Bamse_ Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg og samboeren har flyttet til ny leilighet og trenger nå en ny TV til stua. Sålangt har jeg sett på http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/lcd-led-og-plasma-tv/tv-42-tom/lg-42le5300/141088.5155/ men er åpen for forlag, om det er LCD, Plasma eller LED spiller egentlig ikke så stor rolle. Det viktigste for meg er selvfølgelig bildekvalitet, men om TV'en har lavt strømforbruk og god design så er det selvfølgelig ett pluss! Avstanden i fra sofa til vegg er i underkant av fire meter, vi har GET kabeltv som blir levert av borettslaget og etterhvert vil jeg nok også gå til innkjøp av en blurayspiller eller PS3 for å se film noe som også kommer til å være det TV'en primært vil bli brukt til. That's about it! Lenke til kommentar
krangel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Denne er veldig god. Har den selv og du får MYE tv for pengene. Lyden er upåklagelig og bildekvaliteten er MEGET bra. På forbrukerinspektørene slo denne LED tver til flere og tyve tusen i en blindtest, så denne er absolut å anbefale! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå