dTd Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Hei! *er klar over at dette ble et relativt langt innlegg men jeg håper noen tar seg tid til å lese gjennom og komme med tips til meg da face er så å si ubrukelig for meg nå* Jeg har de siste par ukene hatt et merkelig og irriterende problem med facebook... Et av problemene er at chaten logger seg av og på av seg selv uten grunn. Så ved flere ganger når jeg logget på face har jeg plutselig par-tre nye "samtaler" fra chaten, bare at de er helt blanke... så ser ut til at det er folk som har prøvd å skrive til meg i det chaten har klart å logge seg på. Også ved flere anledinger så har jeg vært pålogget på chaten, men personer jeg har snakket med på skype og msn opplever meg som frakoblet. Et annet problem er at par av brevene jeg har sendt har ikke nådd frem til personen jeg sendte den til, samt at noen samtaler på min vegg forsvinner og går litt sånn de selv vil. For eks her om dagen så var det en person som skrev til meg, jeg kommenterte på meldingen og fikk svar. Dagen etter når jeg skulle kommentere igjen var hele samtalen borte. Par dager senere var den der igjen, jeg svarte og fikk som svar tilbake : "er det din eller min face som er fukca? jeg får opp varsel om nytt svar men ingen ting kommer opp!" Også nye varsler, brev og venneforespørsler kommer gjerne opp par-tre dager senere enn når de faktisk skjedde, og noen av venneforespørslene jeg har fått kunne jeg ikke godkjenne da facebook ikke fikk med seg at jeg hadde fått forespørsel, måtte legge til personen som venn selv, ikke bare godkjenne. Flere ganger har jeg også sett at noen har skrevet til meg på nyhetsoppdateringen uten at jeg har fått varsel om det. Et neste problem er facebook appen til iPhone. Helt i starten av problemene, gav denne riktig notifikasjoner på rett tid og så ut til å fungere som den skulle. Men etter et par dager, så gikk det ikke lenger ann å logge inn via denne. Prøvde å slette hele appen uten hell... nå fungerer det å logge inn men har store problemer med at den plutselig logger meg av, samt den er veldig treg og ikke alle notifikasjoner vises der heller. Så jeg lurer på om flere opplever det samme som meg? eventuelt vet hvordan jeg fikser dette? Selv har jeg prøvd å logge meg på flere forskjellige datamaskiner for å prøve å se om feilien ikke ligger på mine pc'er eller mitt nett hjemme. Men har fått samme feil over alt. Prøvd å skifte passord 2-3 ganger også uten hell... Har også prøvd 2-3 forskjellige internett browsers, samt slette logger, cookies ol uten hell... Endret 3. desember 2010 av dTd Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Akkurat det med at chatten kødder seg er en kjent sak. Den er veldig ustabil, og man blir frakoblet i hytt og pine. Alt det andre vet jeg ikke Lenke til kommentar
dTd Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Jo det stemmer kanskje da jeg alltid har opplevd den som noe ustabil, men til tider er det knapt mulig å få koblet seg på. Og noen ganger påstår den at jeg er tilkoblet selv om ingen andre ser at jeg er pålogget... Men er uansett det andre som jeg bekymrer meg mest for :/ Og takker anyways for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå