Soles Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Etter jeg hadde formatert HD på 250 gb og instalerte Win 7 64 bit på nytt. SÅ kommer ikke den andre partisjonen på 184 gb opp, får bare logical C 49 gb som jeg bruker til Win 7 og div programmer. Noen som kan hjelpe meg med dette problemet og hvordan jeg skal gjøre det på Easeus ? Endret 3. desember 2010 av Soles Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Du må heller sjekke status i Diskbehandling. Lenke til kommentar
Soles Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Takker for et rask svar som hjalp meg Men hvordan kan jeg slette disketstajonen? Hehe xD Endret 3. desember 2010 av Soles Lenke til kommentar
johome Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg tror at du må tillegge den en bokstav. Enten via diskbehandling som Hårek anbefaler, eller : Lenke til kommentar
Soles Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg tror at du må tillegge den en bokstav. Enten via diskbehandling som Hårek anbefaler, eller : Gjorde akuratt det samme og problemet er løst så si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå