Will-i-am Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hei. Jeg er på utkikk etter en vanntet pose til mitt speilrefleks. (canon 550d) Skal bruke det mest på snø, men det hadde hvert sjekkt å kunne ta det med under vann. Finns det noen poser som passer til tele (70-200mm), eller er normalzoom det eneste man får det til? Noen som har noen tips, råd eller erfaringer? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Om du skal dykke så er et undervannshus tingen. Dette blir imidlertid litt overkill på snø (og ellers) der du normalt klarer deg med å ikke miste kamera og tråkke på det etterpå. Alternativt kan du gå for noe som _denne_. Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har testa det siste alternativet Cerwell linker til, og det er ikke noe jeg ville anbefalt, spesielt ikke på snø. Det er rett og slett sikkelig kronglete å bruke. Å trykke på utløseren var greit, men å stille inn, trykke på andre knapper, zoome og ikke minst det å ta kameraet ut og inn av posen var vanskelig. Jeg ville i alle fall blitt provosert i lengden. Ville anbefalt å teste først om det er mulig. Under vann(som det opperinnelig er ment for) funka det etter forholdene greit. Det var bare litt vanskelig å se gjennom dykkebriller, plastposen og så inn i søkeren. Det var som å se i inn i søkeren på 5cm hold når ingenting ville stå stille Hvis det er snøvær som er problemet finnes det så vidt jeg vet en del "regnjakker" for speilrefleks som antaglig beskytter godt nok mot våt snø. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1267432 Lenke til kommentar
Will-i-am Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Takk for alle fine svar. Tror jeg går for en pose.! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå