Thinkfree Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hallo, Ser etter noen gode hodetelefoner som jeg tenkte å gi i julegave. Har blant annet sett på Grado SR60, men lurer på om støyfri hodetelefoner vil være et bedre alternativ. Problemet er at så mange av dem er ganske dyre.. Gir de alikavel noen spesielle fordeler for uten når man er på trikk/buss/fly? Skal brukes til film og musikk (mp3@320kbs), og bør ikke være for store. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 jeg bruker akg k518 DJ nå og synes de passer ganske bra til kvalifikasjonene dine. det er et rimelig headset med veldig bra lyd i forhold til pengene. de har bra med bass og lekker lite lyd, samtidig som de er lettdrevne. det eneste minuset jeg har lagt merke til, er at det kan være ubehagelig å ha på i lengden (1 time+) i lengden. De legger seg forresten ikke rundt øret, men oppå øreflippene. Jeg bestilte mine på cdon og synes det virker som en god nettbutikk med rask leveringstid. jeg klarte å ryke den ene ledningen på mitt, men fikk tilsendt et helt nytt uten kostnader. http://cdon.no/elektronikk/akg_k_518_dj_fullsize-656725 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå