskiltet *hele* 2011, så betaler du ikke årsavgift for 2011 i det hele tatt). Du kan også si opp ansvarsforsikringen, og avhengig av forsikringsselskap kan du i noen tilfeller beholde (mini)kasko mhp brann/tyeri. Så legne du ikke *om*registrerer bilen, så betaler du ikke ny registreringsavgift når du re-registrerer. Vær dog oppmerksom på at om du lar bilen være avregistrert mer enn 6 måneder, så makuleres skiltene og du må betale nye skilter selv. Hva det koster nå, vet jeg ikke, men for 3 år siden var det kr 375,- Edit: Utdypet årsavgiftsspørsmålet Endret 3. desember 2010 av Bikeridr Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Tusen takk! Der fikk jeg det meste forklart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå