abene Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Malwarebytes er klar i ny versjon - den skal være raskere og mer effektiv. Les mer Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Den blokkerte litt for mye etter min smak, fikk ikke engang lov å entre vg.no. Måtte deaktivere nettsideblokkering. Fungerer ellers fint, fant tom. et par tilfeller av skadelig programvare jeg hadde oversett. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Har installert denne på noen maskiner og jeg synes det virker bra og det er enkelt. Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Synes SAS er mye bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 For å sikre seg best mulig er det ikke nok å ha ett antivirus-/antimalware-program. At det blokkerer vg.no er vel en fordel? Et verre nettsted enn dette finnes knapt. Fullstendig kaos, uoversiktelig, rotete, og direkte stygt og brukeruvennlig. Lenke til kommentar
ColaFreak Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 det går vel ann og nedlaste og bruke denne selv om jeg har avast anti-virus?, ingenting vil vel krasje? Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 det går vel ann og nedlaste og bruke denne selv om jeg har avast anti-virus?, ingenting vil vel krasje? Nope Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå