aleks95 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hvordan resetter jeg pcen og ALT tilbake til Fabrikk instilinger? jeg kommer meg ikkr videre en til BIOS så.... Noen forslag? Tusen takk Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hvordan resetter jeg pcen og ALT tilbake til Fabrikk instilinger? jeg kommer meg ikkr videre en til BIOS så.... Noen forslag? Tusen takk Er instillinger i BIOS som lar deg resette alt. Hva slags HK og BIOS har du? Lenke til kommentar
aleks95 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Har et gigabyte p55-usb3 ultradurable nånn ting. men ane ikke bios koss sjekke æ det ? Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Har et gigabyte p55-usb3 ultradurable nånn ting. men ane ikke bios koss sjekke æ det ? BIOSversjon står på første oppstartsbilde som regel eller så finner du det inne i BIOS. Lenke til kommentar
aleks95 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Dual bios, award modular bios v 6.0osv Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Okei. Men uansett så skal du finne enkelt ut av hvordan du resetter. Står gjerne "reset to default settings" i en av undermenyene. Bare bla igjenomm alt så finner du det Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Metode 1: Flytt jumper på hovedkortet Metode 2: Trykk på reset knapp på hovedkortet Metode 3: Ta ut BIOS-batteri på hovedkortet Metode 4: Gjør som nevnt over. Lenke til kommentar
aleks95 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Metode 1: Flytt jumper på hovedkortet Metode 2: Trykk på reset knapp på hovedkortet Metode 3: Ta ut BIOS-batteri på hovedkortet Metode 4: Gjør som nevnt over. metode 3 : får du ALT som om d kjæm fra fabrikk ? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Alle metodene ovenfor gjør at BIOS blir resatt til fabrikkinstillinger ja. Lenke til kommentar
aleks95 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 ok takk men hvor pleier reset knapp å vere, eller jumper? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Kommer helt an på hovedkortet, bare se i manualen til HK ditt, alt står forklart der m/bilder. Endret 3. desember 2010 av TM B Lenke til kommentar
kehax Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Til alle dere so har svart trådstarter: Jeg tror ikke det er BIOS han ønsker å sette tilbake til fabrikk. Hva slags PC har du? (merke og modellnavn). Hvis det er f.eks en komplett pc så har ikke de recoverysystem og du må ominstallere Windows ved hjelp av Windows platen du fikk med maskinen. dette såfremst du ikke laget et bilde av disken når du tok i bruk maskinen. Lenke til kommentar
aleks95 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Til alle dere so har svart trådstarter: Jeg tror ikke det er BIOS han ønsker å sette tilbake til fabrikk. Hva slags PC har du? (merke og modellnavn). Hvis det er f.eks en komplett pc så har ikke de recoverysystem og du må ominstallere Windows ved hjelp av Windows platen du fikk med maskinen. dette såfremst du ikke laget et bilde av disken når du tok i bruk maskinen. Jessda tror du forstår gitt.. må jeg instalere windows på nytt? men blir da alt annet slettet? Lenke til kommentar
kehax Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jessda tror du forstår gitt.. må jeg instalere windows på nytt? men blir da alt annet slettet? Ja det er riktig. Lenke til kommentar
aleks95 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Chill.. har ikke spilt wow i hele dag no.. ikke cod 7 heller.. off. takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå