Gå til innhold

Får vuvuzela i steden for Michael Jackson

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Ser for meg en utgave av Pokemon der alle Pokemonene stikker av og du blir spist av en forbipasserende Ursaring når du kommer til siste gym, med instant game over

Lenke til kommentar

Interessant løsning, men vil aldri fungere i praksis. Jeg husker for eksempel da Sacred 2 kom. Forumene ble fylt opp og ned av folk som klagde over en idiotisk bug som gjorde at man sluttet å få experience etter et visst level. Problemet var at "buggen" var kopibeskyttelse. Det samme gjaldt i Red Alert 3, om jeg ikke tar feil. De fire første brettene fungerte helt fint, men da sa det stopp. ;)

Lenke til kommentar

Interessant løsning, men vil aldri fungere i praksis. Jeg husker for eksempel da Sacred 2 kom. Forumene ble fylt opp og ned av folk som klagde over en idiotisk bug som gjorde at man sluttet å få experience etter et visst level. Problemet var at "buggen" var kopibeskyttelse. Det samme gjaldt i Red Alert 3, om jeg ikke tar feil. De fire første brettene fungerte helt fint, men da sa det stopp. ;)

Kan jo nevne at flere av de som fikk disse problemene med Sacred 2 også eide originalen. Jeg fikk aldri spillet til å fungere tilfredstillende på Vista og selve med mange oppdateringer så sleit jeg både med Bluescreens og med problemer pga kopibeskyttelsen.

Prøvde spillet ved en tilfelle nå på Win7 og med siste patch så fungerer det nå normalt, men selve innstalasjonsprossesen og patchinga var et mareritt her av en eller annen grunn (tok flere timer).

Det er nettop derfor at man må lage bombesikkre metoder for at slikt ikke skal ødelegge for kundene, jeg har ingen ting imot at pirater blir straffet eller ikke kan fortsette etter et vist nivå , men dette må skje på en måte som er tydelig for kunden at det er pga kopibeskyttelsen og at de har en piratkopiert versjon.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

GTA4-forumene blir fortsatt fylt av tråder der trådstarter klager over at han er full hele tiden :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...