Gå til innhold

Mp3 spiller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men noen som veit akkurat hvor mange sanger jeg kan ha????????

hilsen zico74

Det er ikke noe eksakt antall sanger. Alt avhenger av hvor store filene er. Jo lengre sangene er - jo større er filen, jo høyere kvalitet sangen er - jo større er filen (vel, låtene til Britney Spears er ikke nødvendigvis av lavere kvalitet enn låtene til Howard Shore).

Dette kommer som sagt helt an på sangene du legger inn. Denne postet er forresten også katastofalt feilpostet. (Nei, MP3-spillere er ikke spill, selv om det kan høres slik ut.)

Lenke til kommentar

Jeg merket ikke x antall sanger - men jeg bare tok og valgte sanger og det ble, 55 sanger = 255 MB.

Her hos meg.

Og denne Mp3 spilleren her som jeg kanskje skal kjøpe er på 256 MB.

hilsen

zico74

Lenke til kommentar
Jeg merket ikke x antall sanger - men jeg bare tok og valgte sanger og det ble, 55 sanger = 255 MB.

Her hos meg.

Og denne Mp3 spilleren her som jeg kanskje skal kjøpe er på 256 MB.

Ok, riktig. Da får du 55 sikkert mellom 50 og 60 sanger inn på spilleren hver gang. Er sangene lengre eller av høyere kvalitet neste gang, så får du antagelig noe færre låter inn neste gang du laster inn sanger.

Lenke til kommentar

http://www.dinside.no/php/art.php?id=88918

Jeg vil anbefale deg denne MP3 spilleren hvis du er ute etter og kunne laste inn endel sanger (2 giga) PS! Den er ikke større en en mp3 spiller med 256 mb lagrings kapasitet.

Riktig som nesten ALLE i denne posten har sagt. Skal du legge inn .mp3 sanger på mp3 spiller'n din så kommer det ann på hvor store sangene og hvor høy bitratenen er.

Mvh Hacker

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt vitsen med å bruke 3000 på en mp3-spiller som tar 20 gb med musikk.

Selv har jeg en fet 128 mb mp3-spiller. Grunnen til at mp3-spiller er så genialt er fordi den kobles rett til pc'en og overføring av musikk tar svært liten tid. Samtidig så fjerner du og legger til musikk som du vil, uten noe ekstra medium. Med 20 gb musikk blir det bare rot spør du meg. Da hadde jeg sannsynligvis brukt mer tid på å lete fram musikk enn å faktisk lytte til den :lol:

30 sanger er mer enn nok for mer. Jeg kan jo skifte dem ut når jeg kommer hjem uansett :woot:

(Merk: Joda, fint & greit med 20 gb (overføring av andre filer og sånn) men til ren musikklytting synes jeg personlig det er for dyrt og unødvendig med så stor diskplass. For å ikke si dobbel størrelse på selve spilleren...)

Edit: Ser at spilleren du snakker om tar bare 2 og ikke 20 :oops:

Lenke til kommentar
http://www.dinside.no/php/art.php?id=88918

Jeg vil anbefale deg denne MP3 spilleren hvis du er ute etter og kunne laste inn endel sanger (2 giga) PS! Den er ikke større en en mp3 spiller med 256 mb lagrings kapasitet.

Riktig som nesten ALLE i denne posten har sagt. Skal du legge inn .mp3 sanger på mp3 spiller'n din så kommer det ann på hvor store sangene og hvor høy bitratenen er.

Mvh Hacker

Har bestilt den, men de sliter med å levere. Mulig de klarer å levere i

løpet av neste uke.

Yoda

Lenke til kommentar

Shio: På mange områder enig, men om jeg skulle på reise i en måned, for eksempel, så skulle jeg aldri ha lagt ut med en MP3-spiller med 128 MB lagringsplass. Dem med harddisk er også greit, ettersom at man kan lagre alle andre typer data, som video, osv. (?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...